כמה עולה גיזום עצים?

מעוניינים לטפח את החצר או הגינה שלכם כמו שצריך? לגרום לצמחייה שלכם להיות מטופחת לטווח הרחוק? גיזום עצים, יאפשר לכם הגנה מוחלטת על כל מה שקשור לעולם הצומח, וכן יגן על בטיחות השוהים לצד הצמחייה, ויימנע בעיות ותקלות העלולות לנבוע חלילה מחוסר תחזוקה.

 

מי צריך גיזום עצים?

גיזום עצים, נועד עבור כל מי שמחזיק ברשותו עצים מכל סוג שהוא. למרות הדעה הרווחת שרק עצים ספציפיים נדרשים לתחזוקה שוטפת וגיזום עצים, בפועל, כל עץ, מכל סוג, נדרש לתחזוקה שוטפת המתבטאת בגיזום עצים אחת לתקופה, אחרת, העץ לא יוכל להמשיך להתפתח ולהחזיק מעמד, וכן הוא עלול חלילה להתנתק מן השורשים וליפול על הקרקע ללא הודעה מוקדמת.

 

כמה עולה גיזום עצים?

מחיר גיזום עצים, מורכב כמובן מכמה פרמטרים ומרכיבים משתנים, אשר יכולים להשפיע על המחיר הסופי. כמו בכל שאלות המחירים, התשובה עלות גיזום העצים, היא: תלוי. תלוי בגודל העץ, תלוי בתהליך העבודה הנדרש, תלוי במורכבות הגישה לעץ, תלוי באביזרים הנוספים הנדרשים לצורך גיזום העץ, ותלוי בכמות האנשים שנדרשים כדי ליצור גיזום עצים מקצועי עבור העץ שעל הפרק.

 

מחיר ממוצע לגיזום של עץ בגובה עד 4 מטר

למרות שהמחירים הם משתנים, ונקבעים בפועל רק לאחר שיחת טלפון או אפילו הגעה למקום ובחינת מורכבות הטיפול, המחיר הממוצע של עץ שמגיע עד לגובה 4 מטר, ללא תופעות נלוות המקשות על הגיזום, נע בין 290 ₪, לבין 550 ₪. כאשר מדובר על כמה עצים מקבילים ללא רמת מורכבות גבוהה ובאותו משטח, הדבר יוכל להוות חיסכון בעבודת הגיזום, וכתוצאה מכך גם להשפיע על החיסכון במחיר.

 

מחיר ממוצע לכריתת עץ

גם מחיר כריתת עץ הוא כמובן תלוי, משתנה ומורכב ממספר גורמים ששונים לחלוטים משטח לשטח ומרמת מורכבות לרמת מורכבות. אבל בפועל, מה המחיר הממוצע לכריתת עץ? בשונה ממחיר גיזום עצים, כריתת עץ נעה בטווח רחב יותר של החל מכמה מאות שקלים, ועד לכמה אלפי שקלים, בהתאם לסוג העץ, גובהו, מורכבות הגישה אליו ועוד, ולכן, יש לוודא טרם ההזמנה מהו המחיר המשוער לכריתת העץ הספציפי.

 

פעם בכמה זמן יש לדאוג לגיזום עצים

גיזום עצים הוא פעולה שמבוצעת לכל היותר כפעם אחת בשנה. לא מומלץ לוותר על גיזום העצים, כי בסופו של דבר הצמחייה יכולה ליבול ולהתקלקל, ולעלות הרבה יותר ביוקר מגיזום חד שנתי, ששומר עליה, ומגן אותה מנזקים חיצוניים ופנימיים. ולכן, פעם בשנה, מומלץ להרים טלפון לגוזמי עצים מקצועיים, ולדאוג לטיפוח העצים ולשמירה והגנה עליהם.

 

לסיכום

עלות גיזום עצים היא משתנה למדי וכלל אינה קבועה. חשוב לזכור, כי מדובר בעלות חד פעמית לשנה, ולא בתחזוקה חודשית או שבועית שוטפת, ולכן יש להקפיד על רמת מקצועיות גבוהה שתגן על העצים והצמחייה, ותשמור על שלמות הטבע.

מסור חשמלאי

 

עץ חתוך
מה היה לנו עד עכשיו?