התקנת מנעול לפלדלת

מחפשים התקנת מנעול לפלדלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

דלתות פלדלת הן מהדלתות הפופולריות והנפוצות ביותר בארץ. ניתן לראות ולזהות אותן בכל רחבי הארץ ולא בכדי: מדובר בדלת איכותית, בטיחותית שעומדת בתנאי התקן המחמירים ביותר. כמובן כשאנחנו מדברים על דלתות, נרצה את הדלת הטובה ביותר. אך מעבר לדלת עצמה, מה שחשוב באותה המידה ואולי אף יותר, זה התקנת מנעול לפלדלת:

 

☑️ התקנת מנעול לפלדלת בצורה מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בכל סוגי המנעולים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

המנעול – איך הוא נוצר?

המנעול הקדום ביותר התגלה בחורבות העיר הקדומה נינווה, בירתה של אשור העתיקה. אז היה מדובר במנעול פשוט שבשלב מאוחר יותר התפתח והתקדם למנעול פין שעשוי מעץ מצרי והיה בנוי מבריח שמחובר למתכן הכינון על הדלת. כבר אז המנעול היה נפתח ונסגר באמצעות מפתח. כאשר המפתח היה מוכנס למנעול, הפינים מעץ היו נכנסים לתוך החורים שנקדחו בתוך הצילינדר. תהליך זה אפשר לצילינדר להסתובב ולסובב כאחד את הבריח. בזמן שהמפתח הוצא מתוך המנעול, הפינים חזרו למקום הראשוני שלהם: בין הצילינדר לבין לבית הצילינדר, כך למעשה נמנע מן הצילינדר להסתובב. המנעול הקדום הזה דומה ביותר למנעול המודרני אותו מייצרים היום ומשמש את רוב הבתים בעולם המודרני בכל העולם בכלל ובישראל בפרט.

 

דלת פלדלת – סקירה היסטורית קצרה

היום פלדלת היא מותג מוכר וידוע אבל זה לא תמיד היה המצב! המעבר מדלתות עץ לדלתות פלדה היה מורכב והציב אתגרים רבים. אך ההבנה כי קיים צורך מהותי בדלתות ביטחון בישראל והובילה לשיפורים והתקדמויות אדירות בפן הטכנולוגי מחד ובעיצוב הדלתות מאידך.

אחת ההמצאות המהותיות ששינו את תעשיית הדלתות הישראלית היא דלת הפלדלת. זוהי דלת מבית היוצר של חברת רב בריח שהתפתחה לאורך השנים והפכה לאחת החברות הגדולות בעולם. ההמצאה של מנעול רב בריח שמשולב בדלת הכניסה מכיל:

– צילינדר עם פינים טלסקופיים

– מנעול רב בריחי

– דלת כניסה מפלדה עם מבנה מחוזק

כל אלו מקנות תחושת ביטחון למיליוני משפחות ישראליות כבר עשרות שנים.

 

המנעול ודלת פלדלת – היכן שתיהן נפגשות?

דלת פלדלת היא אכן אחת מהדלתות הנפוצות והנמכרות ביותר בארץ אך הדלת עצמה לא הייתה מה שהיא ללא המנעול המתוחכם שלה. התקנת הדלת היא עניין אחד אך התקנת המנעול היא עניין אחר לחלוטין. ברגע שאני מגיעים לשלב התקנת המנעול, עלינו להיעזר באיש מקצוע אחראי שעומד בתקנים הנדרשים על מנת שיתקין את המנעול באופן הטוב והבטיחותי ביותר.

 

מנעול מיוחד

המנעול של דלת הפלדלת הוא מנעול רב בריחי ומתאפיין במנגנוני נעילה מיוחדים ומתוחכמים. על כן, כל התעסקות שהיא לא על ידי איש מקצוע עלולה לפגום במנעול ואף להרוס אותו. לכן, ניעזר בידיו המיומנות של מנעולן מקצועי שיבטיח את בטיחותנו ואת בטיחותנו יקרינו והיקר לנו.

