4 יתרונות לניסור בטון לפתיחת עליית גג

ניסור בטון לפתיחת עליית גג דומה בעקרונו לשאר עבודות ניסור בטון, אך בניגוד לניסור משטחים שנמצאים בקרקע, פתיחת עלייה לגג מצריכה בקיאות בכל נושא הבטיחות סביב

הניסור עצמו וגם צריך להכין את האזור לפני תחילת העבודה.

תכנון מיטבי מוביל לתוצאות אופטימליות, מדוייקות וטובות וגם שומר על הביטחון של פועלי העבודה.

כיום, יצירת פתח לעליית גג מתבצעת באמצעות ניסור יהלום- ניסור חדשני באופן בטוח, מהיר ומדוייק שמסתיים במספר שעות.

הדיוק מאפשר את התקנת הדלת לעליית הגג מבלי לבצע תיקונים בקירות.

אז אם אתם מעוניינים בשדרוג הבית ולעשות עליית גג שתכניס לכם אור לחדר, עם הניסור החדש עכשיו זה הזמן.

 

נקודות חשובות שיש לדעת על ניסור בטון בתקרות

פתיחה של גג נעשית במספר דוגמאות: פתיחת עליית גג, הרחבת מחסן והתקנת מעלית. כל העוסקים במלאכה צריכים להיות מיומנים ולהכיר את כל הנקודות החשובות:

בחירת גודל דיסק

מאפשרת ניסור מדוייק ומצמצמת סיכויים לתקלות. ניסור בטון כדי לבצע פתיחה של גג רעפים, לדוגמה, שונה מחיתוך בתקרה כדי לייצר כניסה למחסן בקומה עליונה. מדובר בעבודות שונות ולכן צריך להתאים את מכשיר העבודה לביצוע.

 

ניסור יהלום

משתמשים כדי לבצע פתח בתקרה לקבלת תוצאות אופטימליות עם מינימום רעש ולכלוך. בניסור יהלום, להב הדיסק מצופה ביהלומים כתושים מה שתורם לחיתוך המדוייק. בנוסף, מדובר בציפוי קשיח העומד בפני חוזק הבטון ועוזר לבצע את הפתח בגג בצורה ישרה. בניסור יהלום חשוב להזרים מים כל זמן פעולת המכשיר וזאת כדי להוריד את הטמפרטורה של הדיסק ולמנוע את התחממותו.

 

הערכה מדוייקת של משקל התקרה

כדי לדאוג לתמיכה ולמנוע את קריסת המשטח מטה עם כיוון כוח המשיכה. ניסור בטון לפתיחת עליית גג מחייבת בטיחות ברמה הגבוהה ביותר כדי למנוע נזקים למבנה ואיבוד חיי אדם.

 

שלבי עבודה

שלבים פירוט
אנליזת המבנה סקירת המבנה ובדיקת חומרי הגג, עובי בטון, סוג חיפוי וגובה העבודה.
בחירת דיסק מתאים שימוש במקדח יהלום עם דיסק ברדיוס ועובי המתאימים לתקרה.
תכנון מסלול הניסור תכנון המסלול שבתוכו עובר הדיסק כדי לדעת מראש אם יש חסמים. יצירת סקיצה נכונה וסימון הקווים של הפתח ובנוסף, ביצוע סימולציה כדי לדעת איפה למקם את סופגי הזעזועים.
הניסור ניסור הפתח על ידי הצוות תוך שמירה על בטיחות מלאה שבסיומו התקרה תקרוס.
ניקיון הפסולת הוצאת כל הפסולת כדי לבנות מדרגות לעליית הגג.

לסיכום

ניסור פתח לדלת בקיר בטון או לפתיחת עליית גג בעזרת ניסור יהלום ושימוש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר נותנים את הפתרונות המדוייקים והמהירים עם הרבה פחות פסולת, מאשר השימוש בפטישים הכבדים שהשתמשו בעבר. הרבה יותר קל ופשוט היום לבצע עבודות אלו ויש הרבה חברות שמתמחות בתחום ונותנות מענה מקצועי והכי חשוב, בטיחותי.

 

דיסק ניסור

איש מנסר כביש
מה היה לנו עד עכשיו?