התקנת מנעול לדלת פנים

מחפשים התקנת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

הדלת היא אחד מהפריטים החשובים ביותר במרחב הביתי: היא הדבר הראשון שאנחנו רואים כשאנחנו מגיעים הביתה. מעבר לכך, היא זו ששומרת עלינו מוגנים במהלך הלילה כשאנחנו במצב הכי פגיע שלנו: ישנים. היא גם זו שמונעת מזרים להיכנס לביתנו וגנוב דברים יקרי ערך. למעשה, המנעול הוא האמצעי החשוב ביותר בדלת שכן הוא זה שמאפשר את הפתיחה והנעילה שלה. לכן, חשוב לבצע התקנת מנעול לדלת פנים הבית.

☑️ התקנת מנעול לדלת פנים באופן מקצועי ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בדלתות פנים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מבנה הדלת

החלק הנע של הדלת יכול להיות עשוי ממגוון רחב של חומרים שונים ולעיתים אף יכול להיות עשוי  מיותר מחומר אחד. החומרים השכיחים ביותר מהם עשויות דלתות הם עץ ומתכת. יחד עם זאת נפוצים גם לוחות דלת מזכוכית, בד, נייר ועוד.

מסגרת הדלת בנויה ממספר חלקים נפרדים:

מבנה הדלת

 

משקוף

קורה בחלקו העליון של המסגרת התומכת שממוקמת בקיר העליון.

 

אינסרט

החלק התחתון שמתכוונן על ציר דלת פלדה שמאפשר להתאים את הגובה לפי מידות הפתח. בתוך האינסרט נמצאת מברשת שמונעת כניסה של אבק ומזיקים שונים.

 

מזוזות הדלת

הקורות האנכיות לדלת שמחוברות בקצה העליון אל המשקוף ותומכות במסגרת.

 

סף הדלת

קורה שמצויה בחלקה התחתון של המסגרת המחוברת אל המזוזות ותומכת במסגרת.

 

לרוב המוחלט של הדלתות תהיה ידית שמיועדת לתפעול שלהן. יש דלתות שמכילות גם מנגנון נעילה או הברחה. אביזרים נלווים אחרים שמחוברים לדלתות הם מקוש, תיבת דואר, עינית הצצה ועוד.

סף הדלת

 

בחירת דלת פנים והתקנת מנעול לדלת פנים

כשנבחר דלתות פנים, חשוב להקפיד על מספר כללים שיסייעו לעצב את הבית באופן המספק ביותר, כזה שישיג את האווירה אותה נרצה להשיג. ישנו מבחר גדול של דלתות פנים – מצבעים, מרקמים וחומרים ועד צורות חיתוך ועיצוב. כמו כן, ישנם גם סוגים שונים של מנעולים שהתקנתם כמובן משפיעה על נראות הדלת. חשוב להשתמש בשירותיו של מתקין אמין ואיכותי בהתקנת דלת פנים חדשה.

בחירת דלת פנים והתקנת מנעול לדלת פנים

 

מחיר של התקנת מנעול לדלת פנים

המחיר כמובן משתנה: ישנן דלתות פשוטות וסטנדרטיות ולעומתן יש דלתות משוכללות בעלות טכנולוגיות מתקדמות ביותר. את הדלת נבחר לפי הצורך ואת המנעול נתאים לדלת שנבחר. חשוב מאד להתייעץ עם מנעולן מומחה לפני בחירת והתקנת המנעול שכן המנעול הוא החלק החשוב ביותר של דלת הפנים בביתנו.

מחיר של התקנת מנעול לדלת פנים

 

סוגי דלתות

לדלתות עיצובים שונים שמאפשרים להן שימוש למטרות מגוונות.

 

דלת סובבת

הדלת הנפוצה ביותר. בנויה מלוח קשיח יחיד שתלוי על ציר שמחובר לאחת ממזוזות הדלת ומאפשר את פתיחת הדלת סביב הציר לכיוון אחד אך לא לכיוון השני. לדגם זה קיימות דוגמאות שונות: למשל המודל הכפול בו ניתן לפתוח את הדלת לשני הכיוונים. דלת סובבת סטנדרטית יכולה להימצא בשלושה מצבים: פתוחה, טרוקה (כלומר סגורה אבל ניתנת לפתיחה בשימוש בידית) ונעולה הרמטית.

