התקנת מנעולים לדלת רב בריח

מחפשים התקנת מנעולים לדלת רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

חברת רב בריח תעשיות בע"מ היא היצרנית של מוצרי רב בריח ופלדלת. מאז שהוקמה החברה בשנת 1973 היא הפכה לאחד המותגים החזקים והמוערכים ביותר בעולם הדלתות והמנעולים בארץ. ניתן לראות דלתות רב בריח בכל רחבי הארץ שכן מדובר בטחת הדלתות הנפוצות והפופולריות ביותר בישראל. התקנת מנעולים לדלת רב בריח היא עבודה שנפוצה למנעולנים כבר כמה עשורים.

 

☑️ התקנת מנעולים לדלת רב בריח באופן מקצועי ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בדלתות רב בריח.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

רב בריח – קווים לדמות החברה

חברת רב בריח מתמחה בעיקר בתכנון, ייצור ושיווק של דלתות כניסה ודלתות ביטחון מעוצבות, דלתות פנים למשרד ולבית, מוצרי נעילה מהמתקדמים ביותר בעולם, דלתות אטומות ומוגנות מירי נשק, דלתות שעמידות בפני אש והדף (דלתות פריצה קרה), דלתות וחלונות למרחב המוגן (דבר שמאפיין את הבנייה בעולם האדריכלות הישראלי), שערי תעשייה ומערכות אוורור וסינון אב"כ לחדרי הממ"ד. החברה מאופיינת במחקר ופיתוח ישראלי מקורי ובקרת ייצור קפדנית ביותר.

 

רב בריח – קווים לדמות החברה

 

המנעול בדלת רב בריח

החטיבה שאמונה על מוצרי הנעילה של החברה הוותיקה רב בריח, ידועה בתהליך העבודה הקפדני שלה: תכנון, פיתוח וייצור איכותי של מנעולים, צילינדרים, מערכות נעילה מכניות או לחילופין אלקטרו מכניות, מוצרי נעילה אלקטרונים, פרזול, מנעולים לדלתות ופתרונות נעילה משולבים. המנעול בדלת רב הבריח הוא מנעול מורכב ומתוחכם ועל העבודה אתו מצריכה יכולות התקנה גבוהות.

 

המנעול בדלת רב בריח

 

תהליך התקנת המנעול בדלת רב בריח

אנשי המקצוע שביכולתם להתקין מנעולים בדלתות רב בריח חייבים להיות אנשי המקצוע הטובים ביותר. הרי לא ניתן להסתפק רק במנעול איכותי, על מנת להשלים את העבודה בצורה הטובה והמספקת ביותר גם ההתקנה חייבת להיות ברמה הגבוהה ביותר.

 

למה לדאוג להתקנת מנעולים לדלת רב בריח?

חברת רב בריח מציעה מנעולים מתוחכמים לדלתות כניסה וגם לבתים פרטיים ולדירות. בנוסף מוצעים מנעולים לדלתות לעסקים וצילינדרים מתקדמים כמו גם פתרונות מורכבים יותר לארגונים ומוסדות ציבוריים. צוות המחקר והפיתוח של רב בריח מעמיד סטנדרטים בינלאומיים בתחום הנעילה והביטחון. לא סתם חטיבת הנעילה מייצאת את מוצריה למעל חמישים מדינות בכל רחבי העולם, מה שמעיד על איכות הדלת והסטנדרט שהיא מציבה.

 

למה לדאוג להתקנת מנעולים לדלת רב בריח?

 

חשיבות התקנת מנעולים לדלת רב בריח

דלת רב בריח היא דלת מצוינת, על זה אין ספק ואין עוררין. אך ברגע שיש לנו דלת טובה ולא התקנו בה מנעול כמו שצריך, למעשה לא עשינו הרבה. כולנו חיים במאה העשרים ואחת בחיים המודרניים ומבינים את חשיבותו של המנעול: כיום אי אפשר לסמוך על אנשים זרים סתם כך, חייבים להיעזר בכל אמצעי הבטיחות על מנת להגן על עצמנו ועל היקר לנו.

 

למה לבצע התקנת מנעולים לדלת רב בריח?

התקנת מנעול היא פעולה שמתבצעת בעיקר מכמה סיבות נפוצות:

  1. מקרה של פריצה שהרסה את המנעול.
  2. כמיהה לשדרג ולשפר את רמת האבטחה שהדלת מייצרת.
  3. מקרה של תקלה במנגנון המנעול כולו (לעומת תקלה רק בצילינדר עצמו).
  4. כחלק מהתקנה של דלת חדשה.

