מהו התפקיד של הפקחום בדוד החשמל ?

בין הסוגים החדשים דודי מים חשמליים הקיימים כיום, ישנו פתרון חדש וכולו כחול לבן שעוזר לאלפי בתים בישראל לחמם את המים בדוד החשמלי שלהם ביותר יעילות. כל אינסטלאטור יגיד לכם שדודי מים חשמליים הם הכי קלים להתקנה, אבל לא כולם יודעים איך לתחזק אותם בצורה שצורכת פחות חשמל ותמקסם את הפעילות של הדוד החשמלי שלכם.

 

למי מתאים הפקחום?

הפקחום הוא פטנט ישראלי שייעודו לעזור לדיירי בניינים משותפים ליהנות ממים חמים בדוד החשמלי שלהם.  כל בניין בישראל שנבנה לאחר שנת 1981, יכול להתאים לפקחום, ולספק לדיירים שבוחרים להתקין את הפטנט, זרימת מים חמים שאינם נוזלים חזרה למערכת המשותפת של הבניין. הפקחום מסוגל למדוד בדיוק מופלא את הטמפרטורה במערכת המשותפת של הבניין שלכם, וגם בדוד המים שלכם, ואז לשמר את אותו חום בדוד, ולמנוע את בריחתו למערכת המים המשותפת של הבניין.

 

לשמור על המים שלכם חמים וזולים

אחד התפקידים המרכזיים של הפקחום הינו לאפשר לכם לשמור על המים בדוד החשמלי שלכם בטמפרטורה הרצויה לכם. מבלי לסבול ממחסור במים חמים ברגעים של צריכה גבוה במערכת המים של הבניין שלכם. זאת בנוסף לירידה בצריכת המים עקב המערכת המתקדמת של הפקחום שמונעת בריחת מים.

 

היתרונות של התקנת פקחום על דוד החשמל שלכם

  1. חסכון כלכלי – הפקחום הינו מוצר ייחודי שעוזר לכם לחסוך בחשבון החשמל שלכם. מבדיקת התוצאות של הלקוחות שלנו, עולה שהתקנת פקחום מובילה להוזלה של כ- 50 אחוזים בחשבון החשמל שלכם. בנוסף לכך הפקחום עוזר לשמור על הדוד שלכם חיוני למשך שנים רבות. בזכות היכולת שלו לווסת את הטמפרטורה ולמנוע חימום יתר של חלקי הדוד החשמלי שלכם.
  2. ידידותי לסביבה – אחת היתרונות של הפקחום כפטנט שמוכר כבקשה ירוקה על ידי רשם הפטנטים, הוא שהוא עוזר לכם לצמצם את הפגיע בסביבה. הוא עוזר לכם לצמצם את צריכת האנרגיה ואת החלפת החלקים של הדוד החשמלי.
  3. מתאים לכל דוד חשמלי – הפקחום מתאים לכל סוגי הדודים החשמליים בשוק. מדודים תוצרת אירופה, לדודים תוצרת סין, הפקחום יודע להתאים את עצמו למערכות בקרה שונות, ולבניינים שונים.
  4. נוחות – כוונו אוטומטית את הפקחום בקלות עם מערכת וממשק ידידותי לכל משתמש.
  5. מים חמים במהרה: טמפרטורת המים מותאמת אישית על ידכם ובמהירות גדולה יותר משל דודים חשמליים שאינם עושים שימוש בפקחום. רכשו פקחום על מנת למנוע את המבוכה של לקום בבוקר ולהמתין למים החמים.

 

מכשיר מהפכני מבית לפיד מערכות סולריות בע"מ

הפקחום הינו פטנט מהפכני של חברה המתמחה במתן פתרונות סולאריים מתקדמים. שפיתחה מכשיר ייחודי שיוריד לכם את חשבון החשמל, וידאג שתמיד יהיו לכם מים חים בעת הצורך. כל זאת במחיר ללא מתחרים, וכל זאת בליווי אנשי מקצוע וצוות טלפנים שעומדים לרשותכם.

קולט שמש

 

מה היה לנו עד עכשיו?