כיצד מאתרים נזילת מים

נזילות הינן הרעה החולה של מבנים וכמעט ובלתי אפשרי למנוע אותה לחלוטין. מי גשמים או צינורות דולפים מותירים משקעי מים בתוך קירות המבנה ומחלחלים לתקרות ולרצפות. הדרך הטובה ביותר להתמודד איתן הן לגלותן כשהן בתחילת התהוותן באמצעות בדק בית תקופתי או בחינה מדוקדקת לאחר גשם כבד. סטופליק הינם המומחים לאיתור וטיפול בנזילות מים ביעילות ובמקצועיות באמצעים מתקדמים ובמחירים נוחים.

 

מדוע מתרחשות נזילות?

לנזילות יש סיבות רבות הקשורות למיקום המבנה, החומרים ממנו הוא עשוי, האקלים השורר באיזורו ועוד. אף על פי שחומרי הבניה הולכים ומתקדמים עם השנים, נהיים איכותיים יותר ויותר עמידים, דווקא אלו הקבלנים המנסים לחסוך בעלויות ולבנות מבנים מחומרים זולים שבסופו של דבר גורמים לחדירת מים לתוך המבנה. בנוסף, צנרת עתיקה שקורסת תחת העומס הינה עניין נפוץ במחוזותנו בה בניינים רבים מזדקנים ומתכלים מבפנים. גם צנרת חדשה עלולה לפרוץ ולנזול אם לא הורכבה כהלכה, וכמובן שגם שיפוץ רשלני עשוי לפגוע במערכות המים והביוב ולגרום לנזילות. איתור נזילות מים משמעותי ביותר כדי למצוא את מיקום הבעיה ולפתור אותה אחת ולתמיד.

 

קצת עלינו

חברת סטופליק הוקמה על מנת לתת מענה מקצועי ואמין לסובלים מבעיות של נזילת מים בתוך המבנה. האמצעים הטכנולוגים המתקדמים שלנו מאפשרים איתור מדוייק של מקור הנזילה ולתקנה, בין היתר באמצעות ייבוש תת רצפתי. במהלך האיתור איננו מבצעים שבירת קירות ואיננו גורמים כל נזק למבנה אלא נעזרים במצלמות ובגלאי נזילות באמצעות מכשור אקוסטי. אנו מפיקים דוח"ות מפורטים של איזור הנזילה וכוללים גם תצלום אינפרא אדום על מנת שתוכלו להציגם בבית המשפט ומול חברות הביטוח.

 

כיצד נדע שיש לנו נזילה?

לרוב הנזילות יהיו נראות לעין ומורגשות היטב. שלוליות מים שמצטברות על הרצפה, כתמי לחות שמתפשטים על התקרה והקירות, כל אלו מרמזים על נזילה או חדירת מי גשם למבנה. הנזילות שאותם לא רואים עלולות להקפיץ את תשלום חשבון המים לפתע או להוריד את לחץ המים, שלא לדבר על ניחוחות לא רצויים המתפשטים במבנה עקב דליפת מי ביוב. על מנת לאתר את אותן הדליפות החמקמקות והנסתרות נשתמש במכשירים טכנולוגים מתקדמים ובטוחים לשימוש.

 

שיטות מתקדמות לאיתור נזילות

חברת סטופליק נעזרת בציוד מתוכחם על מנת לאתר את הנזילות הנסתרות והחמקמקות בלי פגיעה במבנה. אנו נעזרים במצלמות רובוטיות, סיבים אופטיים, מודדי לחץ מים ומכשירים אקוסטים המסוגלים לאתר רחשי טפטוף ופכפוך מים ומכשיר המפזר גז לא רעיל בצינורות לאיתור מקור הנזילה.

 

לסיכום

סטופליק היא החברה המובילה והמתקדמת בארץ לאיתור נזילות ללא פגיעה במבנה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. אנו נאתר את הנזילה, נתקן ונפיק לכם דו"ח מפורט אותו תוכלו להגיש לבית המשפט או לחברת הביטוח על מנת שתוכלו לפתור את בעית הנזילה אחת ולתמיד.

כלי עבודה

 

איש תחזוקה
מה היה לנו עד עכשיו?