דלת סובבת

 

דלת הזזה

זוהי דלת בלי ציר, כזו שנשענת או תלויה על מסילה והפתיחה והסגירה שלה נעשות לאורך המסילה עצמה במקביל אל הקיר. המסילה יכולה להיות מחוברת לתקרה או לחילופין לרצפה. כמו כן היא עלולה להיות ממוקמת בתוך כיס כך שבזמן שהדלת פתוחה היא נבלעת לתוכו ואינה יכולה להיראות. דלת הזזה נחשבת לחסכונית מבחינת שטח מפני שאין לה רדיוס פתיחה שחייב להיות פנוי.

דלת הזזה

 

דלת צונחת

היא דלת שממוקמת על התקרה או על הרצפה ונפתחת בצורה אנכית. לפעמים הדלת מלווה בסולם שמאפשר עליה או ירידה אל יעד הדלת.

 

דלת אורווה

דלת שמחולקת בצורה אנכית לשני חלקים שיכולים להיפתח ולהיסגר באופן שאינו תלוי האחד בשני.

 

דלת נדנוד

דלת שמורכבת על ציר שמאפשר לה להיפתח גם כלפי חוץ וגם כלפי פנים והיא מוחזקת על ידי קפיץ סגור. גרסה נוספת של דלת מהסוג הזה נקראת דלת סלון: זוג דלתות נדנוד בעלות משקל קל.

דלת נדנוד

 

דלת מתקפלת (מכונה גם דלת אקורדיון או גרמושקה)

דלת שעשויה ממספר של לוחות שמחוברים האחד לשני. בזמן שפותחים או סוגרים את הדלת, הלוחות של הדלת נפרשים או לחילופין נצמדים האחד לשני.

דלת מתקפלת (מכונה גם דלת אקורדיון או גרמושקה)

 

דלת צרפתית

דלת שמשובצת בחלונות רבים לאורך כולה.

 

כמו שניתן לראות, ישנם סוגים שונים של דלתות, כל דלת מתאימה לאדם אחר. אך הדבר שמתאים לכל אדם לא משנה מי הוא, הוא מנעול איכותי ובטיחותי. לכן, לאחר שנעבור את שלב בחירת הדלת, נעבור לשלב בחירת המנעול.

דלת צרפתית

 

סוגי מנעולים לדלתות פנים

התרשים הבא מציג מנעולים שונים ואת ההבדל בין מחירם. התרשים מציג את מחיר המנעול ללא מחיר ההתקנה. מחיר ההתקנה משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות העבודה והמקום בו העבודה צריכה להתבצע. אין להתפשר בשום פנים ואופן על תהליך ההתקנה, מנעול מצוין ללא התקנה בטוחה ותקנית שתלווה אותו לא יוכל לעשות את עבודתו נאמנה עבורנו.

 

חשוב ביותר! יש להתייעץ עם מנעולן מורשה ומוסמך לפני בחירת המנעול שכן ישנם מנעולים מסוימים שאינם מתאימים לדלתות מסוימות. לכן, חשוב מאד להיעזר בבעל מקצוע מיומן שיוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר שלה.

 

לסיכום, דלת הפנים היא אחד הפריטים החשובים ביותר בחיי היום יום של האדם המודרני במאה העשרים ואחת. בכל מה שמגיע לבטיחות והביטחון של דלת הפנים אסור להסס, חייבים לשכור את שירותיו של איש מקצוע איכותי עבור התקנת מנעול לדלת פנים.

סוגי מנעולים לדלתות פנים

 

מחירון התקנת מנעול לדלת פנים כללי

התקנת מנעול לדלת פנים מחיר מ-150₪
החלפת מנעול לדלת פנים מחיר מ-150₪
תיקון מנעול לדלת פנים מחיר מ-150₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
התקנת מנעול כספת עליון

מחפשים התקנת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לעסק

מחפשים התקנת מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול צילינדר

מחפשים התקנת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים התקנת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעולים לדלת רב בריח

מחפשים התקנת מנעולים לדלת רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »