האם צריכים איש מקצוע כדי לעצב את האמבטיה?

המודרניות מביאה להרבה תהפוכות ושינויים, לטוב ולמוטב. אחד התהליכים שניתן להביט בהם הוא העצמה של ערך היופי. היופי לא בא לידי ביטוי רק ביופי האנושי, הוא חולש על כל תחומי החיים – קניית בגדים, בחירת בן זוג, בחירת מכונית ויותר מכל – עיצוב הבית.

יש המוני חנויות לעיצוב הבית, יש המון מעצבי פנים וזהו תחום מחקר שעוסקים בו באקדמיה! העיסוק הרב בעיצוב הבית מעורר תהיות רבות – למה זה חשוב? ואיך עושים את זה?

 

למה חשוב להשקיע בעיצוב האמבטיה?

עיצוב הבית שלכם משפיע עליכם, גם אם תתכחשו לכך. הסביבה שלנו יוצרת בקרבינו רגשות מסוימים, ואלה יהיו מותאמים לאווירה שיש בסביבה. אם האווירה חיובית – הרגשות חיוביים, לכן אם העיצוב יפה ומושקע, דיירי הבית יחושו שזה מרחב אהוב שהם רוצים לחזור אליו.

האמבטיה שלכם היא אולי חדר שולי לטענת רבים, אבל היא משמשת אתכם הרבה אם תחשבו על זה, לכן אין סיבה לא להשקיע בה, וההשקעה מתחילה באתר באטיקו מקום לעיצוב האמבטיה.

 

הכי חשוב – חנות עיצוב טובה

באטיקו היא חנות עיצוב מהממת שמתמחה בעיצוב האמבטיה, אך לא רק. תמצאו בה את כל הפריטים האיכותיים והיפים ביותר. יותר חשוב מאשר לעבוד עם איש מקצוע, כלומר מעצב פנים, זה בחירת החנות ממנה אתם קונים את אביזרי העיצוב. על החנות להיות אמינה, עם מוצרים טובים ועם שירות לקוחות טוב.

 

עדיף להשתמש באיש מקצוע

באופן כללי, רובינו לא מבינים בעיצוב פנים, לכן עדיף לעבוד יחד עם מעצב פנים. מעצב פנים לא בוחר עבורכם את מראה הבית, אלא רק מכוון אתכם לעיצוב נכון יותר, לשימוש במרחב בצורה טובה וכיוצא בזה.  מעצב הפנים לא מעצב את הבית בטעם שלו, אלא נותן לכם טיפים מהניסיון העשיר שלו.

 

איך עושים את זה לבד?

אם בכל זאת אתם רוצים לעשות את זה לבד, תדעו שזה פשר. הטיפ הראשון הוא לעבדו עם חנות טובה בה יש אביזרים שמוצאים חן בעיניכם. הטיפ השני הוא לעקוב אחרי פוסטים שעוסקים בעיצוב, לקרוא על הנושא ולנסות לצבור מידע שישמש אתכם.

 

איזה אביזרים חשוב להשקיע בהם?

  1. חשוב שתשקיעו בארון שבאמבטיה, משום שהוא הפריט הבולט ביותר.
  2. חשוב שתקנו אביזרים קטנים ואופנתיים, למשל – נטלה, כלי לסבון וכו'.
  3. כדאי לכם לבחור כיור יפה שמשתלב היטב עם ארון האמבטיה.
  4. כדאי לכם לבחור ברז שמשתלב יפה עם הכיור.
  5. כדאי לכם לבחור מקלחות בחנות של באטיקו, כיוון שיש שם היצע רחב.

 

סיכום

עיצוב הבית זה פעולה שניתן לעשות בעצמכם, במידה ותקנו את האביזרים בחנות טובה כמו באטיקו. כמו כן, אנו ממליצים לכם לקרוא על הנושא ולהשקיע בפרטים הקטנים, משום שהם משפיעים על המראה של כל החלל.

 

חלל מועב

מה היה לנו עד עכשיו?