מחפשים מתווך? כך תוכלו להגיע אל מתווך מוסמך ומומלץ

אנשים רבים מסתייעים בשירותיהם של מתווכחים, כדי למצוא דירה, חנות, מחסן או כל נכס אחר למטרות שונות. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כששמענו על שכנה שפנתה אל מתווך אקראי וגילתה שמדובר באדם שאין לו בכלל הסמכה בתחום. הדבר גרם לנו לכתוב מיד את המדריך הנוכחי שיציג בפני כל דורש את הדרך הנכונה למציאת מתווך מוסמך ומומלץ. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתגיעו אל בעל מקצוע עם ניסיון והמלצות.

 

קודם כל כדאי שתדעו איך לא בוחרים מתווך

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך הנכונה, חשוב שתדעו מה היא הדרך שממנה ראוי להימנע. מדובר בעצם בבחירה אקראית של מתווך שנחשפתם אליה סתם כך. חשיפה מסוג זה יכולה לבוא לידי ביטוי באמצעות קבלת פלייר בתיבת הדואר, מציאת מגנט שהונח על גבי דלת הכניסה לבית שלכם ועוד. שכן, זו שיטת שיווק שלא מאפשרת לכם לדעת באותו הרגע מה טיבו של האדם שעומד מאחוריה. ההמלצה היא לערוך בירור מעמיק טרם הפניה, שיאפשר לכם להבין מי הוא אותו אדם והאם יש לו הסמכה או ניסיון בתחום.

להגיע למתווך מוסמך ומומלץ

בחירה במתווך מומלץ מצריכה בירור אודות הרישיון שברשותו

אי אפשר לבחור במתווך מבלי לבדוק אם יש בידיו רישיון תיווך. אנו מבקשים מכם בכל לשון של בקשה – אל תתביישו. החלטתם ליצור קשר עם מתווך באופן אקראי? תבקשו לראות את הרישיון שלו. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר במי שלמד את התחום ועובד בו באופן חוקי.

 

מצאתם מתווך עם רישיון? מצוין! עכשיו תחפשו מידע אודותיו

אם פניתם אל מתווך שהציג בפניכם את הרישיון שלו, עליכם לערוך בירור מעמיק אודותיו. ההמלצה שלנו היא לפנות בתור התחלה אל שכנים, מכרים וקרובי משפחה שמתגוררים בקרבת מקום. תשאלו אותם באופן כללי אם יש להם היכרות עם מתווכים בראשון לציון ותשמעו מה יש להם להגיד. כך תוכלו לגלות אם מדובר בבעל מקצוע מומלץ או כזה שעדיף להימנע מקבלת שירותיו.

להגיע למתווך מוסמך ומומלץ

מעדיפים לקבל חוות דעת נוספת? יש לנו הצעה בשבילכם

כדאי שתדעו שיש באפשרותכם להיכנס אל הרשת ולקבל פרטים נוספים אודות בעל המקצוע הנבחר. יש ברשת חוות דעת רבות אודות מתווכחים. כך שאם יש ברשותכם שם של בעל מקצוע, תוכלו פשוט לערוך חיפוש אודותיו באחת הפלטפורמות הבאות ולקבל את כל האינפורמציה הדרושה:

  • קבוצות פייסבוק
  • פורומים
  • לשונית הביקורות של גוגל

אם תגיעו אל מתווך שיתגלה כמומלץ, תוכלו להוסיף את חוות דעתכם באחת מהפלטפורמות ולסייע לאחרים שיחפשו מידע בהקשר זה בהמשך.

 

השורה התחתונה

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו להגיע אל מתווך מוסמך ומומלץ שילווה אתכם לאורך כל הדרך באופן הטוב ביותר. כך שנותר לכם רק ליישם את הטיפים שהוצגו לעיל ולרכוש או להשכיר את הנכס הנבחר. נאחל בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה!

להגיע למתווך מוסמך ומומלץ

להגיע למתווך מוסמך ומומלץ
מה היה לנו עד עכשיו?