התקנת מנעול צילינדר

מחפשים התקנת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

כאשר אנו חושבים על החלפת המנעולים בבית בדרך כלל עולה תמונה כללית של בלאגן גדול והוצאה כספית לא מבוטלת. אבל לפעמים המציאות פשוטה בהרבה! ידעתם שבסיטואציות מסויימות מומלץ להחליף רק את הצילינדר? זה יכול להיות פתרון טוב במקרים מסויימים. בואו נעיף מבט נראה באילו מקרים אנו נצטרך להחליף את הצילינדר, באיזה צילינדר כדאי לבחור, איך לבצע התקנת מנעול צילינדר חדש וכמה כל זה יעלה לנו.

 

☑️ התקנת מנעול צילינדר באופן מקצועי ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בכל סוגי הצילינדרים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

ישנם מקרים רבים בהם מומלץ לנו להחליף מנעול צילינדר. אספנו עבורכם כמה דוגמאות:

  • מעבר לדירה חדשה.
  • אחד מהדיירים בדירת שותפים עזב את הדירה.
  • דיירים חדשים נכנסו לדירה שאנחנו משכירים
  • פרידה מבן או בת זוג
  • אבד אחד המפתחות לדירה
  • המפתח נכנס בצורה לא חלקה לחור המנעול או מתקשה לפתוח או לסגור את המנעול.
  • המנעול או הדלת לא נסגרים כראוי
  • מקרי פריצה באיזור.
  • כל אפשרות שתוכלו להעלות על דעתכם שבעקבותיה הבית לא בטוח עם המנעול הנוכחי.

 

אם אחת או יותר מהסיבות האלה נשמעת לכם מוכרת מדי, כנראה שכדאי לכם לשקול להחליף צילינדר.

התקנת מנעול צילינדר

 

האם זה בסדר להחליף רק את הצילינדר?

אנשים רבים לא יודעים זאת, אבל אם אתם צריכים לחדש מפתחות זה לא בלתי נמנע להחליף את המנעול כולו. מספיק להחליף רק את הצילינדר והמפתחות שמתאימים לו.

בדרך זו החלפת המנעול מתבצעת בעבור העלות הזולה ביותר ובאיכות זהה להחלפת המנעול בשלמותו.

האם זה בסדר להחליף רק את הצילינדר

 

הבדלים בין הצילינדר לבין המנעול

הצילינדר הינו מנגנון בצורת גליל אשר בו נמצא החלק במנעול אשר לתוכו נכנס המפתח, להבדיל מהמנעול שהוא למעשה הצילינדר בתוספת חלקים נוספים שמאפשרים לדלת להפתח ולהסגר.

לפיכך, מאחר והמפתחות קשורים אך ורק בצילינדר אליו הם תואמים, אין זה מן ההכרח לקנות מנעול חדש בשלמותו אם המטרה היא לשמור על אותו סוג ודגם של מנעול.

הבדלים בין הצילינדר לבין המנעול

 

איך לבצע התקנת מנעול צילינדר צעד אחר צעד

 

הבריגו את הצילינדר החוצה מהמנעול

כשהדלת פתוחה, חפשו על פני פנים הדלת את הבורג שבתחתית הצילינדר. זה בדרך כלל בורג רגיל שאפשר לפתוח עם כל מברג מסוג פיליפס. בדרך כלל אין צורך לפרק שום דבר נוסף. בנים הדלת יהיה חור מדויק כדי להסיר את הצילינדר ללא כל בעיה.

 

הסירו את הצילינדר מבפנים

הכניסו את הפתח וסובבו אותו קלות כדי ליישר את הבריח (החלק הבולט במרכז הצילינדר) עם הצילינדר עד שהחלק כולו יוצא ללא מאמץ. שחרור הצילינדר חייב להיעשות בעדינות מצדה הפנימי של הדלת וללא שימוש בכח.

 

מדדו את אורך הצילינדר

עכשיו כשאתם מחזיקים את הצילינדר הישן בידכם, יש למדוד את האורך הכולל של הצילינדר ואת האורך של שני חצאיו מהאמצע אל הקצה. לרוב המדידה תהיה סימטרית (זהה בשני החצאים) אבל לעיתים ישנו צילינדר שקצר יותר באחד הצדדים. לכו לחנות חומרי הבניין הקרובה לביתכם עם המדידות המדוייקות שעשיתם.

