מה זה במות הרמה?

השוואה בין סוגים שונים של פתרונות הרמה יכולה לעזור לבצע מגוון רחב של עבודות בגובה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין כל במה כזו וכמובן גם איך הכי נכון לבחור אותו

התנאי הכי חשוב לביצוע עבודות בגובה בצורה מהירה, בטיחותית ובעיקר אפקטיבית הוא להשתמש בפתרונות הרמה רלוונטיים. על קצה המזלג, ניתן להזכיר פתרונות הרמה שכיחים ובהם סולמות, חבלים, סנפלינג וכן הלאה. עם זאת, אחד הפתרונות הכי קריטיים בתוך הקטגוריה הוא זה שמאפשר להרים לגובה גם את העובדים וגם את הציוד. כאן מדובר על במה ייעודית, שיכולה להגיע לגבהים שונים ולספק יתרונות לכל פרויקט בנייה, שיפוצים או תחזוקת מבנים.

 

איך בוחרים את הבמה המתאימה?

התנאי לבחירה מושכלת בין סוגים שונים של במות הרמה הוא קודם כל להבין מה מיוחד בהן. אז בניגוד לסולם שמגיע לגובה יחסית נמוך ובכל מקרה הוא מתאים רק לעבודה של אדם אחד, על הבמה אפשר להרים לגובה כמה עובדים בעת ובעונה אחת. מעבר לכך, הבמה שונה מהסנפלינג בכך שהיא מאפשרת עבודה מהקרקע ולא מהגג.

 

מה היתרונות של הבמה בעת עבודות בגובה?

השימוש בבמה במהלך עבודות בגובה מוכיח את עצמו לכל אורך הפרויקט. בשלבים המוקדמים של עבודות בנייה, שיפוצים או תחזוקה ניתן להשתמש בבמה כדי להרים את העובדים ועל מנת לאפיין את המבנה עצמו. תוך כדי הפרויקט עצמו, משתמשים בדגמים מסוימים של במות כדי להרים את הציוד ואת חומרי הגלם. בתום הפרויקט, ניתן לשנע במה ניידת עם גלגלים ממקום למקום כדי לפקח על התוצר הסופי ולתאם תיקונים ושינויים.

 

מה ההבדל בין סוגים שונים של במות?

ההצלחה של במה ייעודית בתור פתרון הרמה מעודדת את היצרנים להציע עוד דגמים חדשים. כך לדוגמא בתוך הקטגוריה ניתן לראות הבדלים יחסית משמעותיים בין במות עם מנוע רגיל לבין במות שעובדות עם מנוע חשמלי, או כמובן בין במות לפי מפרט. אם רוצים לבחור נכון את הבמה שבה עומדים להשתמש בשביל לבצע עבודות בגובה, צריך להשוות בין הדגמים על פי גובה מקסימאלי, מידות, משקל מותר עוד.

 

כמה עולה להשתמש בבמה כדי לבצע עבודות בגובה?

השימוש בבמה לביצוע סוגים שונים של עבודות בגובה מתומחר על פי הצרכים של קהל היעד והלקוחות. ההבדל העיקרי הוא בין סיטואציה שבה קונים את הבמה כדי להשתמש בה בעבודות בגובה על בסיס יום יומי, כמו למשל אצל קבלני בניין ושיפוצים – לבין סיטואציה שבה רק שוכרים אותה. כמו כן, יש פערי מחירים של עשרות אחוזים בין במות שמיוצרות על ידי חברות שונות. אם רוצים לבחור נכון את הבמה ולעמוד בתקציב, צריך להגדיר את השימוש ולהתייעץ עם בעלי מקצוע. לאחר מכן, ניתן לתכנן את מועד ההשכרה לפי משך הפרויקט.

עובדים על גובה בבניית בית

עובדים על גובה
מה היה לנו עד עכשיו?
קבלן מקצועי
בעלי מקצוע
4 טיפים לבחירת קבלן מקצועי

לכולנו חשוב לדאוג לכך שהדירה שלנו תהיה נעימה וראויה למגורים. בהתאם לכך, אנחנו מבצעים מידי פעם שיפוצים כאלה ואחרים בדירתנו. בין אם מדובר בהליך שיפוץ

קרא עוד »