סים וירטואלי לעומת חבילת גלישה: מה היתרונות והחסרונות?

הגישה לאינטרנט היא דבר מאוד מרכזי בכל תחומי החיים שלנו. אנו משתמשים באינטרנט לא מעט בשביל ענייני עבודה, קניות של דברים בחוץ לארץ ואפילו קניית מצרכים מהסופר. האינטרנט הוא גם מקור מידע בלתי נדלה כאשר אנו מעוניינים לנסוע לחופשה בחוץ לארץ.

ניתן להזמין דרכו כרטיסי טיסה, לינה וכרטיסים לאטרקציות. גם כאשר אנחנו בחוץ לארץ אנו משתמשים רבות באינטרנט ולשם כך רבים מאיתנו עושים חבילות גלישה מהארץ  או רוכשים סים וירטואלי. במאמר זה נציג בפניכם את היתרונות והחסרונות של חבילות גלישה לעומת סים וירטואלי.

 

יתרונות וחסרונות של חבילות גלישה

חבילות גלישה ניתן לרכוש ישירות מספק הסלולר אליו אתם משויכים. חבילות אלו יכולות לכלול שיחות והודעות בלבד, גלישה בלבד וחבילות מעורבות. המחירים שלהם נעים בטווח רחב מאוד בהתאם למה שהחבילה כוללת ולמשך זמן התוקף שלה.

היתרון בחבילות אלו זה שיש מבחר רב ואפשר לבחור מה שמתאים לכם יותר לפי הצרכים שלכם. החסרונות הם שחבילות אלו מוגבלות בכמות השיחות, ההודעות והגלישה ולארח מכן התשלום בעת חריגה יכול להיות מאוד גבוה. בנוסף המחיר שלהן בדרך כלל יותר יקר מאופציות גלישה אחרות בחוץ לארץ.

גלישה ברשת

יתרונות וחסרונות של סים מקומי

אופציה נוספת לגלישה בחץ לארץ היא רכישה של סים מקומי במדינת היעד אליה אתם נוסעים. גם כאן ישנו מבחר רחב מאוד של הצעות – ברוב המקרים הסים כולל גם שיחות מקומיות ובעיקר גלישה אך ישנם גם כרטסי סים שכוללים גלישה בלבד או גלישה וגם אופציה לשיחות בינלאומיות. היתרון הבולט של רכישת סים מקומי הוא קודם כל המחיר.

כמובן שגם כאן יש מחירים מגוונים בהתאם לסים ולתוכנית שרוכשים, אבל המחירים זולים יותר ברבה מאלו של חבילות גלישה מהספק הסלולרי. יתרון נוסף הוא הזמינות. ניתן לרכוש כרטסי סים מקומיים בשדה התעופה, בחנויות ברחבי העיר וחלק גם בקיוסקים, כך שרכישת הסים קלה ונגישה לכולם. מצד שני לעיתים הסים לא נקלט טוב בתוך מכשיר הטלפון שלנו או שאינו מתאים מפאת סוגו וגודלו. בנוסף לא פעם ישנם מקרים של רמאות וכרטסים מזוייפים כך שחשוב להיזהר.

 

יתרונות וחסרונות של סים וירטואלי

סים וירטואלי או ESIM הוא בעצם שימוש בסים ללא כרטיס, על ידי קריאת הברקוד של הסים ורישומו במכשיר הסלולרי. גם כאן ישנן מגוון תוכניות והמחירים בהתאם. היתרונות הם שהמחרים יחסים זולים, אין צורך להחליף מספר טלפון וקל מאוד להתנייד מרשת לרשת.

מצד שני לא כל מכשיר תומך בסים וירטואלי ולכן לא כל אחד יכול להשתמש בו. לסיכום, כל אחת מהאופציות טובה ובעלת יתרונות כמו גם חסרונות. ללא ספק מי שיכול להשתמש בסים וירטואלי, יתרונותיו וקלות השימוש בו עולות על היתרונות של כל האופציות האחרות.

סים וירטואלי

באמצעות esim
מה היה לנו עד עכשיו?