 

בטיחות מעל הכל

לא סתם הומצא דלת הפלדלת ולא בכדי גם הומצא המנעול המשוכלל שקיים בה. לאורך השנים, עליית מקרי הפשע בישראל הביאו למסקנה הבלתי נמנעת: חייבים למצוא פתרון בטיחותי ותקין על מנת שתושבי המדינה יוכלו להעביר את ימיהם בשקט ושלווה ולא בחרדה מתמדת. הגיעה ההבנה כי חייבים למצוא כלי שיחסום את הפשיעה, ימגר אותה וימנע אותה. אז נכנס לתמונה המנעול המתוחכם של פלדלת שנחשב לפורץ דרך בתחום המנעולים.

 

מנעולן מקצועי ואמין

כחלק מיצירת תהליך התקנת מנעול שיהיה בטיחותי ותקין, נרצה לעבוד בעל מקצועי אמין ומורשה. אין להתפשר בכל מה שנוגע לבטיחות! החיים מלמדים אותנו ללא הרף כי חייבים לנקוט בכל אמצעי הבטיחות האפשריים ועדיף שיהיו טובים ואיכותיים כמה שיותר. אין ספק כי ברגע שמנעול מותקן באופן מקצועי הסיכוי לפריצה מצטמצם משמעותית.

 

מחיר התקנת מנעול בדלת פלדלת

המחיר עלול להשתנות בהתאם למיקום הבית וגודל הדלת או מורכבות המנעול. למשל בעיר גדולה בעלת שכונות רבות, מחיר העבודה עלול להשתנות בהתאם למיקום הגיאוגרפי. כמו כן, לעיתים ניאלץ לקרוא למנעולן בשעת לילה מאוחרת ביותר. יש לקחת בחשבון שמחיר העבודה עלול להשתנות בהתאם לשעה בה נקרא למנעולן.

 

סטנדרטים ושירות מעל הכול – היזהרו מרמאים!

תחום המנעולים סובל מאנשים שמתחזים להיות אנשי מקצוע מהימנים כשבפועל מדובר בנוכלים. שימו לב ליצור קשר עם מנעולן מוסמך בעל קבלות וביקורות טובות וסטנדרט עבודה תקין ואחיד. אל תתפשרו בכל מה שנוגע להתקנה של מנעול במקום היקר לכם מכל, הבית שלכם.

 

ציוד מיוחד

עבור התקנה של מנעול נדרש ציוד מיוחד ומותאם לעבודה זו. על כן, יש לוודא מראש עם המנעולן האם יש בידיו את הציוד המתאים. שימו לב כי המנעולן חייב לוודא שאתם אכן בעלי הדירה או הנכס אליו הזמנתם אותו. לכן חייבים להיות ברשותכם המסמכים הרלוונטיים שמאשרים את בעלות הדירה שלכם.

 

חשיבות התקנת המנעול

לצערנו לא כולנו חיים בקיבוץ ויכולים להשאיר את הדלת פתוחה לרווחה ללא כל חשש או דאגה. במידה ואנו חיים בעיר גדולה או ערים שדומות לה מבחינת צפיפות האוכלוסין, נהיה חייבים להתקין את המנעול האיכותי והיעיל ביותר, כזה שיגן עלינו בכל עת וישאיר אותנו בראש שקט ורגוע. מעבר לכך, נהיה חייבים להיעזר במנעולן מקצועי ומוסמך שיתקין עבורנו את המנעול, כך נוכל להימנע ממקרים מצערים ומסוכנים.

 

לסיכום, כשאתם בוחרים להתקין מנעול, בין אם בביתכם הפרטי אם בין במקום העבודה, אסור להתפשר, חייבים להיעזר במנעולן מקצועי ביותר.

 

מחירון התקנת מנעולים לפלדלת כללי

התקנת מנעול לפלדלת מחיר מ-120₪
החלפת מנעול לפלדלת מחיר מ-150₪
תיקון מנעול לפלדלת מחיר מ-150₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
התקנת מנעול כספת עליון

מחפשים התקנת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לעסק

מחפשים התקנת מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול צילינדר

מחפשים התקנת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת פנים

מחפשים התקנת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים התקנת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »