התקנת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים התקנת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

דלתות אלומיניום הן שכיחות ביותר בבתים ומשרדים. השימוש בהן נעשה גם כדלתות פנים וגם כדלתות חוץ – כך למעשה אנחנו יכולים לראות אותן בכניסה לבתי שימוש, ארונות, מלתחות ועוד, אבל, נעשה בהן שימוש גם  כדלתות חיצוניות, ואפילו כדלתות ראשיות. דלתות אלומיניום יכולות להפוך לעיתים לבעייתיות עם התיישנותן – הן יכולות להיעשות קשות, להתנפח, לקבל זווית, וגם המנעולים והידיות יכולים להתקשח עד כדי כך שלא יהיה ניתן להשתמש בהם. כל הצרות הצרורות האלו יכולות להשאיר אתכם עם דלת שלא עובדת כראוי או שבלתי אפשרי לסגור וכאשר רעה שכזאת נופלת על ראשינו אנחנו מרבים לחשוב שדרך הפעולה הנכונה היא להחליף את כל הדלת, אך למעשה לפעמים אנחנו צריכים להחליף רק את המנעול ולכן במאמר זה נביא לכם את הדרכים להתקנת מנעול לדלת אלומיניום.

 

☑️ התקנת מנעול לדלת אלומיניום מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בדלתות אלומיניום.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

למה להשתמש בדלתות אלומיניום וכמה טובים המנעולים שלהן

אלומיניום הוא חומר בעל תכונות יחודיות רבות, ולכן הדלתות אשר עשויות ממנו ניחנות גם הן בתכונות אלה. מאפיין בולט מאוד שחולקות רוב דלתות האלומיניום הוא שלרוב יש בהן זכוכית. ומהיותן באופן מעשי דלתות זכוכית, הן מתפקדות בעיקר כמסגרת. האינפורמציה הזאת חשובה לנו כי היא מספרת לנו באיזה סוג מנעול נוכל להשתמש על דלתות האלומיניום האלו. סיבה נוספת לשימוש הנרחב בדלתות אלומיניום היא הגיוון הויזואלי הרב שהן מציעות. דלתות אלומניום יכולות לבוא בשלל גימורים וסגנונות אשר יכולים להתאים לכל שימוש למעשה בכל מקום בבית או במקום העבודה.

 

אם בדלת אלומיניום בעלת פתיחה קונבנציונלית עסקינן (לא דלת הזזה או דלת מתקפלת), משמע –  דלת בעלת ציר באחד מצדדיה, בדומה לרוב הדלתות שאנו פוגשים ברוב המבנים בחיי היום יום, אזי המנעול יהיה מנעול מסוג ספציפי בו בדרך כלל נוהגים להשתמש במיוחד עבור דלתות אלומיניום הנקרא מנעול וו (באנגלית hook lock). מנעול הוו הוא מושלם עבור דלתות אלומיניום מאחר והוא עונה על כל הדרישות כדי לספק אבטחה תוך כדי התחשבות במידות הדלת והמסגרת. מנעולים לדלתות אלומיניום הם, ביסודם, מנעולים לדלת בעלי פרופיל עשוי מתכת. פירוש הדבר הוא שהם יוצרים נקודת עוגן יחידה בין הדלת ובין המסגרת, כך שאם אתם רוצים לאבטח את הדלת יותר, מומלץ שבמקום להתקין רק אחד, תתקינו שניים.

למה להשתמש בדלתות אלומיניום וכמה טובים המנעולים שלהן
למה להשתמש בדלתות אלומיניום וכמה טובים המנעולים שלהן

 

כיצד להפוך דלת אלומיניום לבטוחה יותר

חלק מבעלי בתים בעלי דלתות אלומיניום בוחרים להתקין אפילו שלושה מנעולים בעלי פרופיל עשוי מתכת על הדלתות שלהם. לפיכך חלוקת המנעולים כלהלן:

  • המנעול העיקרי, ממוקם בגובה הסטנדרטי גם ידית פתיחה סטנדרטית לפתיחה מבחוץ.
  • המנעול הנוסף הנמוך, אותו מתקינים כ70 סנטימטרים מהמנעול העיקרי. הוא מחזק את סגירת הדלת יותר קרוב לרצפה, ודואג שהדלת לא תוכל לנוע ממקומה.
  • המנעול הנוסף העליון, גם הוא מותקן במרחק של כ70-80 סנטימטרים מהמנעול העיקרי ובנוסף  לזה שהוא מחזק גם הוא את הדלת במקומה, הוא מונע אפשרות לפתוח את הדלת גם לפורץ שהפיל את המנעול העיקרי החוצה באמצעות פטיש עבודה.

