כל מה שתצטרכו במקום אחד – הכירו את פליינג קרגו

בין אם אתם מחפשים אחר פתרונות שילוח אוויריים, שילוח ימי או יצירת שרשרת אספקה לקמעונאים, מומלץ לקבל את כלל שירותי הלוגיסטיקה תחת קורת גג אחת. הנה כל מה שחשוב לדעת על פתרונות שילוח לחברות וארגונים, לוגיסטיקה ומה שבין לבין. 

אין ספק, הנושא הלוגיסטי הוא מורכב ומשתנה בין חברה לחברה. זאת, בעוד כי הצרכים העסקיים והארגוניים של כל חברה משתנים גם הם. כנגזרת מכך, גם פתרונות שילוח משנים את אופיים בין החברות השונות. באופן כללי, פתרונות השילוח והלוגיסטיקה הנהוגים אצל חברת אריזה הם:

  • פתרונות שילוח לוגיסטיים לקמעונאות
  • הקמת שרשרת אספקה בארץ או גלובאלית
  • שינוע ולוגיסטיקה באמצעות תובלה יבשתית
  • פתרונות אריזה ושינוע לכלל התעשיות
  • שירותי מטען ייעודיים עבור חברות תעופה
  • פריקת מכולות ושחרורן מהמכס

 

כיצד חברת שילוח מסייעת לחברות וארגונים?

חברת פתרונות לוגיסטיקה חשובה לאין ערוך עבור סוגים שונים של עסקים הפועלים כאן בארץ וגם מעבר לים. חברות אלו כדוגמת פליינג קרגו מתמחות בכל סוגי המשלוחים ופתרונות הלוגיסטיקה, כאשר ישנה אחריות מלאה על הגעת הציוד מיעד ליעד.

בהתאם לכך, חברות אלו מאפשרות ללקוחותיהן לעקוב אחר הסטטוסים של משלוחים בכל רגע נתון. בין אם מדובר בשינוע של ציוד כבד, משלוחים ימיים או אפילו שילוח מוטס, לקוחות חברת השילוח תמיד מעודכנים בדבר מסירת הציוד.

פליינג קרגו

כיצד חברת לוגיסטיקה חוסכת בעלויות העסק?

באופן כללי, חברות פתרונות לוגיסטיים יכולות לעזור להפחית עלויות על ידי ייעול פעילות שרשרת האספקה. באופן הזה, אפשר לחסוך כסף על שילוח עסקי ולקבל את המרב תמורת הכסף. זאת, על ידי ייעול כללי של שרשרת האספקה העסקית. כשהשרשרת הלוגיסטית יעילה יותר, היא באופן טבעי יותר חסכונית. פחות מקרי בלת"מ, פחות תאונות מיותרות, איבוד של סחורות וכדומה.

כאשר השילוח מבוצע בצורה נכונה וכל הצרכים הלוגיסטיים מקבלים מענה מקיף 360, האפקט הוא רחב יותר מאשר חיסכון בעלויות. כתוצאה מייעול שרשראות אספקה, הלקוחות מרוצים יותר, הספקים וכלל הגורמים המעורבים בתהליך המורכב הזה.

 

טיפים למציאת חברת לוגיסטיקה ופתרונות שילוח

כדי לקבל החלטה מושכלת, חשוב לברר כמה שיותר פרטים לגבי צרכי המשלוח וכן לגבי פתרונות השילוח האפשריים בהתאמה לכך. כדי שהחברה של הלוגיסטיקה תוכל לספק הערכה מדויקת, יש לתת מענה על היבטים כמו מספר המשלוחים הנדרש לחודש, המשקל והמידות המשוער שלהם וכולי.

כמו כן, יש להבדיל בין שיטות השילוח השונות שכן חלק מהן יקרות יותר מאחרות. לבסוף, חשוב לבחון פרמטרים כמו המהירות שבה החברה מגיבה לפניות של לקוחות, האם החברה מציעה הנחות על ציוד רב\כבד, מה הצפי לביצוע משימות שונות, הזמינות של חברת הלוגיסטיקה ועוד. כל עוד מקפידים לקבל שירות מחברה עם זמינות גבוהה, לא אמורים להיות עיכובים מיותרים בתהליכי השילוח הלוגיסטיים.

פליינג קרגו

פליינג קרגו
מה היה לנו עד עכשיו?