מדדו את אורך הצילינדר

 

 

הכניסו צילינדר חדש

לא יהיה שום צורך להשתמש בכח או בכל סוג של כלים. הכניסו את המפתח דרך צידו של הצילינדר שמשאיר את הבריח, כאשר המפתח בנטייה אופקית, באותו המקום כמו בצילנדר הישן והכניסו אותו למקום דרך פנים הדלת. המנעו משימוש בכח או פטיש, מאחר ואלו עשויים להסב נזק למנעול.

 

הבריגו את הצילינדר למקומו עם מברג ידני

ולעולם לא עם מברגה מאחר שזו עשויה להפעיל לחץ על המנעול.

 

כל הכבוד, המשימה הושלמה

רגע לפני שאתם סוגרים את הדלת, בידקו את המפתח שלכם משני כיווני פתיחת הדלת וודאו שהכל עובד כשורה. אם המפתח והמנעול מסתובבים בקלות ובאופן חלק, סגרו את הדלת ונסו לסובב את המפתח שוב, עכשיו כשהדלת סגורה. רצוי מבפנים תחילה ולאחר מכן מבחוץ.

 

מומלץ לבצע את הבדיקה הזאת עם שני אנשים, אחד מכל צד של הדלת, על כל מקרה שלא יהיה.

איך לבצע התקנת מנעול צילינדר צעד אחר צעד

 

מהו הצילינדר הטוב ביותר?

כדי לדעת מהו הצילינדר המתאים ביותר עבורכם יש לשים לב לדברים הבאים. בצידו של המנעול הפונה החוצה חייב להיות מגן צילינדר שיגן על הצילינדר. תפקידו של מגן הצילינדר הוא למנוע אפשרות של קדיחת המנעול ממקומו, ולמנוע את בליטת הצילינדר החוצה מהדלת באופן אשר יאפשר להזיק לו בכל צורה. אם יש לכם ספקות בנוגע לעמידותו של מגן הצילינדר התייעצו עם מנעולן. החלפת המנגנון הזה יותר מסובכת ודורשת ידע רב יותר. מסיבה זו מומלץ מאוד לקרוא למנעולן שיעזור לכם למצוא את הצילינדר המתאים ביותר עבור המנעול שלכם וישמור על הבית שלכם בטוח.

מהו הצילינדר הטוב ביותר

 

כמה יעלה להחליף מנעול צילינדר?

 

מחירי החלפת מנעול צילינדר על ידי מנעולן מקצועי נעים בדכ בין 175 ל350 ש"ח. חשוב מאוד לוודא שהמנעולן את שירותיו את אתם שוכרים הוא מנעולן מורשה. אם התקשרתם למנעולן מורשה לא תהיה לו כל בעיה להציג את הרשיון שלו. מנעולן מורשה ייתן לכם גם מחיר לפי מחירון קבוע בין מנעולנים, וייתן לכם את הידיעה שאיש המקצוע שנכנס אל ביתכם הוא אכן מי שהוא טוען שהוא.

 

לסיכום, החלפת מנעול צילינדר אינה עסק מסובך מאוד או יקר במיוחד, ועשויה להוות פתרון טוב לסיטואציות בהם תעדיפו להימנע מהחלפת המנעול כולו. אם אחד המנעולים בביתכם לא מתפקד כראוי או שישנה סיבה כלשהי בגינה תרצו סט מפתחות חדש עבור הבית שלכם, אל תהססו. הדברים היקרים לכם ביותר נמצאים מאחורי הדלת הזאת והמנעול הוא שומר הסף האחרון המפריד בינם לבין המולת העולם שמחוץ לדלת. הנסיון מלמד – כשיש ספק אין ספק. התקשרו עכשיו להתייעץ עם מנעולן כדי לברר מה היא האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

כמה יעלה להחליף מנעול צילינדר

 

מחירון התקנת מנעול צילינדר כללי

התקנת מנעול צילינדר מחיר מ-150₪
החלפת מנעול צילינדר מחיר מ-150₪
תיקון מנעול צילינדר מחיר מ-150₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
התקנת מנעול כספת עליון

מחפשים התקנת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לעסק

מחפשים התקנת מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת פנים

מחפשים התקנת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים התקנת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעולים לדלת רב בריח

מחפשים התקנת מנעולים לדלת רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »