התקנת מנעול לדלת חוץ

מחפשים התקנת מנעול לדלת חוץ? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

כיצד נכנסים מרבית הפורצים לבתים? התשובה עשויה להפתיע אתכם. הם לא יורדים דרך הארובה, או זוחלים דרך חלון המרתף שלכם. במרבית המקרים הם פשוט עושים דרכם בנחישות אל דלת הכניסה שלכם והולמים בכח את דרכם פנימה. כל מה שתרצו לדעת על התקנת מנעול לדלת חוץ מחכה לכם במאמר הבא.

 

☑️ התקנת מנעול לדלת חוץ באופן מקצועי ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בכל סוגי הדלתות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

אולי אתם מתקשים להאמין, אבל הנתונים לא משקרים:

  • 34% מהפורצים נכנסים דרך דלת הכניסה הראשית
  • 22% מהפורצים עושים דרכם פנימה דרך דלת אחורית
  • 9% נכנסים דרך החניה (בבתי קרקע)

 

בקיצור – 65% ממקרי הפריצה מערבים פורץ אשר מצליח להתגבר על האבטחה של דלת הכניסה שלכם. אם אתם חושבים לאבטח את ביתכם במערכת אבטחה בעלת חיישנים זהו בהחלט מקום טוב להתחיל, אבל נקיטת גישה המחלקת את אבטחת הבית שלכם לשכבות תציע לכם אבטחה ברמה גבוה יותר מאשר הסתמכות בלעדית על מערכת אזעקה שתקרא למשטרה.

המקום הטוב ביותר להתחיל לאבטח את ביתכם ממנו הוא קודם כל להפנות את תשומת ליבנו אל קו ההגנה הראשון – דלתות החוץ שלכם.

התקנת מנעול לדלת חוץ

 

האם דלת החוץ שלכם חזקה מספיק?

בעיה נפוצה מאוד שאנו רואים פעמים רבות, היא שאנשים רבים עושים שימוש בדלתות פנים בתור דלתות חוץ.

דלת פנים היא דלת כזו אשר ככל הנראה תבחרו להשתמש בה עבור השירותים, האמבטיה או חדר השינה. הדלתות חלולות הליבה האלו בדרך כלל עשויות שכבת עץ דקה כאשר מבפנים הן חלולות. דלתות אלו נבנו ועוצבו על מנת לספק פרטיות, לא בטחון.

אתם יכולים להתקין את המנעולים הטובים בעולם על דלת פנים חלולת ליבה, אבל הדבר לא יועיל לכם הרבה בהתחשב בעובדה שאפילו ילד נחוש יוכל לבעוט את דרכו דרך הנקודות החלשות שלה.

החליפו כל דלת חלולת ליבה שיש בה אתם משתמשים כדלת חוץ בדלת שהליבה שלה עשויה מתכת או עץ מלא. דלתות מסוגים אלה הן עמידות הרבה יותר בפני פורצים.

האם דלת החוץ שלכם חזקה מספיק

 

חיזוק הדלת שלכם

ישנם יצרנים בשוק אשר עושים חלקים משרייני דלתות המאפשרים שריון דלתות. שריון לדלת הוא למעשה שרוול עשוי מתכת אשר מרכיבים באזור ידית הדלת ולשונית המנעול אשר מקנים לחלק הזה של הדלת כוח נוסף. שריון לדלת מונע מהדלת להישבר באזור המנעול או להיפרץ ע"י בעיטות או דחיפות.

שריון לדלת יכול להוות גם אמצעי הגנה זמני שלעיתים משתמשים בו על דלתות שנפרצו לאחרונה על מנת לתת להם חיזוק נוסף עד המועד בו תתאפשר התקנת דלת חדשה.

חיזוק הדלת שלכם

 

בחירת המנעול המתאים לדלת החוץ שלכם.

מפתיע ככל שזה ישמע לכם, פורצים רבים מוצאים את עצמם נכנסים לבתים אשר פשוט נשארו לא נעולים. הפורץ כלל לא היה צריך לפרוץ כל דלת או חלון – רק לסובב את הידית שעל דלת הכניסה. פעמים אחרות אנשים עושים את חייהם של הפורצים אפילו קלים יותר על ידי כך שהם כלל לא סוגרים את דלת הכניסה מלכתחילה. אם מדברים על פרצה לגנב אין ברורה מזו!

בחירת המנעול המתאים לדלת החוץ שלכם.

נפוץ הרבה יותר להשאיר את דלת המוסך פתוחה (בבתי קרקע), אבל המשטרה מספרת לנו כי לעיתים קרובות הם נתקלים במקרים בהם דלתות כניסה לדירות, מעונות סטודנטים, ובתי קרקע הושארו פתוחות וללא השגחה ופורץ שעבר במקום או ביצע מעקב ניצל את הזדמנות הפז הזו.

 

אבל חלק מסוגי המנעולים לא מהווים הבדל משמעותי עבור פורץ מיומן מדלת שהושארה פתוחה לרווחה. אתם זקוקים למנעול מהסוג הנכון אם אתם בכלל רוצים איזשהו סוג של הגנה על ביתכם. בדיוק מהסיבה הזו אנחנו ממליצים בחום להתקשר עכשיו למנעולן ולקבל ייעוץ לגבי סוג המנעול שהכי מתאים לדלתות החוץ שלכם.

בחירת המנעול המתאים לדלת החוץ שלכם

 

מדוע ידיות שלא נפתחות מבחוץ לא טובות מספיק?

אחד מסוגי המנעולים הנפוצים הוא מנעול הידית. מנעולים מסוג זה הם מנעולים בעלי חריץ למפתח על ידית הדלת מבחוץ, ופתיחה מקובעת בצידה הפנימי של הדלת.

אם מנעול ידית הוא ההגנה היחידה על דלת החוץ שלכם, הבית שלכם עשוי להיות מטרה קלה לפורצים מהסיבות האלו:

  • מנגנון הנעילה הקיים בדלת הוא הידית עצמה, והיא פגיעה ביותר. כל שעל פורץ לעשות הוא לנסר את ידית הדלת שלכם, לשבור אותה עם פטיש, או לעקור אותה ממקומה בעזרת שימוש בפלאייר. ברגע שהמלאכה הזו הושלמה כל מה שנדרש מהפורץ הוא קצת דיוק ועדינות עם שפיץ פלאייר, מברג או פטיש, והוא יעמוד בצידה השני של הדלת שלכם.
  • בעיה נוסף המאפיינת מנעולים מסוג זה היא שהלשונית המשמשת לנעילה קצרה מדי. פורץ יוכל להביס מנעול שכזה בעזרת שימוש בכרטיס פלסטיק או חפץ דומה כדי לדחוף את הלשונית בחזרה פנימה ולפתוח בקלות את הדלת שלכם. הפורץ יכול באותה מידה להשתמש בחפץ גס יותר דוגמת מברג או מוט פריצה על מנת להפריד בין הדלת והמשקוף ולפתוח את הדלת.
  • לבסוף, דלת בעלת מנעול מסוג זה פגיעה גם לניסיון פתיחה בבעיטה, שכן מאחר ולשונית המנעול קצרה מדי אין לה אחיזה של ממש במסגרת הדלת. כשמדובר באדם מבוגר שמפעיל כוח מנעול שכזה לא יהווה מכשול רציני בדרכו.

מדוע ידיות שלא נפתחות מבחוץ לא טובות מספיק

 

לסיכום, אבטחת דלתות החוץ שלכם כהלכה היא תהליך שיצרוך השקעת זמן, כסף ואנרגיה. אבל ההגנה שהיא מספקת היא חיוניות על מנת להפוך את ביתכם לבטוח.

קחו לעצמכם רגע ושקלו את זה: מה עלולה להיות העלות הפוטנציאלית שתהיה לאי אבטחת ביתכם? אתם באופן חד משמעי רוצים לשים את ידכם על המנעול הטוב ביותר שאתם יכולים להשיג עבור דלתות החוץ שלכם. התקשרו למנעולן וקבלו ממנו ייעוץ לגבי התקנת מנעול על דלתות החוץ שלכם ולגבי היתרונות הרבים שיש לכך.

 

מחירון התקנת מנעול לדלת חוץ כללי

התקנת מנעול לדלת חוץ מחיר מ-120₪
החלפת מנעול לדלת חוץ מחיר מ-120₪
החלפת מנעול צילינדר מחיר מ-100₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
התקנת מנעול כספת עליון

מחפשים התקנת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לעסק

מחפשים התקנת מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול צילינדר

מחפשים התקנת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת פנים

מחפשים התקנת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים התקנת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »