מה הוא היקף הכשרתו של המנעולן?

התעניינות מצד קוראים קבועים שלנו בתחומי ההכשרה השונים של אנשי מקצוע הובילה אותנו לצאת ולבדוק פרטים באופן מעמיק אודות אנשי מקצוע שונים. במדריכים הקודמים סקרנו את היקף ההכשרה של אינסטלטור והנדי מן והפעם, יצאנו לבדוק מה הוא היקף ההכשרה של מנעולן. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת אבל לא ידעתם אל מי לפנות.

 

תכירו את המנעולנים שעזרו לנו להגיע למסקנה

אל דאגה, אנחנו נציג בפניכם מה היקף ההכשרה של מנעולנים. רגע לפני שנעמיק בעניין, אנו צריכים ליידע אתכם כי המדריך הנוכחי לא נכתב על ידינו. בניגוד למדריכים הקבועים שאנו מעלים לרשת, הפעם לא יכולנו לפנות אל מאמרים אקדמיים וספרות מקצועית.

שכן, המידע שאנו תרים אחריו לא מופיע שם. כדי שנוכל לדעת מה ההיקף של הכשרת מנעולנים, היינו צריכים לפנות אל מי שעוסקים בתחום ועברו את ההכשרה בהצלחה. לכן, יצרנו קשר עם 10 מנעולנים לאחר שערכנו חיפוש אקראי בגוגל. הם מסרו לנו את הפרטים אודות ההכשרה שלהם והבנו פחות או יותר מהו היקף ההכשרה. זו ההזדמנות שלנו להודות לאותם אנשים. שכן, המידע שלהם אפשר לנו להוציא את המדריך החשוב הזה.

 

מה הוא ההיקף של הכשרת מנעולנים בארץ?

בזמן שבדקנו את הפרטים בנושא, גילינו כי היקף ההכשרה של מנעולנים בארץ שונה מזה שמתקיים מחוץ לארץ. המנעולנים שעברו את ההכשרה בארץ ציינו כי מדובר בקורס מקיף שכולל בדרך כלל כ – 30 שעות לימוד. במקרים מסוימים הקורס עשוי לארוך מעט יותר (זה תלוי אם אתם בוחרים בקורסי בוקר או קורסי ערב).

בכל אופן, מקורסים אלו יוצאים מנעולנים מקצועיים. כך שאם אתם תרים אחר מנעולן מומלץ, כדאי שתבדקו אם הוא סיים את הקורס בהצלחה.

 

לכל מנעולן יש תעודה?

חשוב מאוד לציין בפניכם כי לא לכל מנעולן שמציע את שירותיו כיום יש תעודת הסמכה. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים במנעולן מקצועי שקיבל את הידע שלו מקורס מעמיק בתחום, עליכם לדעת איך מגיעים אליו. שכן, ההיצע רחב ולא תמיד זה פשוט למצוא את מי שנחשב לטוב ביותר.

 

הגעה אל מנעולן מומלץ בעל הסמכה

אם אתם רוצים לדעת ב – 100% שאתם בוחרים במנעולן מומלץ שיש לו הסכמה בתחום, עליכם לערוך בירור אודותיו באמצעות פלטפורמות שונות. הנה כמה מהפלטפורמות שאנחנו היינו תרים בהן אחר מידע שכזה:

  • פורומים שעוסקים בתחום המנעולים
  • קבוצות פייסבוק שונות
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה היקף ההכשרה של מנעולן. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים בנוגע להיקף ההכשרה של מנעולן, נשאר לכם רק ליישם את הטיפים שנתנו לכם לעיל ולהגיע, בסופו של דבר, אל מנעולן מקצוען שעבר הסמכה מקצועית ביותר.

פורץ מנעולים

פורץ מנעולים
מה היה לנו עד עכשיו?