התקנת מנעול כספת עליון

מחפשים התקנת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

כספת היא כלי קיבול מאובטח שמשמש עבור שמירה של כספים, חפצים יקרי ערך ומסמכים יקרי ערך מפני גניבה, עשיית נזק ומונע נגישות של גורמים שאינם רצויים עבור אותם חפצים. הכספת לרוב תהיה בנויה בצורה של תיבה חלולה, שאחד מהצדדים שלה מתפקד כמעין דלת עבור התוכן של הכספת. הגוף והדלת של הכספת יהיו עשויים לרוב מחומר מתכת יצוקה כמו למשל ברזל. בתוך המילה כספת מסתתרת המילה כסף, שכן השימוש העיקרי לכספות הוא אחסון של כסף, הפריט בעל הערך הרבה ביותר בחיי האדם המודרני כיום. על כל זאת ועוד, מומלץ לבצע התקנת מנעול כספת עליון.

☑️ החלפת מנעול כספת עליון מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בכל סוגי הכספות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מבנה הכספת

אחד מהחלקים החשובים ביותר של הכספת הוא כמובן המנעול: המנעול משמש כאמצעי אבטחה וגישה לתוכן של הכספת. המנעול יכול להיות מכני (כמו למשל מנעול צילינדר), חשמלי, דיגיטלי או אפילו ביומטרי. בכספות מסוימות אף ישנם מספר מנגנוני אבטחה ומנעולים. במקרים מסוימים כספות יהיו מקובעות לקיר של המבנה כדי להקשות על מקרי גניבה ופריצה מלהתקיים. לבנקים ומוסדות גדולים עלולים אף להיות חדרים שלמים שמשמשים ככספת אחת גדולה.

מבנה הכספת
מבנה הכספת

 

סוגי כספות

הדרך המקובלת היא להפריד בין שני סוגי כספות עיקריים: כספות פנימיות וכספות חיצוניות. כספות פנימיות מבוטנות (כלומר נמצאות בבטן הקיר) בתוך הקיר (בדרך כלל זה יהיה בטון) לעומת כספות חיצוניות שיהיו מקובעות אל הקיר בדרך כלל בעזרת דיבל ג'מבו חזק או בעזרת גורם מחבר חזק אחר.

הכספת יכולה להיות בגדלים שונים, כמובן בהתאם לצורך. הכספת לרוב מגיעה עם מנעול מובנה בתוכה, אבל במידה ומדובר בחפצים יקרי ערך במיוחד תמיד נמליץ להיעזר בכל אמצעי הבטיחות ולהתקין מנעול נוסף על מנת לא לקחת סיכונים מיותרים.

סוגי כספות
סוגי כספות

 

למה כדאי להתקין מנעול עליון אם לכספת כבר יש מנעול?

מנעול עליון, שנקרא גם מנעול כספת, הוא פתרון איכותי בכל מה שקשור לרמת הביטחון בספירה הביתית. המנעול העליון מייצר דרגה נוספת עבור מיגון דלת הכספת ומקשה עוד יותר על פריצה אליה. פורצים רבים יעדיפו לעבור לדבר מה אחר אם ישימו לב למנעול עליון שכן ההתעסקות אתו לוקחת זמן נוסף ומקשה על הפריצה.

למה כדאי להתקין מנעול עליון אם לכספת כבר יש מנעול
למה כדאי להתקין מנעול עליון אם לכספת כבר יש מנעול

 

התקנת מנעול כספת (מנעול עליון)

מנעול הכספת מעניק בטחון מוגבר יותר מפני שהוא מצוי בתוך גוף הדלת  כך שהצילינדר שלו אינו בולט החוצה. למעשה כמעט בלתי אפשרי לפרוץ אותו, מה שמייצר הגנה כמעט מקסימלית עבור תוכן הכספת. המנעולים שמיוצרים באיטליה נחשבים לאיכותיים והמומלצים ביותר. לעומתם, המנעולים שמיוצרים בסין נחשבים לפחות איכותיים וידועים באורך החיים היחסית קצר שלהם.

התקנת מנעול כספת (מנעול עליון)
התקנת מנעול כספת (מנעול עליון)

 

למה חשוב להתקין מנעול עליון לכספת

לצערנו הרב אחוזי הפשיעה עולים בכל העולם. זוהי תופעה מוכרת עבור כל הגופים שאמורים למגר אותה: מכוחות המשטרה ועד השופטים בבית המשפט, כולם עובדים במלוא המרץ על מנת להוריד את מגמת הפשיעה. אך עד שזה יקרה, אנחנו חייבים לשמור על עצמנו ועל מה שיקר לנו.