 

כיצד להפוך דלת אלומיניום לבטוחה יותר
כיצד להפוך דלת אלומיניום לבטוחה יותר

 

דרכים נוספות לאבטח את דלת האלומיניום שלכם

כדי להגדיל את מידת האבטחה שהמנעולים האלו מספקים אנו ממליצים על הדברים הבאים:

  • התקנת מגנים מסוג מגנטי אשר יספקו לכם הגנה מרוב טכניקות הפריצה אשר פושעים נוהגים להשתמש בהן, כגון פריצת מנעולים עם כלי פריצה, או הלימה בדלת ובמנעול בחוזקה.
  • חיזוק או התקנה של צילינדרים המותאמים לאבטחה גבוהה.

 

דרכים נוספות לאבטח את דלת האלומיניום שלכם
דרכים נוספות לאבטח את דלת האלומיניום שלכם

 

החלפת מנעול על דלת אלומיניום

אם דלת אלומיניום או המנעול שעליה לא עובדים כראוי, זה לא בהכרח אומר שיש צורך בהחלפתם.

אתם יכולים לחסוך כסף על ידי כיוון מנגנון הנעילה, החלפה או תיקון מנעולים, החלפת ידיות הדלת או פשוט תחזוקה ושימון תדירים של הדלתות והמנעולים.

החלפת מנעול על דלת אלומיניום
החלפת מנעול על דלת אלומיניום

 

כיצד להחליף מנעול על דלת אלומיניום

אם אתם רוצים להחליף את המנעול תוכלו לעשות זאת בעצמכם באמצעות שלושה צעדים פשוטים.

 

צעד ראשון

אמדו את המצב של דלת האלומיניום שלכם. הצעד הזה הוא קריטי משום שאנחנו חייבים להעריך את מצבה של הדלת ואת סוג התקנת המנעול שעלינו לבצע. דין התקנתו של מנעול עיקרי אחד לא כדין התקנת שלושה מנעולים שונים. אם אתם צריכים להתקין מנעול עיקרי ועוד שני מנעולים נוספים, עליכים לוודא שבדלת שלכם ישנם חורים צדדיים למנעול שני ושלישי.

צעד ראשון
צעד ראשון

 

צעד שני

הכנת החורים עבור התקנת המנעול הראשי. במקרה הנדיר בו הצילינדר החדש שלכם ופרופיל המתכת מתאים בדיוק לחור שמגיע עם הדלת אתם יכולים פשוט לדלג על הצעד הזה ולהמשיך הלאה.

צעד שני
צעד שני

 

צעד שלישי

התקנת המנעול העיקרי. כאשר החורים מוכנים כל שעליכם לעשות הוא להכניס כל חלק למקומו. התחילו קודם כל עם המנעול ולאחר מכן עם הצילינדר. בדקו את המנעול היטב לפני שתבריגו הכל למקום. עכשיו התקינה את המגן והידית. כעת כשכל החלקים במקומם כל שנותר לכם הוא להבריג. אם כל שרציתם הוא מנעול אחד על דלתיכם אז פה הסיפור שלנו מגיע אל סופו.

צעד שלישי
צעד שלישי

 

לסיכום

אין זה משנה אם זה בבית או במקום העבודה, אבל בשגרת חיינו אנו מוצאים את עצמינו אינספור פעמים מצדן האחד או האחר של דלתות אלומיניום. והיות והדלתות האלו משחקות תפקידים רבים כל כך בחיי היום יום שלנו, כדאי ורצוי שיהיה לנו את כל המידע הדרוש עבור תחזוקה נכונה שלהן, תיקונן ואבטחתן בהתאם לצרכים שלנו. אם דלת האלומיניום שמצאה את דרכה לחייכם ועומדת בכניסה לבית, למשרד או למחסן שלכם במצב רעוע מסיבה כזו או אחרת ומדירה שינה מעיניכם, כעת אתם יודעים את כל מה שצריך כדי להתאים את הדלת הסוררת לשימוש שאתם רוצים שיעשה בה!

 

מחירון התקנת מנעול לדלת אלומיניום כללי

התקנת מנעול לדלת אלומיניום מחיר מ-130₪
תיקון דלת אלומיניום מחיר מ-120₪
תיקון ידית לדלת אלומיניום מחיר מ-120₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
התקנת מנעול כספת עליון

מחפשים התקנת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לעסק

מחפשים התקנת מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול צילינדר

מחפשים התקנת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת פנים

מחפשים התקנת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעולים לדלת רב בריח

מחפשים התקנת מנעולים לדלת רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »