התקנת מנעול לעסק

מחפשים התקנת מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

יש לכם עסק? הכל הולך לכם מעולה. יש לכם את כל מה שאי פעם הייתם צריכים בשביל להבטיח את ההצלחה של העסק שלכם, אבל האם השקעתם פעם מחשבה בביטחון העסק שלכם? לפעמים כבעלי עסק אנחנו מוצאים את עצמינו מתעסקים באלף ואחת דברים שונים עד שאנחנו שוכחים את הדבר החשוב ביותר. שהעסק שלנו יהיה בטוח. איש לא יודע טוב מכם כמה זיעה ושעות נוספות נתתם כדי להיות איפה שאתם היום, השקיעו עוד מעט כדי לשמור על כל מה שעבדתם בשבילו, ותדאגו להתקנת מנעול לעסק.

 

☑️ התקנת מנעול לעסק באופן מקצועי ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בכל סוגי המנעולים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

החשיבות שיש במנעול טוב לעסק

אתם אולי חושבים שהימצאותה של מערכת אבטחה טובה ויעילה בעסק שלכם היא פשוט משהו מובן מאליו. מנעול טוב ומערכת אבטחה טובה הם לא דבר שאפשר להמעיט בערכו כשאתם חושבים על יציבות העסק שלכם. אל לכם לחשוב רק על פורצים לא מוכרים שמנסים לעשות דרכם אל תוך העסק או המשרד שלכם, מאחר ובית עסק מקבל תנועת אנשים גדולה בהרבה מכל בית בבעלות פרטית. לכן אם במהלך שנות הפעילות של העסק היו לכם עובדים מתחלפים, חברות ניקיון, בעלי מקצוע ונותני שירותים שונים שפקדו את העסק כנראה שהמפתחות לעסק ולפרנסה שלכם עברו בין לא מעט ידיים.

 

חשוב לזכור שלא די במערכת אבטחה מתקדמת. זה הכרחי לבצע בדיקות, שימונים, החלפות ותיקונים למנעולים בעסק באופן תדיר. עותקים של מפתחות ישנים יכולים עדיין להמצא אצל עובדים שלא ראיתם שנים. תחזוקת המנעולים היא צעד קטן שעלול לחסוך עוגמת נפש רבה.

החשיבות שיש במנעול טוב לעסק

 

כיצד לבחור מנעול לדלת

כיצד לבחור מנעול לדלת

 

לימוד מילון המושגים של עולם המנעולים

הבריחים שבדקנו, קונבנציונלים וחכמים כאחד, הם בדרך כלל בעלי צילינדר אחד, שמופעל על ידי שימוש במפתח או קודן מצידם החיצוני, או סיבוב קל של מפתח המובנה בדלת מבפנים. מנעולי האבטחה הגבוהה הם בעלי צילינדרים מוקשחים, קומבינציות נעילה יחיודיות והגנות נוספות. אבל המידע על גב האריזה לא תמיד מכיל את כל המידע, לכן רצוי שתפנו לאתר החברה המייצרת את המנעול אותו אתם בוחנים כדי לקרוא את כל הפרטים וכיצד המנעול מדורג.

לימוד מילון המושגים של עולם המנעולים

 

החליטו כמה אתם מוכנים להשקיע

מנעול אבטחה גבוהה עשוי להיראות יקר, ומנעולים חכם בהחלט אינם זולים גם הם. אבל אם קרה והייתה פריצה לעסק שלכם, עלות המנעול תיראה כמו סכום זעום בהשוואה לקפיצה בדמי הביטוח. שווה להכניס את היד קצת יותר עמוק לתוך הכיס כדי להגן על העסק שלכם.

החליטו כמה אתם מוכנים להשקיע

 

החליטו האם אתם רוצים מנעול חכם

מנעול חכם יכול לעשות הבדל משנה חיים אם אתם נוטים לשכוח לנעול אחריכם את הדלת מעת לעת, אבל גם כשאתם צריכים לפתוח את הדלת לנותני שירותים או אנשי מקצוע בזמן שאתם לא נמצאים בעסק.

מנעולים חכמים פותרים את הבעיות האלו באמצעות אפליקציות לטלפון החכם שיודעות גם לתת שירותי פתיחה ונעילה מרחוק. חשוב לציין ששליטה מרחוק בדרך כלל מצריכה סוג של גשר WIFI בעלות נוספת. אם אתם שוקלים לקנות מנעול חכם אבל לא מעוניינים לשלם יותר עבור גישה דרך האינטרנט, מנעול אלקטרוני יכול להיות התשובה שאתם מחפשים. מנעולים מהסוג הזה מציעים לוח מקשים אותו תוכלו לתכנת כאוות נפשכם ולתת קודי כניסה לאורחים שונים, אבל הם אינם מסוגלים לדבר עם הטלפון החכם שלכם.

החליטו האם אתם רוצים מנעול חכם

 

חזקו את המשקוף והמנעול

דלתות חלשות, במיוחד דלתות חלולות, עלולות להישבר אפילו לפני שהמנעול נשבר. לא משנה באיזה סוג מנעול בחרתם, יש לוודא שהוא ישב בתושבת עשויה מתכת חזקה ולחבר אותה עם הברגים היעודיים. אפשרות נוספת היא לחזק את תושבת המנעול שלכם בעזרת שלושה ברגים באורך 3 אינץ'. גם את צירי הדלת כדאי לחזק בשלושה ברגים באורך 3 אינץ'.

ייתכן שאתם שאתם שוקלים להתקין מנעולים שננעלים משני צידי הדלת, אך חשוב לזכור שרשויות עירוניות רבות רואות במנעולים כאלה לא בטיחותיים בעת שריפה מאחר וגם הצד הפנימי של הדלת מצריך מפתח לפתיחתה, מה שיוצר את האפשרות שאדם ילכד בפנים. עם זאת המנעולים האלו עשויים לספק שקט נפשי אם הם מותקנים על דלת שלצידה חלונות אשר פורץ יכול בקלות לשבור ולפתוח מבפנים כל דלת אחרת.

חזקו את המשקוף והמנעול

 

כמה יעלה לכם להתקין מנעול חדש לעסק שלכם

עכשיו לאחר שחשבתם איזה סוג מנעול יתאים לעסק שלכם, אולי תרצו להסתכל על מחירי המנעולים. זה מומלץ מאוד להוציא עוד קצת כסף כאשר זה נוגע למנעולים לעסק. בית עסק או משרד הוא מקום בו אתם והעובדים שלכם מבלים שעות ארוכות ובו אנשים רבים עוברים בחלוף השנים. זהו בהחלט מקום בו חשוב להרגיש בטוחים.

 

התקנת מנעול חדש לעסק שלכם  עשויה לעלות בין 100 שקלים עבור המנעול הפשוט ביותר ועד ללמעלה מ1000 ש"ח עבור מערכות נעילה ואבטחה מתקדמות. מומלץ להתייעץ עם מנעולן מקצועי על מנת לבדוק את כל האפשרויות ואיזה היא המתאימה ביותר עבור העסק שלכם.

כמה יעלה לכם להתקין מנעול חדש לעסק שלכם

 

לסיכום

לעיתים קרובות אנחנו מתרכזים כל כך בלשמור את הבית שלנו מאובטח ונעול שאנחנו שוכחים כמה חשוב זה לשמור את העסק והמשרד בטוחים גם כן. ללא ספק שווה להשקיע מעט יותר כסף במנעול טוב, דלת טובה, ומערכת אבטחה מוצלחת על מנת להקנות לנו ולעובדים שלנו את תחושת הביטחון שאנחנו רוצים בשבילם ובשבילינו במקום העבודה. יש בזה מן החשיבות העליונה שהעסק שלכם יהיה בטוח בכדי שבסוף יום העבודה תוכלו לחזור הביתה, לשבת, לנוח, ולהשאיר את צרותיה של העבודה – לעבודה בלי להתעסק במה עלול לקרות לעסק שלכם כשאתם לא שם.

 

התקינו מנעול לעסק שלכם.

 

מחירון התקנת מנעול לעסק כללי

התקנת מנעול לעסק מחיר מ-150₪
תיקון דלת לעסק מחיר מ-150₪
תיקון ידית לדלת לעסק מחיר מ-150₪

מחירון התקנת מנעול לעסק כללי

מה היה לנו עד עכשיו?
התקנת מנעול כספת עליון

מחפשים התקנת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול צילינדר

מחפשים התקנת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת פנים

מחפשים התקנת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים התקנת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעולים לדלת רב בריח

מחפשים התקנת מנעולים לדלת רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »