אילו טריקים לנעילת ילדים יש במטבח

כפי שכל הורה יודע היטב, לשמור על הבטיחות של הקטנטנים האהובים שלנו זה לא משימה פשוטה.

לתינוקות וילדים קטנים יש נטייה להימשך דווקא לאביזרים וחפצים בבית שמסכנים אותם – ואלוהים יודע שלא חסר מאלו.

בעיקר כאשר מדובר במטבח, פחות או יותר בכל מקום שנסתכל נראה סכנה פוטנציאלית לילד שלנו.

למרבה השמחה לא חסר כיום טריקים המאפשרים הגנה על הילדים שלנו במטבח באופן שמאפשר לנו להיות נינוחים יותר בידיעה שהילדים בטוחים.

 

אביזרים להגנה על ילדים מטבח – מדוע זה נצרך?

לא משנה אם יש לכם מטבח קטן או גדול, זה די בטוח שהוא מלא בסכנות פוטנציאליות עבור הילדים שלכם. זה יכול לכלול סתם דברים מכאיבים ולא נעימים כגון דלתות ארונות שנטרקות באופן מכאיב על האצבעות של הילדים שלכם, הגנה על תכולת הארונות והמקרר מפני ילד או בעל חיים שרוצה לשחק ולפזר את הכל וכמובן הגנה מפני סכנות רציניות יותר כגון שקעי חשמל.

 

טריקים לנעילת ילדים והגנה על ילדים במטבח

השוק מציע כיום מגוון אפשרויות וטריקים לנעילת ילדים והגנה על ילדים מפני סכנות פוטנציאליות שהמטבח שלנו טומן בחובו. נעבור על כמה מהטריקים הללו:

מנעול מגירות וארונות:

תינוקות וילדים קטנים אוהבים לגלות סקרנות בריאה, לפתוח את הארונות ולחטט בהם. בעוד שבמקרים מסוימים זה סתם מבלגן ולא נוח עבורנו, בארונות שמכילים חומרי ניקוי למשל גישה חופשית של הילדים לשם עלולה להוות סכנה אמיתית. באמצעות מנעול שמבוגר יכול לפתוח באופן פשוט למדי אך ילדים לא ניתן לאבטח ארונות כאלו ולשמור על הילדים שלנו.

 

סוגר זווית:

סוג מסוים של מנעול לארונות ורהיטים. שימושי מאוד בכל מה שקשור לארונות בהם נמצאים מוצרי חשמל. ניתן לרכוש בזול בכמויות.

 

מעצורים למניעת טריקה:

זה לא נעים שמגירה או דלת ארון נטרקים על האצבעות ואנחנו בוודאי לא רוצים שזה יקרה לילדים שלנו. באמצעות מעצורים למניעת טריקה ניתן להאט את הסגירה ולצמצם משמעותית את האפשרות לטריקת מגירה או דלת ארון על אצבעות הילדים שלנו.

 

כיסוי שקעי חשמל:

לפעמים דווקא בגלל שהילד יודע שאסור לוח להתקרב לשקעי חשמל הוא מעוניין לחקור אותם. במקרה המפחיד יותר הוא עלול להתקרב לשקע חשמל עם חפץ מתכתי בידו ולהכניס לחור. לכן רכישת כיסוי לשקעי חשמל במטבח באופן ספציפי ובכל הבית באופן כללי זה סטנדרט בטיחותי בסיסי למניעת אסונות.

 

מגני פינות:

פינות חדות זה דבר שלא נעים ליפול עליו או לקבל ממנו מכה. זה בהחלט לא נעים למבוגר ובוודאי שלא נעים לילד, וכואב לנו לראות שכואב לילד שלנו. לכן מומלץ לעטוף פינות חדות ומסוכנות במגני פינות שיבטיחו שהתקלות בפינה כזו לא תגרור כאב משמעותי או חס וחלילה דבר חמור מזה.

 

כיסוי לכפתורי גז:

כאמור – ילדים נמשכים למה שמסוכן. הצטיידו בכיסוי לכפתורי גז שימנעו מהילדים שלכם לשחק בתנור.

 

חלל מעוצב

בר
מה היה לנו עד עכשיו?