הפורצים בחלוף הזמן מוצאים שיטות מתוחכמות ומשוכללות לפריצה ועלינו להיעזר בכל מקדמי הבטיחות האפשריים על מנת לא להגיע למקרה מצער. פה נכנס לתמונה המנעול העליון לכספת, שהופך את הפריצה לכספת לכמעט בלתי אפשרית.

למה חשוב להתקין מנעול עליון לכספת
למה חשוב להתקין מנעול עליון לכספת

 

יתרונות המנעול בכספת

ישנם כמה יתרונות בהתקנה של מנעול עליון בכספת:

  1. אפשר לעזוב את הבית בראש שקט בידיעה שהחפצים היקרים לנו והכסף שלנו מוגנים ובטוחים ככל האפשר.
  2. המנעול העליון מקשה על הפורץ כך שאם כבר הצליח לפרוץ את דלת הבית אין שום סיכוי שיצליח לפרוץ את הכספת ולגנוב את היקר מכל.
  3. מקסימום בטיחות במינימום כסף – התקנת המנעול מסתכמת בכמה מאות שקלים, הסכום הזה ביחס למה שהוא מגן עליו הוא אחוז קטנטן. לכן יש כאן רווח גדול: משלמים מעט ומרוויחים הרבה.
יתרונות המנעול בכספת
יתרונות המנעול בכספת

 

למי מומלץ להתקין מנעול לכספת

באופן כללי, לכל בעלי הכספת מומלץ להתקין מנעול עליון. אך ישנם מקרים בהן לא מדובר בהמלצה אלא בהכרח של ממש:

  1. במידה ובכספת שלכם נמצאים מסמכים חשובים ביותר שאין להם עותק נוסף אין לקחת את הסיכון ולהתקין באופן מידי מנעול עליון.
  2. במידה והכספת מכילה תכשיטים חד פעמיים בעלי ערך סנטימנטלי רב יש להתקין מנעול עליון.
  3. במידה וברשותכם כמות גדולה של כסף שטרם הופקד לחשבון הבנק עליכם להצטייד במנעול עליון לכספת שלכם כמה שיותר מהר.
למי מומלץ להתקין מנעול לכספת
למי מומלץ להתקין מנעול לכספת

 

יתרונות המנעול העליון לכספת

ניתן להתבלבל ולחשוב שמנעול הכספת נועל אך ורק כספות אך זהו כלל לא המקרה. כיום מנעול הכספת משומש גם לצרכים של דלתות פנים, דלתות חוץ ועוד. בתוך המנעול העליון לכספת קיים מנגנון מתוחכם ביותר שמקשה מאד על הפריצה אליו. יש לו שלושה בריחים מאסיביים שיוצאים מתוך מנגנון הנעילה ונכנסים כל הדרך עד לעומק המשקוף (20 מילימטר לתוכו, משתנה בהתאם לעיצוב הדלת).

משטרת ישראל ממליצה בחום רב על מנעול זה כיוון שהוכח כאפקטיבי ביותר נגד פריצות ומקרי גניבה. בנוסף זהו מנעול שעומד בתנאי מזג האוויר הקשים והרעים ביותר ואינו מחליד, זאת כמובן אך ורק בתנאי שהותקן כמו שצריך על ידי מנעולן מקצועי ומוסמך.

לסיכום, בכל מה שנוגע להתקנה של מנעול עליון לכספת אסור לחסוך. כל ניסיון לעשות זאת ללא איש מקצוע עלול לגרום לנזק בלתי הפיך. כשאנחנו מדברים על היקר לנו מכל אסור לנו לקחת סיכונים מיותרים, יש לקרוא למתקין מוסמך לצורך תהליך ההתקנה המורכב.

יתרונות המנעול העליון לכספת
יתרונות המנעול העליון לכספת

 

מחירון התקנת מנעול כספת עליון כללי

התקנת מנעול כספת עליון מחיר מ-140₪
התקנת כספות מחיר מ-130₪
החלפת מנעול כספת עליון מחיר מ-150₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
התקנת מנעול לעסק

מחפשים התקנת מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול צילינדר

מחפשים התקנת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת פנים

מחפשים התקנת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים התקנת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעולים לדלת רב בריח

מחפשים התקנת מנעולים לדלת רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »