כמה עולה לפרוץ רכב?

 

ישנן לא מעט סיטואציות בגינן נזדקק לפרוץ את הרכב מבלי להזיק לו. המאמר יפרט מהן הסיטואציות, כיצד עושים זאת וכמה זה יעלה לנו.

 

סיטואציות בהן צריך לפרוץ את הרכב

בדומה לפריצת דלת הבית, ישנם אנשים רבים ששוכחים את המפתח ברכב ונותרים מחוצה לו ללא מפתחות רזרביים. זה יכול לקרות לאחר ששמנו את הקניות מהסופר ברכב, כאשר ברכב נמצאים הכלב או החתול ובמקרים פחות נעימים הילדים שלנו.

כשהרכב ננעל ללא יכולת לפתוח אותו נזדקק לפורץ רכב מקצועי על מנת לחסוך זמן ונזקים. במצב כזה הזמינו פורץ רכבים במפתח בקליק.

רכב שבור

כיצד פורץ מקצועי יפתח את הרכב בזהירות?

כדי שפריצת הרכב תהיה מהירה נצטרך אדם מיומן עם ציוד וכלי עבודה מתאימים. לפורץ רכב יש מוט ברזל וכרית ניפוח שבאמצעותם הרכב ייפתח בקלות. הפורץ יכניס את כרית הניפוח שאליה מחוברת משאבה מיוחדת וימקם אותה בין שתי דלתות הרכב או בין החלק העליון של הדלת לגג.

הוא ינפח את הכרית עם המשאבה וכאשר ייווצר רווח בין הדלת לגג הוא יחדיר את מוט הברזל וימשוך את הכפתור שנועל את הדלת. במידה ולרכב יש נעילת וואקום שהיא נעילה כפולה כמו ברכבים מסוג סקודה, אאודי או פולקסווגן, הפורץ יוכל לפתוח את הרכב מהמנעול בשיטה המכונה דגדוג.

 

האם ניתן לפרוץ את הרכב באופן עצמאי?

במידה ואתם מיומנים ויש לכם את הציוד המתאים תוכלו לפרוץ את הרכב לבד. מדובר על ציוד שיעלה לכם יותר מהזמנה של פורץ מקצועי לכן לא תחסכו בזה כסף ובמיוחד אם הכלים בבגז' זה לא יעזור לכם.

מעבר לכך, הזמן שייקח לפורץ מקצועי לפרוץ את הרכב יהיה קצר יותר ואם אתם לחוצים גם הבהלה תעכב את הפתיחה. בנוסף, רכבים עם נעילת וואקום מחייבים יד מקצועית. לפיכך, צריך פורץ עם ניסיון ולא לעשות את זה לבד.

רכב

כמה עולה לפרוץ רכב?

לא משנה מה סוג הרכב שלם, מחיר פריצת הרכב יהיה דומה בכל סוגי הרכבים. המחיר של פריצת רכב משתנה ונע בטווח של 200 ₪ עד 700 ₪ בהתאם לסוג נעילת הרכב ובהתאם לציוד של הפורץ. כלומר, בשיטת הכרית ומוט הברזל העלות תהיה נמוכה יחסית ותגיע עד 300 ₪,  ואילו בשיטת פריצה של נעילת וואקום המחיר גבוה יחסית.

בנוסף, המחיר משתנה גם בהתאם למיקום הרכב ולזמן הפריצה. ככל שהגישה לרכב שמיקומו במרכז העלויות יהיו זולות יותר. כמו כן, אם תזמינו פורץ רכב בשעות הלילה או בשבתות המחיר יעלה.

 

כיצד תדעו שפורץ הרכב הוא אדם אמין?

פורצי הרכב המקצועיים לא מקבלים רישיון או תעודה שהם יכולים להציג ללקוחות. הדבר היחיד שיש להם הוא תעודת יושר מהמשטרה. לפיכך, ניתן לבקש לראות תעודה זו. בנוסף, אתרו פורץ רכב בעל המלצות שיודע לפרוץ את כל סוגי הרכבים ובקיא בשתי השיטות. לסיכום, ניתן למצוא פורץ רכב מקצועי באתרים של אנשי מקצוע ואתרי מנעולנים.

לתוך מכונית

לתוך מכונית
מה היה לנו עד עכשיו?