5 דברים שחובה לעשות לפני שמתקינים שמשונית

לא מכירים את המילה שמשונית? כנראה שהקיץ השכיח ממכם את המראה של פרגולות בעת חורף.

שמשונית היא למעשה ברזנט שמשתמשים בו לסגירה של פרגולות, מרפסות או כל חלל שחשוף לאוויר הפתוח.

כיוון שמזג האוויר משתנה בין עונה לעונה, ובקיץ טוב שהמרפסת פתוחה כדי שהאוויר ייכנס, ובחורף כדאי שתהיה סגורה כדי לשמור על חום – יש צורך בפתרון דינמי ויעיל לשינוי של הפרגולה. הפתרון המתאים ביותר הוא שמשונית!

 

בחירת החברה ממנה תזמינו שמשוניות

לפני הכל, חשוב להדגיש שהדבר החשוב ביותר לפני שמתקינים שמשונית זה לוודא שהזמנתם אותה בחנות טובה שמספקת מוצרים של חברות איכותיות. כיום ניתן למצוא שמשוניות מעולות באתרי אינטרנט שמספקים את כל המידע על המוצר שלהם – כיצד הוא מיוצר, כתבות בנושא, המלצות איך לבחור שמשונית עבורכם ועוד. רכישה דיגיטלית היא דרך בטוחה לבחירת שמשונית נהדרת.

 

שלב ראשון בהתקנת שמשונית – מדידה

הפעולה הראשונה שעליכם לבצע היא מדידה מדוקדקת של שטח השמשונית העתידי – למשל, אם השמשונית תקיף קורות אז למדוד גם אותן, עשו זאת בסבלנות כדי שהמדידה תהיה מדויקת. כדאי מאוד לעשות את זה עם בן אדם דייקן מטבעו על מנת למנוע נזקים עתידיים.

 

תכנון של חלונות ודלתות

לאחר שחישבתם את שטח השמשונית, עליכם לענות על השאלות הבאות – היכן תציבו את הדלת ומה יהיה גודלה? האם אתם מעוניינים בחלונות קטנים שיתפחו במקרה הצורך? האם אתם מעוניינים בשתי דלתות? כשתענו על כל השאלות האלה תהיו מוכנים לשלב האחרון.

 

בחירה של עיצוב

לאחר שחשבתם על כל הפרטים הטכניים של השמשונית, הגיע הזמן להקדיש את תשומת הלב לעיצוב – חשבו על הצבע, אם תאם רוצים שמשונית שקופה או אולי חצי שקופה, האם אתם רוצים טבעות קשירה וכיוצא בזה. העיצוב הוא הנגיעה האישית שלכם והוא ישפיע על האווירה בפרגולה, לכן חשוב להשקיע בו.

 

כמה תעלה שמשונית?

חשוב לציין שהשקעה בשמשונית היא איננה גבוהה כלל. לכל חנות יש מחיר אחר למטר רבוע של ברזנט, והמחיר יקבע לפי הגודל של השמשונית שאתם תזמינו. כמו כן, אם תוסיפו עיצוב מיוחד או שתבחרו בשמשונית שקופה, המחיר יעלה מעט.

 

איך לבחור חנות של שמשונית?

ההמלצה הטובה ביותר שיש לנו לתת לכם היא לבחור בחנות שלקוחותיה מרוצים. אם שמעתם המלצה מחבר או מכר על חנות מסוימת, כדאי שתבחרו בה, כי לקוחות מרוצים לא טועים.

 

סיכום

סגירת חורף היא דבר נצרך בכל חצר, כיוון שאפילו במדבר קר בלילה. אם אתם אוהבים מאוד לשבת בחוץ גם בחורף, שמשונית היא הפתרון הזול ביותר, היעיל ביותר והנוח ביותר. כיום ניתן להזמין את השמשונית שתתאים לכם באתרי אינטרנט רבים, כמו טרנקילו. חשבו שתבחרו באתר מומלץ עם סחורה טובה כדי שתיהנו מהשמשונית.

 

שמשייה צבעונית

צלייה
מה היה לנו עד עכשיו?