כמה עולה טסלה חדשה?

חברת טסלה בראשותו של אילון מאסק עלתה לכותרות בשנים האחרונות. הסיבה המרכזית לכך היא שטסלה היא החברה הראשונה שהצליחה לייצר בצורה המונית רכבים שנעים על בסיס סוללה חשמלית. מלבד ההפחתה בזיהום האוויר, הטסלה גם מאפשרת לנו לחסוך את הוצאות הדלק. יוני קינן המומחה לרכבים חשמליים כאן כדי לספר לכם על המחיר שתעלה לכם טסלה. 

 

רכבים חשמליים

רכבים חשמליים הפכו להיות פופולריים בעיקר כאשר המדע התחיל להבין את הנזק הרב שטמון בשימוש ברכבים ממונעים. חברת תלקון שמתמחה בפתרונות טעינה עבור הרכבים הללו, כאן כדי לספר לכם על המחיר של רכב הטסלה. אבל לפני שנדבר על המחיר, כדאי להבין איך בדיוק עובד הקסם הזה שנקרא רכב חשמלי.

רכבים חשמליים

איך זה עובד

המנגנון שבאמצעותו הרכב עובד הוא פשוט מאוד. במקום פתח להכנסת דלק יש לטסלה שקע טעינה, ואותו מחברים אל החשמל. הסוללה של הרכב אוגרת את החשמל וכך היא מניעה את הרכב. לכל רכב יש כמובן סוללה אחרת, מה שמשפיע על זמן הטעינה שלו ומרחק הנסיעה שמתאפשר בעזרת טעינה אחת גם בתוך רכבי הטסלה ישנם הבדלים בנתונים הללו.

איך זה עובד

כמה זה עולה לנו

כאשר מדברים על המחיר של רכב הטסלה, אז חשוב לדעת שטסלה מציעה למכירה בישראל מספר דגמים, כך שניתן להתאים את הדגם לתקציב שלכם. בישראל, ישנם 5 דגמים זמינים של טסלה, כאשר הזול שבהם עולה כ200 אלף ₪, ואילו היקר ביותר מטפס לכדי 300 אלף ₪. כפי שאתם מבינים אלו לא הרכבים הכי זולים שניתן למצוא, אבל בהחלט מדובר על אחד הרכבים הטובים ביותר.

 

חיסכון בדלק

היתרון הגדול של טסלה הוא כמובן החיסכון האדיר שהיא מאפשרת לכם ביחס להוצאות הדלק. בעוד שתדלוק של רכב יכול להגיע בקלות ל300 ₪, טעינה מלאה של סוללת טסלה בעמדה ציבורית עולה לא יותר מ50 ₪, ואם יש לכם עמדה פרטית בבית אז המחיר יהיה נמוך עוד יותר. עבור מי שנוסעים מרחקים ארוכים, ייתכן בהחלט שקנייה של טסלה היא צעד נבון גם מבחינה כלכלית.

התקנה של עמדת טעינה פרטית בבית היא לא דבר מורכב. כל מה שאתם צריכים זה פשוט את אנשי המקצוע הנכונים שיעשו לכם את העובדה. אם יש לכם חניה פרטית, העמדה פשוט תתחבר לרשת החשמל שלכם, וליד המקום שבו הרכב שלכם חונה יוצב שקע שמתאים לסוללה של רכב הטסלה.

 

לסיכום

רכב הטסלה הוא הרכב החשמלי המפורסם ביותר בעולם. החברה היא הראשונה שהצליחה לייצר את הרכבים הללו בצורה המונית, וגם בישראל אנחנו יכולים להנות מהרכבים הללו. המחיר של טסלה בארץ נע בין 200 ל300 אלף ₪. אם המחיר הזה נראה לכם יקר, זכרו שרכב הטסלה יאפשר לכם לחסוך אלפי שקלים בחודש עבור הוצאות דלק, אז ייתכן שבהחלט מדובר על צעד חסכוני עבורכם.

כמה עולה טסלה חדשה

כמה עולה טסלה חדשה
מה היה לנו עד עכשיו?