 

החלפה של מנעול יחסית קל לתפעול אולי יכולה להתבצע באופן עצמאי, אבל החלפה של מנעול איכותי ומתוחכם יותר כבר מצריכה התערבות של מנעולן מוסמך ותקני. חשוב מאד להזמין מנעולן ולא לנסות לעשות דברים באופן עצמאי שכן דבר כזה עלול לגרום לנזר רב יותר ותיקון מסובך יותר.

 

סוגי מנעולים בדלת רב בריח

 

סוגי מנעולים בדלת רב בריח

ישנם סוגים שונים של מנעולים וטכנולוגיות נעילה בדלתות רב בריח:

 

טכנולוגיית טרילוקס

טכנולוגיה זו היא בעלת עמידות גבוהה ביותר במיוחד בפני מקרי פריצה. מדובר במנעול בו יש מנגנון הגנה משלוש מה שמאפשר מיגון מקסימלי מהמתקדמים ביותר בעולם. מספר הקומבינציות הרב שקיים במנעול מאפשר פתרונות נעילה מתוחכמים ויעילים ורמת אבטחה גבוהה ביותר.

 

טכנולוגיית לוקסיס

זו טכנולוגיה שמבוססת על שילוב של סוגים שונים של פינים שמייצרים קומבינציות בצורות ייחודיות, מה שמוביל לרמת ביטחון ואבטחה מהגבוהות ביותר בעולם. המנעול עשוי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שנבחרים בקפידה על ידי אנשי מקצוע מובילים.

 

צילינדר בסיסי

מדובר במנעול פשוט יותר, פיתרון אולטימטיבי לנעילת דירות, ארגזים כבדים וכיוצא בזה. צילינדר בעל מפתחות שטוחים ומתאים גם לדלתות פלדלת.

 

אופן התקנת מנעולים לדלת רב בריח

תהליך התקנת המנעול מתבצע על ידי מנעולן מוסמך שיודע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר. למנעולן כלי עבודה מיוחדים שייחודים לעבודתו הספציפית והוא יודע כיצד להשתמש בהם באופן מקצועי כיוון שעבר את ההדרכות וההכשרות המתאימות. ההתקנה עצמה אינה תהליך ארוך, אך חשוב ביותר שתהליך זה יתבצע ברמה הגבוהה והמדויקת ביותר.

 

אופן התקנת מנעולים לדלת רב בריח

 

חשיבות אמינות המנעולן

התקנת מנעול הוא עניין שמצריך עבודה שמספק איש מקצוע איכותי ואמין. כשאנחנו מזמינים מנעולן, אנחנו למעשה מפקידים בידי אדם זר את ביטחוננו האישי ובנוסף גם את ביטחונם של היקרים לנו והיקר לנו. על כן, אנחנו חייבים לוודא שאיש המקצוע אותו אנחנו מזמינים בעל האישורים והתקנים הרלוונטיים והמעודכנים ביותר.

 

למה אנחנו צריכים מתקין ולא יכולים להתקין בעצמנו?

רוב האנשים אולי ישמחו לחסוך את הכסף שבהזמנת מנעולן. אך חשוב להבין: עולם המנעולים הוא עולם שלם, מורכב ומסובך ולא לכל אדם יש את הידע המתאים על מנת להתעסק עם מנעולים מתוחכמים. בגלל שאנחנו מדברים על נושא כה חשוב כמו בטיחות וביטחון, עלינו להיעזר בגורמים המקצועיים והאמינים ביותר! רק ככה נוכל לחיות בלב שקט שאנחנו והקרובים אלינו בטוחים ומוגנים.

למה אנחנו צריכים מתקין ולא יכולים להתקין בעצמנו?

 

לסיכום, התקנת המנעול היא תהליך חשוב ומורכב שמצריך עין מקצועית וכלים מתאימים ומקצועיים על מנת שיתבצע באופן המספק, המקצועי והטוב ביותר. אל תתפשרו על המנעולן שלכם!

 

מחירון התקנת מנעולים לדלת רב בריח כללי

התקנת מנעולים לדלת רב בריח מחיר מ-140₪
תיקון דלת רב בריח מחיר מ-120₪
תיקון ידית לדלת רב בריח מחיר מ-160₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
התקנת מנעול כספת עליון

מחפשים התקנת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לעסק

מחפשים התקנת מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול צילינדר

מחפשים התקנת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת פנים

מחפשים התקנת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים התקנת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »