מהו מחיר ביקור מנעולן

למרבה ההפתעה תחום המנעולנות הוא אחד התחומים הפרוצים, אין צורך בכל תעודה או הסמכה על מנת לעסוק בתחום ולמכור שירות ולכן כל אחד שרוצה יכול לפרסם את עצמנו בתוך מנעולן והפריצות מגיעה גם למחירים כיוון שלא תמיד יש סטנדרט אחיד, לפניכם מחירון של עלויות ממוצעות עבור שירותי מנעולניות כדי שתדעו שלא עוקצים אתכם.

 

כמה ביקור של מנעולן עולה

ביקור של מנעולן הוא לרוב לא ביקור בלבד כיוון שכמעט תמיד הוא יעשה עבודה מסוימת עבורכם, במקרים שהמנעולן לא צלח את התיקון או שלא היו לו הכלים הנדרשים הוא יגבה בין 150 ל 250 שקלים עבור הביקור, אם התמזל מזלכם ווהייתם צריכים מנעולן באמצע הלילה ייתכן שתשלמו פי 2 מהמחיר הרגיל. לפניכם מחירון מנעולנים חדש שעל פיו תוכלו להעריך את עלות ביקור המנעולן הבאה שלכם.

 

פריצת דלת טרוקה

על כל המחירים והאפשרויות תוכלו לקרוא באתר https://www.welock.co.il דלת טרוקה היא עניין של ביש מזל בהחלט – מבחינה טכנית אין לה שום בעיה, הדלת נטרקה מבלי להינעל ואין אפשרות להכנס פנימה, פריצה זו הנה פשוטה והיא לא כוללת החלפת צילינדר לכן מחיר תיקון זה יהיה דומה למחיר ביקור ללא תיקון – 150 – 250 שקלים.

 

מחיר פריצת מנעול של תיבת דואר

תיבת הדואר חשופה פעמים רבות לשמש, לכלוך ואפילו שלשלת ציפורים ולכן עולות תקלות רבות בעניין זה, מנעול תיבת דואר הוא פשוט גם כן והמחיר שלו יהיה בין 150 ל 200 שקלים.

 

מחיר פריצת כספת ביתית

רוב פריצות הכספות קורות בעקבות איבוד של המפתח או שכחה של הקוד כיוון שלרוב הכספת אינה בשימוש יומיומי. פריצת מנעול של כספת ללא החלפה תעלה בערך 250 שקלים בעוד שפריצה והחלפת מנעול תהיה בערך 320 שקלים.

 

המחיר אינו קבוע

אלו היו מספר דוגמאות לשירותים פופלריים של מנעולנים, חשוב לזכור שהמחירים אינם קבועים וכל מנעולן יוכל לגבות מכם מחיר שונה. לפני שסוגרים עם מנעולן ובטח לפני שהוא מתחיל את העבודה חשוב לבדוק מספר פרמטרים שישפיעו על עלות התיקון:

  • סקר שוק – אם העבודה שאתם צריכים אינה דחופה ואתם יכולים להמתין איתה עד שתעשו כמה טלפונים או תבדקו באתר https://www.welock.co.il שעושה השוואות מחירים בין מנעולנים אמינים ומקצועיים.
  • איחוד תיקונים – אם יש לכם מספר תקלות שעליכם לתקן בקשר למנעולים רכזו אותם והזמינו מנעולן שיעשה את כל התיקונים בפעם אחת.
  • מורכבות העבודה – לפני שאתם מתקשרים נסו להבין בעצמכם את חומרת התקלה שאתם עומדים מולה ואת המחיר הממוצע שיש לשלם על תיקונה כך לא תיתנו למנעולנים שמרגישים את הלחץ שלכם לעקוץ אתכם במחיר לא הוגן.

 

לסיכום,

כיוון שתחום המנעולנות אינו מסודר, אין הסמכות ספציפיות או פיקוח של תחום העבודה חשוב מאוד להבין את הדברים לפני שמזמינים ולא להתפתות לסגור עם המנעולן הראשון שהתקשרתם אליו מהמגנט על הדלת.

פורץ מנעולים

 

פורץ מנעולים
מה היה לנו עד עכשיו?