התקנת מנעול לדלת שריונית חסם

מחפשים התקנת מנעול לדלת שריונית חסם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

שריונית חסם היא אחת החברות המובילות לייצור דלתות בארץ. מדובר בחברה בעלת מוניטין משובח שידועה במוצרים האיכותיים והיעילים שלה. כשנרצה לבצע התקנת מנעול לדלת שריונית חסם כמובן שנרצה להשתמש באיש מקצוע מיומן שיוכל לשמור על איכות הדלת בכך שיבצע את העבודה באופן תקין ובטוח.

 

☑️ התקנת מנעול לדלת שריונית חסם באופן מקצועי ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בכל סוגי הדלתות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

התקנת מנעול לדלת שריונית חסם – סקירה היסטורית קצרה

כבר למעלה משלושים שנה חברת שריונית חסם היא אחת החברות המובילות בארץ לייצור דלתות מסוגים שונים: דלתות ביטחון, דלתות אש, דלתות פנימיות מעוצבות, דלתות אקוסטיות ועוד שלל דלתות איכותיות מסוגים שונים. הדלתות של שריונית חסם ידועות בשילוב בין איכות, חוזקה ורמת בידוד אקוסטי גבוהה לבין יופי, אסתטיקה ועיצוב מקורי. כל זאת נעשים כמובן תוך כדי שמירה על תקני הייצור הגבוהים ביותר בעולם. לאורך השנים החברה הפכה לתאגיד בין לאומי שמשווק את המוצרים שלו במעלה משלושים מדינות ברחבי העולם. לחברת שריונית חסם קיימים הסכמים של שיתוף פעולה עם חברות עיצוב מובילות בכל רחבי העולם.

התקנת מנעול לדלת שריונית חסם – סקירה היסטורית קצרה

 

ההבדל בין דלתות שריונית חסם לדלתות סטנדרטיות

התרשים הבא מציג את היתרונות של דלתות שריונית חסם לעומת דלתות פשוטות יותר:

 

דלת עמידה וחזקה דלתות הכניסה שמיוצרות תחת חברת שריונית חסם מיוצרות בשיטה שייחודית לחברה, שיטה בשם ״צורת מגירה": מעטה אחד נכנס אל תוך המעטה השני וכך מתבצעת נעילה מכנית של כל מעטה אחד לשני. בנוסף הם נדבקים האחד לשני. שיטת החיבור הכפול מבטיחה עמידות וחוזק לאורך שנים ארוכות מאד
איטום כפול סמל האיטום הכפול – דלתות פנים של שריונית חסם שנושאות סמל זה מאופיינות בגומי איטום כפול שנמצא על הדלת ועל המשקוף גם כן. האיטום הכפול גורם לבידוד רעשים וגם מונע מעבר של טמפרטורות קרות או חמות מחדר לחדר.
בידוד פוליאוריטן תרמי ואקוסטי דלתות של שריונית חסם מוזרקות בחומר בידוד פוליאוריטן מוקצף מה שגורם לבידוד תרמי ואקוסטי: מדובר בדלתות שמבודדות גם חום וגם קור בפער של עד 25 מעלות צלזיוס. בנוסף, החומר המבודד משפר באופן משמעותי את הפחתת כמות הרעש. מחקרים מראים שדלת זו אף מבודדת יותר מאשר רוב המקררים.
עמידה בנזקי מים ומזיקים דלתות הפנים של שריונית חסם עמידות לכל האורך שלהן (בשונה מדלתות סטנדרטיות שעמידות רק בתחתית). הן עמידות בפני נזקים שנגרמים ממים כמו גם בפני מזיקים (טרמיטים, חרקים וכיוצא בזה).
סגסוגת מתכת קלה סמל DX51 סגסוגת מתכת קלה – דלתות פנים של שריונית חסם עשויות  DX51 – שזו סגסוגת מתכת קלה ואיכותית. מאפיין זה מקנה לדלת עמידות רבה לאורך שנים, כמו גם שמירה על תחושת החמימות של הדלת בתוך הבי ומחוצה לו.

 

התקנת מנעול לדלת שריונית חסם – תקן ישראלי ואירופאי

הדלתות של שריונית חסם עומדות בתקנים הישראלים אך כמו כן גם בתקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר. למשל, הדלתות של שריונית חסם עומדות בתקן אירופי לפריצה מדרגה c כמו גם בתקן האירופי למנגנון הנעילה 125 בדרגה ארבע.

