כמה תעלה שאיבת ביוב?

מחיר שאיבת ביוב מושפעת ממספר גורמים, אך תהיו בטוחים שהעלות משתלמת ביותר מאשר החלופות הקיימות. הזנחת צינור ביוב סתום בסופו של דבר תביא להחלפתו שהינה הליך הרבה יותר יקר ומסובך. שאיבת ביוב באמצעות ביובית הינה הפתרון הזול והמקצועי ביותר לפתרון סתימות ביוב כרוניות אשר תפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

 

שאיבת ביוב באמצעות ביובית

ביובית הינה משאית הנושאת על גבה משאבה עוצמתית וכלי לקיבול המים הנשאבים. הביובית משמשת לצורכי שאיבת ביוב מחיר זול במיוחד בהשוואה לחלופות האפשריות האחרות. הביובית פותרת אחת ולתמיד את בעיית הסתימה בצינור על ידי שאיבת הלכלוך או סילוקו באמצעות סילון מים חזק.

שאיבת ביוב

ביובית הכל לקו

ביובית הכל לקו הינה חברה למתן שירותי אינסטלציה וביובית לכל מקרה של הצפה, סתימת צינור או מרזב, תחזוקה שוטפת של צינורות למניעת סתימות, ריקון בריכות ומאגרי שומן ומים, תיקון פנים צנרת ועוד. החברה מספקת שירותים לכל איזור גוש דן, השפלה והשרון, 24/6 למקרי חירום בשירות מקצועי, אדיב ומהיר.

 

כמה תעלה שאיבת ביוב?

תמחור שאיבת ביוב תלויה במספר גורמים, להלן הגורמים אשר משפיעים על קביעת המחיר הסופי של השאיבה. יש לזכור ששאיבת ביוב פותרת את הבעיה לצמיתות וחוסכת את עלויות החלפת הצינור:

  • כמות המים המיועדים לשאיבה – לביובית כלי קיבול המיועד לקליטת מי הביוב או המים הנשאבים. במידה וכמות המים עולה על יכולת הקיבול של המיכל יהיה צורך לפנותו באיזור המותר לשפיכת נוזלים ולאחר מכן להמשיך בשאיבה. תהליך זה עשוי לייקר את העלות.
  • עומס לכלוך רב – ביובית הכל לקו עובדת על פי התקנים המחמירים של המשרד לאיכות הסביבה ומקפידה לרוקן את הביוב אך ורק למתקנים מאושרים המיועדים לכך. צינור אשר נסתם במגבונים, מוצרי היגיינה, פסולת בניין ועוד מחייב פינוי למתקנים אלו ולכן העלות הכוללת של השאיבה עשויה להיות גבוהה יותר.
  • נגישות למקום השאיבה – ברשות חברת ביובית הכל לקו משאית קטנה יותר המתאימה לחניונים, אך היא מכילה פחות מקום לאיסוף מי שפכים, לכן יכול להיות שעלות השאיבה בתוך החניון תהיה יקרה מעט יותר.
  • שעת ההזמנה – מצב חירום המחייב שאיבה גם בשעות לילה מאוחרות יעלה יותר משאיבה בשעות העבודה המקובלות. כמובן שלא נבקש ממכם לחכות לאור הבוקר בעוד המים הולכים וגואים, אנו נגיע מיד לביצוע המלאכה, אך אם לדעתכם ניתן לחכות עד לשעות הבוקר, תוכלו לחסוך את עלויות הזמנת החירום.

 

כיצד תחזוקה תחסוך בעלויות הביובית?

ניתן לחסוך בעלויות הביובית על ידי הזמנתה לניקוי הצינור מדי תקופה ולמנוע את סתימתו, פעולה זו תחסוך לכם טרחה רבה ועלויות גבוהות.

 

לסיכום

הכל לקו ביובית ושירותי אינסטלציה מעניקים שירותי ביובית לכל איזור גוש דן, השפלה והשרון, לשירות אדיב ומהיר לכל סוגי הסתימות, השאיבות ותיקוני פנים צינור.

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב
מה היה לנו עד עכשיו?