מהם הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת בתהליך הבנייה

לא פעם אנחנו שומעים על הליכי בנייה שנעצרים בעקבות אי עמידה בנהלים ובתקנים שנקבעו על ידי הרשויות המוסמכות לדבר. אם הגעתם לכאן, ייתכן כי אתם זקוקים למידע בנושא כדי שתימנעו ממצב שכזה. אם כך, דעו שהגעתם אל המקום הנכון. בשורות הבאות אנו נציין בפניכם את הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת בתהליך הבנייה. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שיש לכם את המידע שאתם זקוקים לו.

 

הרגע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב כחלק מסדרת מדריכים שעוסקים בהליך הבנייה בארץ. המדריכים הקודמים התמקדו בסדנאות בטיחות שעל המעסיקים להעביר לעובדים שלהם לפי החוק. לאחר שהמדריכים המדוברים פורסמו, קיבלנו מספר רב של פניות מצד קוראים שביקשו להרחיב את הסדרה ולהוסיף נושאים נוספים. הנושא הנוכחי הוא חלק מתוך רשימה ארוכה של נושאים שנמסרה לנו על ידיכם, הקוראים. אם שלחתם לנו בקשה לנושאים נוספים, דעו שהם יעלו בהמשך. כעת, כשאתם יודעים את הרקע לכתיבת המדריך, ניתן להמשיך ולהתמקד בנושא שלשמו התכנסנו כאן היום.

 

מהו הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת בתהליך? – שאתם עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים

תהליך בנייה טוב הוא כזה שנעשה בו שימוש בחומרי גלם איכותיים ביותר. הרי אתם מתכננים לבנות בית פרטי, בניין קומות, בניין משרדים או כל מבנה אחר שצפויים להיות בו אנשים. כך שאתם נדרשים לבדוק שאתם בונים את המבנה תוך שימוש בחומרים איכותיים ביותר כמו למשל בלה חמרה שידוע כחומר התשתית הטוב ביותר לבנייה של הדברים הבאים:

  • גינות
  • כניסות לבנייני מגורים
  • כניסות לבנייני משרדים

 

מהו הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת בתהליך? – שאתם מעבירים לעובדים שלכם תדריכים

אחד הדברים החשובים ביותר בעת הליך הבנייה הוא תדריכי בטיחות. אם לא קראתם את המדריכים הקודמים שלנו, אנו נספר לכם שמדובר בתדריכים שהם חובה על פי החוק. תדריכים אלו עתידים לשמור על בריאות העובדים שלכם. שכן, הם יקבלו את הכלים להתנהלות נכונה באתר הבנייה.

 

מהו הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת בתהליך? – שאתם עושים שימוש במכשור מקצועי

לא פעם אנו עדים למקרים מצערים שבהם עובדים נופלים למותם או נפצעים באורח אנוש בגלל שהמעסיק שלהם בחר במכשור לא מקצועי בעקבות שיקולים שונים (בדרך כלל מדובר בשיקולים כלכליים). תעשו לעצמכם טובה ותשמרו על החיים של כל הסובבים אתכם ותדאגו להביא מכשור מקצועי אל אתר הבנייה. הכוונה היא בין היתר למכונות הרמה, מנופים, מעליות ועוד. שכן, אלו יאפשרו לעובדים שלכם לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר וגם ישמרו עליהם.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הדברים החשובים ביותר שאתם פשוט חייבים לדעת בתוך תהליך הבנייה. אנו מקווים שהחכמתם ממדריך זה ושתיישמו אותו באופן קפדני. מאחלים לכם הצלחה רבה בכל שתעשו.

בניין בבנייה

 

מנוף
מה היה לנו עד עכשיו?