עבודה פורצת גבולות: כל הסיבות להתחיל לעבוד בחול!

אנו עוקבים לאחרונה אחרי נוודים דיגיטליים שחיים במקומות שונים ברחבי העולם. אלה גרמו לנו להבין שיש יתרונות רבים שבאים לידי ביטוי בעבודה שמתקיימת מעבר לים. החלטנו לרכז את כל היתרונות הללו במדריך אחד, כדי להעלות את המודעות לנושא ולאפשר לאחרים להבין שכדאי גם להם להתחיל לעבוד בחו"ל. הישארו כאן ותגלו את כל המידע שיעשה לכם חשק לארוז את עצמכם וליהנות מהחיים.

 

הסיבה ה – 1: מאפשר לראות נופים חדשים

תחשבו על זה רגע, כשאתם יוצאים מהבית למקום העבודה שלכם, אתם רואים בכל יום את אותו נוף משעמם. סביר להניח שזה כולל רמזורים, כביש אפור ושלטי פרסום. הסיבה הראשונה שמובילה רבים לעבוד מעבר לים נוגעת לאפשרות לראות נופים אחרים, מעניינים הרבה יותר. תדמיינו למשל את הנסיעה שתצטרכו לעבור כשתעבדו במקומות טרופיים. תוכלו לעלות על קטנוע ולעבור בין עצי קוקוס וחיות בר, מה צריך יותר מזה בחיים?

הסיבה ה – 1_ מאפשר לראות נופים חדשים

הסיבה ה – 2: ניתן להכיר תרבויות חדשות

ברגע שאתם יוצאים לעבוד בחו"ל, מתאפשר לכם להכיר מקרוב בתרבויות שונות. בירור שערכנו העלה שאנשים שמצאו עבודה בחו״ל הכירו מקרוב תרבויות מיוחדות שהם לא היו מגיעים אליהם, אילולא היו לוקחים חלק בעבודה הנבחרת. מדובר לעיתים בתרבויות עתיקות שחיות באזורים מבודדים. שכן, יש ימים חופשיים (ממש כמו בארץ), כך שניתן לטייל בהם ולחזות במראות ייחודיים אלה מקרוב.

 

הסיבה ה – 3: מעודד את חיזוק השפה האנגלית

יש לא מעט אנשים שבוחרים לעבוד ביעדים בחו"ל שהשפה המדוברת בהם היא אנגלית. שכן, זו השפה השנייה של רבים מאתנו. אם אתם מזדהים עם תרחיש זה, כדאי שתדעו שעבודה במקומות אלו מאפשרת להכיר מילים חדשות ולהעשיר את אוצר המילים הקיים. כך שמי שיעבדו בחו"ל, יוכלו לחזור בסופו של דבר לארץ עם אנגלית של מתקדמים.

 

הסיבה ה – 4: משכיח את הדיכאון של ימי ראשון

אי אפשר להתעלם מתחושת הדכדוך שעולה בנו בכל תחילת שבוע מחדש. שכן, אין זה פשוט לחזור לעבודה בארץ אחרי סוף שבוע שבו נחתם בבית ולא הייתם צריכים להתמודד עם מעסיק מעיק. וודאי תשמחו לשמוע שתרחיש זה לא יקרה במידה ותעבדו בחו"ל ויש לך 2 הסברים:

  1. רוב מקומות העבודה בחו"ל סגורים ביום ראשון
  2. המעסיקים בחו"ל הרבה יותר נחמדים מהמעסיקים בישראל

 

נציין בהרחבה שההסבר השני בא לידי ביטוי, בגלל שמעסיקים רוצים לשמור על עובדיהם התיירים לטווח רחוק. כך שהם יעשו כל שביכולתם, כדי שאלה ייהנו ממקום העבודה ויישארו בו עד שיסתיים התוקף של וויזת העבודה שברשותם.

 

השורה התחתונה

יש כל כך הרבה סיבות שגורמות לאנשים לעזוב את הארץ ולהתחיל לעבוד בחו"ל. מדריך זה ריכז את 4 הסיבות הבולטות ביותר שעשויות להוביל אתכם לשדה התעופה ממש בקרוב. נאחל כעת שתמצאו את מקום העבודה המתאים לכם ביותר על גבי הגלובוס.

השורה התחתונה

עבודה פורצת גבולות_ כל הסיבות להתחיל לעבוד בחול!
מה היה לנו עד עכשיו?