 

התקנת מנעול לדלת שריונית חסם - תקן ישראלי ואירופאי

מנגנון השמדה עצמית

חלק מדלתות שריונית החסם הן בעלות מנגנון הגנה מיוחד במינו נגד פריצות אלימות: במידה ומתקיים ניסיון פריצה של המנעול עצמו או לחילופין של הצילינדר, הדלת עוברת באופן אוטומטי למצב של קיבעון ומתוך כך לא ניתן לפרוץ אותה, כך שכל הרכוש שנמצא בתוך הבית שמור. חשוב להבין את חשיבות התקנת המנעול בדלת מסוג זה: זוהי דלת מורכבת ומתוחכמת, וברגע שמתקינים את המנעול שלה חייבים להיעזר באיש מקצוע מומחה ומוסמך, אחרת עלול להיווצר נזק בלתי הפיך.

מנגנון השמדה עצמית

בטיחות גבוהה ככל האפשר

כמו שאנחנו יודעים, תפקידם של המנעולים בחיינו הוא עצום: בעזרת המנעול אנחנו יכולים לשמור ולהגן על חפצי הערך היקרים לנו מכל. אנחנו יכולים לעזוב אותם בידיעה שהם שמורים ומוגנים במקום מבטחים. בדלתות של חברת שריונית חסם מגיע מנעול שכולל בתוכו מנגנון נעילה בעל בריחים גדולים במיוחד – המנגנון הראשי הוא בעל ארבעה בריחים בקוטר של ארבעה עשר מילימטרים ובאורך של עשרים וחמישה מילימטרים. כמו כן, ישנם גם שלושה בריחים סטטיים. בדלתות שמעוצבות באופן מיוחד ואישי אף ניתן להוסיף בריחים נוספים לחיזוק.

בטיחות גבוהה ככל האפשר

חשיבות דלת החסם

בעיר בעלת צפיפות אוכלוסין גדולה, הסיכוי לפשיעה עולה מבחינה סטטיסטית: כלל שיהיו יותר אנשים במקום מסוים כך עולה הסיכוי לפשע להתרחש. על כן, נרצה לקחת את כל מקדמי הבטיחות האפשריים ולהתקין את הדלת החזקה והבטיחותית ביותר. יחד עם זאת, חשוב לשים דגש על מה שפותח וסוגר את הדלת, הלוא הוא המנעול. התקנה איכותית של המנעול חשובה מאין כמותה שכן זהו האלמנט אותו מנסים לפרוץ. התקנה איכותית של איש מקצוע מיומן ללא ספק מורידה את הסיכוי לפריצה באופן משמעותי ביותר.

חשיבות דלת החסם

טכנולוגיית אינפיניטי – טכנולוגיה ייחודית לדלתות שריונית חסם

באמצעות טכנולוגיית אינפינטי (באנגלית אין סוף) נוכל לשלב יותר ממאה וחמישים דגמים של דלתות שונות וייחודיות: דלתות יוקרה בקווים נקיים, דלתות נפחות בסגנון אותנטי, דלתות קלאסיות בסגנון אירופאי, דלתות כניסה צבועות על ידי אמן, דלתות פלדה שמשלבות צביעה בתנור, דלתות חסינות אש ועוד דלתות שונות ומיוחדות שמשלבות טכניקות שונות. הטכנולוגיה החדשנית הזו מציעה מגוון של קולקציות מרהיבות שכמובן עומדות בתקני הייצור הגבוהים והבטוחים ביותר בעולם. הטכנולוגיה המתקדמת הזו מאפשרת לנו ליהנות מביטחון ובטיחות ברמות הגבוהות ביותר מבלי שנצטרך להתפשר ולוותר על העיצוב והטעם האסתטי הפרסונלי שלנו.

לסיכום, אם נבחר להשקיע בדלת כה איכותית מבית היוצר של שריונית חסם, נהיה חייבים להתקין מנעול שיעמוד בסטנדרט הגבוהה שמציבה הדלת. לא נוכל להסתפק בהתקנת הדלת, נהיה חייבים לגבות אותה גם בהתקנת מנעול איכותית, בטוחה ואחראית.

 

מחירון התקנת מנעול לדלת שריונית חסם כללי

התקנת מנעול לדלת שריונית חסם מחיר מ-130₪
תיקון דלת שריונית חסם מחיר מ-140₪
החלפת ידית לדלת שריונית חסם מחיר מ-170₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
התקנת מנעול כספת עליון

מחפשים התקנת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לעסק

מחפשים התקנת מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול צילינדר

מחפשים התקנת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת פנים

מחפשים התקנת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים התקנת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעולים לדלת רב בריח

מחפשים התקנת מנעולים לדלת רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »