מה הוא מנעול חכם?

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית בשימוש במנעולים חכמים בבתים פרטיים, משרדים ועוד. עד לא מזמן הם נחשבו למנעולים מיוחדים מאוד שנעשה בהם שימוש אך ורק במקומות מיוחדים.

עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא סדרת מדריכים מקיפה לרשת שתציג בפני כל דורש את המידע המקיף בנוגע למנעול חכם. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שרציתם לדעת על מנעול חכם ולא ידעתם את מי לשאול.

 

מנעול חכם – בואו נכיר אותו

הגיע הזמן להכיר מקרוב את המנעול החכם שכבש את העולם. מדובר בעצם במנעול שמשלב טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לנעול ולפתוח את הדלת מבלי להשתמש במפתח (העתיד כבר כאן!). מדובר במנעול שדומה בעצם למכשירים הבאים שאתם וודאי מכירים מקרוב:

  • טביעת אצבע
  • קודן אלקטרוני
  • שבב אלקטרוני ועוד

במרבית המקרים, המנעול החכם כולל כמה טכנולוגיות שונות, כך שהוא לא מתבסס אך ורק על אחת מאלו שצוינו לעיל.

מנעול חכם

איזה מנעול חכם אתם צריכים להתקין?

מי ששמעו על המנעולים החכמים שואלים את עצמם לא פעם – איזה מנעול כדאי לנו להתקין? שכן, יש מגוון רחב של מנעולים חכמים שמוצעים בחנויות המובחרות. פנינו אל מנעולים מוסמכים וביקשנו לשמוע מהם איזה מנעול הוא הנבחר ביותר. גילינו שמעל ל – 90% מהרוכשים בחרו להתקין מנעול חכם אנטר מולטילוק. לדברי המומחים, מדובר במנעול איכותי שנותן שקט נפשי למי שבוחר בו.

 

היתרונות ברכישה של מנעול חכם לבית

יש המון יתרונות שבאים לידי ביטוי ברכישה של מנעול חכם לבית. בחרנו להציג בפניכם את היתרונות הבולטים ביותר, שהם:

  1. נוחות
  2. בקרת כניסה לבית
  3. נעילה אוטומטית

אם נתעכב לרגע על כל אחד מהם, נוכל לומר שהמנעול מאפשר לכם לזרוק את המפתחות לפח ולהיות בטוחים שלא תצטרכו להישאר מחוץ לבית אם תשכחו את המפתח בעבודה. בקרת הכניסה תאפשר לכם לדעת מי נכנס אל הבית ומתי.

שכן, יש מעקב דרך האפליקציה שכולל רישום אישי של כל המשתמשים. נעילה אוטומטית, כשמה כן היא, תאפשר לכם לנעול בקלות את הדלת תוך סגירה פשוטה. כך שאין צורך לחזור הביתה אחרי נסיעה ממושכת כדי לבדוק אם זכרת לנעול אחריכם.

מנעול חכם

אל תעשו הכול לבד – הסתייעו במומחים

חשוב מאוד שתסתייעו בגורמים מוסמכים בכל שלב. שכן, הסתייעות עם מומחים בתחום תאפשר לכם להיות בטוחים כי בחרתם במנעול המתאים עבורכם ביותר מכל הבחינות. כלומר, במנעול שמתאים לסוג הדלת, לאזור שבו אתם מתגוררים ולנוחות השימוש שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה זה מנעול חכם. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכם רק לבצע את הבחירה הנכונה והחכמה ביותר. אנו מאחלים לכם שתיהנו מהמנעול שלכם ושתזרקו סוף סוף את המפתחות שלכם אל הים, פשוט כי לא תצטרכו אותם יותר.

מנעול חכם

מנעול חכם
מה היה לנו עד עכשיו?