מה זה קורס CNC?

העולם התעשייתי עבר שינוי דרמטי בשנים האחרונות, וכיום כדי להפעיל מכונות מתקדמות יש צורך בידע טכנולוגי מתאים. כדי להכשיר את עצמכם להפעיל את אותן מכונות רגישות, יש צורך לעבור קורס, מה שכמובן יאפשר לכם להגיע למקומות תעסוקה מבוקשים ולקבל משכורות גבוהות. אם גם אתם מחפשים את היעד הבא בחיים, אנחנו כאן כדי לספר לכם על קורס CNC.

 

קורס CNC

תעשיית הייצור בשנים האחרונות פועלת אך ורק על ידי מכונות, כאשר העובדים באותם פסי ייצור אחראים בעיקר על תפעול של אותן מכונות. חלק מהמכונות הן מכונות רגישות, ועצם ההפעלה שלהן דורשת ידע טכנולוגי מסוים. אחד הקורסים שמאפשרים לכם להפעיל את המכונות הללו הוא קורס CNC שנקרא גם קורס עיבוד שבבי.

קורס CNC

מה תוכן הקורס

הקורס משלב ידע תיאורטי יחד עם ידע מעשי שמאפשר למפעיל לעבוד עם המכונה, לטפל את התקלות בה ולהבין כיצד יש להפעיל אותה בצורה נכונה כך שלא יתרחשו בה תקלות. הקורס מפגיש את הלומדים עם תחומי ידע מגוונים כמו מדע החומרים, הנדסה, תפעול תקלות, בטיחות בעבודה עם מכונות ועוד.

 

למי מיועד הקורס

הקורס מיועד גם למי שלא מחזיק ברקע קודם בתחום אבל רוצה להיכנס ולהיות חלק מהעולם הזה. עבור מי שמגיע עם רקע מסוים קיימת אפשרות לעבור קורס קצר יותר שמכשיר את העובדים לתפעל את אותן מכונות. כדרישה מקדימה לקורס יש צורך לעבור שתיים עשרה שנות לימוד אולם בחלק מהמקומות ניתן להסתפק גם ב10 שנים.

חשוב להבין שאפשרויות התעסוקה עבור מי שמסיים את הקורס נרחבות מאוד, ובכל מפעל נדרשים היום בוגרים של הקורס על מנת להפעיל את אותן מכונות. התמדה בתחום תוכל לאפשר לכם להרוויח משכורת נהדרת, תוך שילוב עם עבודה מרתקת.

קורס CNC

משך הקורס

הזמן שהקורס לוקח הוא בין 6 חודשים לשנה, תלוי בהיקף הקורס, עומק הלימוד בו וכמובן רמת הידע שאיתה התלמיד מגיע. חשוב להבין שהקורס מיועד למגוון רחב של אנשים ולכן בדרך כלל תוכלו למצוא אותו בשעות נוחות כמו הערב ואפילו בימי שישי. היקף החומר שנלמד בקורס הוא גדול, אולם נעשה מאמץ להנגיש אותו לכולם.

 

רמות ידע שונות

אחד היתרונות שיש בעולם העיבוד השבבי הוא ההיצע הרחב שאיתו אתם יכולים להיפגש. גם אם בהתחלה אתם מעוניינים לקחת קורס קצר רק כדי שתוכלו להתחיל לעבוד, בהמשך הדרך תוכלו לקבל הכשרות נוספות שייתנו לכם תפקידים בכירים יותר. הרובד של הפעלת מכונה הוא רק הרובד הראשון, אולם מעליו יש עוד הרבה מקומות שאליהן תוכלו להגיע.

 

לסיכום

קורס עיבוד שבבי מאפשר לבוגרים שלו להשתלב במקומות מובילים בעולם התעשייה בתור מפעילים של מכונות רגישות. במהלך הקורס נלמדים תחומי ידע רבים שאמורים לאפשר למי שמסיימים להתמודד בהצלחה עם הפעלה של אותן מכונות. משך הקורס נע בין חצי שנה לשנה.

קורס CNC

קורס CNC
מה היה לנו עד עכשיו?