טיפים לבחירת דלתות פנים לחדר האמבטיה

בחירת דלת פנים לחדר האמבטיה שלכם, יכולה להיות בחירה שקשה לעשות, אתם לא רוצים לחשוב על כך ביתר קלות.

לבחירה הזו יש משמעות גדולה, התנועה בחדר האמבטיה שבה וחוזרת שוב ושוב בכל יום, אנו מבלים שם זמן רב ובחירת הדלת המתאימה משפיעה על כל היבט בדבר.

בין הרצון לנראות אסתטית ונעימה, לבין הרצון לעמידות איתנה, הינה במיוחד בשבילכם כמה נקודות חשובות לקחת בחשבון.

 

חשיבות סגירה שקטה

אחד הדברים החשובים שצריך לחשוב עליהם כשאתם בוחרים דלת לחדר האמבטיה שלכם, זו הסגירה. הכוונה שבעת סגירת הדלת בדרך כלל יהיה צליל מסוים, אך כיום ניתן לשים סגירות שקטות, מפחיות רעש. הדבר הזה חשוב כל כך מכיוון שאם אתם קמים באמצע הלילה לחדר האמבטיה, כך תוכלו לשמור על שקט ולא להפריע לאף אחד אחר מבני הבית.

 

פתרון דלת הזזה

ישנה אפשרות נוספת לבחור בדלת הזזה שתאפשר בידוד רעשים, חדר האמבטיה לרוב זה חדר די קטן וצפוף ופתרון דלת הזזה מאפשר לכם גם לחסוך במקום. הדלת הזו נסועת על הקיר ולא נכנסת לתוך חדר האמבטיה, ובכך משאירה הרבה מקום נוח לתנועה ומרחב אישי.

 

לא רק פרקטיקה

לבחירת הדלת לחדר האמבטיה שלכם, צריכה להיות מחשבה יותר רק מהפרקטיקה שבבחירה. מכיוון שעיצוב מהודר שתאהבו ישרה אווירה, אווירה מסוג מאוד חשוב בחדר האמבטיה. לדוגמא דלתות אלידור מציעים מגוון אופציות רחב של עיצובים, כך שתוכלו למצוא את הדלת עם עיצוב ייעודי ומתאים לאווירה שאתם רוצים שתהיה.

 

חשיבות האיכות

לאיכות של הדלת לחדר האמבטיה שתבחרו יש חשיבות גבוהה, לא מדובר בחדר רגיל, מדובר בחדר עם רטיבות ולחות רבה. ומכיוון שהחדר חשוף לרמת רטיבות גבוהה כל כך, בהתאמה צריך לבחור את הדלת האיכותית ביותר אשר תהיה עמידה למים. הדלת צריכה להיות עשויה מחומרים איכותיים וחזקים שישרדו את הרטיבות ללא פגיעה ונזקים מיותרים.

 

שימו לב לבחירת המשקוף

בבחירת דלת פנים לחדר האמבטיה, חשוב מאוד שתוודאו שלא רק הדלת עצמה עמידה בפני מים, גם המשקוף צריך שיהיה עמיד. המשקוף צריך להיות עשוי מחומר מתאים, זאת בכדי שיוכל לעמוד במשימה ולהתאים לסוג החדר הזה. רבים נוטים לשכוח מחשיבות החלק הזה וממקדים את כל האנרגיה שלהם בדלת, טעות נפוצה שחשוב שתמנעו ממנה.

 

רק עם אחריות

מלבד איכות גבוהה ועמידות למים, מכיוון שמדובר בדלת עם חשיפה כה גבוהה לבעיות בשל הרטיבות, חשוב שתוודאו שישנה אחריות. האחריות קשורה גם לשם החברה וגם לאחריות שמספקים בעת הרכישה. כל השלבים בתהליך הקנייה, האספקה וההתקנה, צריכים להיות מלווים באחריות מובהקת שתגן עליכם היטב בתהליך וגם לאורך השנים שיבואו.

 

אל תעשו את זה לבד

לא מדובר בבחירה שתרצו לעשות לבדכם בהתלהבות רגעית על עיצוב שאהבתם, חשוב להתייעץ עם המומחים בתחום. בחברות טובות ומוכרות שאפשר לסמוך עליהן, לרוב יהיו אנשים רבים שיוכלו ללוות אתכם בתהליך. בעזרת הייעוץ הצמוד הם יוכלו לעזור לכם לוודא שאכן תעשו בחירה מושכלת ונכונה עבורכם.

חדר רחצה

 

מקלחון
מה היה לנו עד עכשיו?