כל מה שרציתם לדעת על סגנון העיצוב פרובנס

עיצוב פרובנס הגיע גם לענף המטבחים, ובגדול. מטבח בסגנון פרובנס משלב חמימות, טבע ושלווה, לצד עדכניות וחדשנות. בסופו של דבר, המטבח הוא לב ליבו של הבית. אין יום שלא תיכנסו למטבח ולא תבלו בו… כאשר מעצבים מטבח, רוצים שהוא יהיה פרקטי ככל הניתן, כמה שיותר מקומות אחסון, כמה שיותר קל לניקוי ויחד עם זאת, תמיד קיים הרצון לשדר מראה עיצובי מסוים וחמים. עיצוב פרובנס עושה זאת בגדול. כאן ריכזנו עבורכם מידע על עיצוב פרובנס. נעים להכיר.

 

מאיפה מגיע עיצוב הפרובנס?

עיצוב פרובנס מזכיר כבר על פי הצליל שלו את צרפת ממנה הוא מגיע. בפאתי צרפת תוכלו למצוא מושבים קסומים בהם הבתים ממוקמים בין שדות כותנה ולבנדר בהירים. הבתים באזור פסטורליים, נעימים ומשלבים מראה בוהק לרצפה תודות לקרני השמש המאירות, פריטי אומנות צרפתיים או אפילו שילוב מאופק של צבעים.

עיצוב פרובנס נכנס לתחום עיצוב מטבחים וכך ניתן להפוך עיצוב מטבח למפואר יותר בשילוב סגנון פרובנס צרפתי. על ידי הכנסה של אלמנטים עיצובים וכדומה.

 

עיצוב פרובנס במטבחים

כאמור, עיצוב זה הגיע גם לענף המטבחים. ניתן ליהנות היום בקלות ממראה מטבח פרובנס מויחד המכיל צבעים קלאסיים ועדכניים. ניתן לעצב מספר מטבחים בעיצוב פרובנס ועדיין כל מטבח יראה אחרת לגמרי. הצבעים השולטים בעיצוב הפרובנס הם אפור, שמנת, לבן, בז' וצבע עץ. עיצוב פרובנס מקנה למטבח מראה כפרי, מינימליסטי ויוקרתי.

במטבח פרובנס יהיה ניתן לשלב אריחים דמויי פרקט עץ, ארונות מטבח בצבע בהיר אך דומיננטי לעיצוב, תאורת מטבח יוקרתית וצהובה אשר גוף התאורה עצמו משלב ברזל, חלון גדול המאפשר לקרני השמש לחדור בעוצמה ווילונות בקו נקי ופשוט, רהיטים בשילוב עץ טבעי או אפילו צבע שחור במטח הפרובנס היותר אורבני. המראה הכללי של מטבח בעיצוב פרובנס משדר יוקרה וסולידיות.

 

על מה חשוב לשים לב בעיצוב פרובנס?

כאשר מעצבים מטבח או כל חלל חדר אחר בבית בעיצוב פרובנס, צריך לשים לב לזרימה הטבעית בעיצוב החדר. אין צורך בפינות ועמדות מדויקות. ניתן למקם את הריהוט בחופשיות שתעורר תחושת מרחב וזרימה הרמונית.

יחד עם זאת, חשוב לשלב את הברזל בפריטים מסוימים כמו גופי תאורה, ריהוט, חלונות וכדומה. שילוב ברזל ועץ טבעי יוצר את סגנון הפרובנס הכפרי האהוב המשדר יוקרה לצד הרמוניה וחופש.

 

סוגי מטבחי פרובנס

כאמור, ניתן למצוא מטבחי פרובנס בגוונים שונים וכל מטבח בעיצוב פרובנס נראה אחרת בסופו של דבר.

דוגמאות לגוונים ועיצובים שתוכלו לשלב:

  • מטבח פרובנס אפור שחור
  • מטבח פרובנס לבן קלאסי
  • מטבח פרובנס לבן עם דלתות בלגיות
  • מטבח פרובנס בשילוב זכוכית מבריקה

 

לסיכום

מטבח פרובנס משלב עיצוב פשוט ולא יומרני אך בשילוב אלמנטים מסוימים הוא מייצר יוקרה לצד תחושת הרמוניה וחמימות כפרית כפי שסיכמנו כאן.

חלל ביתי

 

מטבחון
מה היה לנו עד עכשיו?