מה חשוב להוסיף באתר של בעלי מקצוע במהלך הבנייה

כל אחד יודע כי בנייה של אתר וירטואלי אינה עניין של מה בכך.

זו בדיוק הסיבה שגרמה לנו לצאת בסדרת מדריכים שתעסוק אך ורק בנושא בניית אתרים.

במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד באתר של בעלי מקצוע, כך שאם יש לכם אתר כזה או שאתם מתכננים לבנות אותו בקרוב, כדאי שתדעו שיש דברים שחשוב להוסיף באתר שלכם במהלך הבנייה.

הישארו אתנו ותגלו מהם.

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי

רגע לפני שנתחיל במדריך, חשוב לנו להציג בפניכם את האנשים שעומדים מאחוריו. הפעם בחרנו לגשת אל אנשי מקצוע שיש להם אתר מקוון כבר שנים. המטרה שעומדת מאחורי בחירה זו היא לאפשר לנו להציג בפניכם את המידע בכל הנוגע לפרטים שחשוב להוסיף לאתר. אנחנו מאמינים שאלו שחוו את העניין בעצמם יוכלו לשתף אותנו בכל הפרטים העיקריים והחשובים ביותר.

 

הדבר הראשון שחשוב להוסיף באתר של בעלי מקצוע במהלך הבנייה – מחירים

שימו לב, אם אתם מתכננים לבצע בניית חנות וירטואלית ולא רק אתר שמציג את עצמכם ואת השירות שלכם, אתם צריכים להציג מחירים באתר. שאלנו את המומחים של דרוקסיט והתברר לנו שמרבית הלקוחות בוחרים לעזוב אתרים שאין בהם מחיר ליד כל פריט או ליד השירות שמוצע באתר. כדי שתוכלו לשמר את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, כדאי שתציגו את המחיר וחשוב שזה יהיה המחיר הנכון. כלומר, אל תגיעו למצב שבו לקוח יתקשר אליכם ויגלה שמדובר במחיר התחלתי או שגוי, שכן, הדבר עלול להוביל גם כן לנטישת לקוחות.

 

הדבר השני שחשוב להוסיף באתר של בעלי מקצוע במהלך הבנייה – תמונות מקצועיות

כל בעל מקצוע צריך להציג בפני הלקוחות הפוטנציאליות שלו את הדברים הבאים:

  • אותו עצמו
  • את העבודות או השירות שהוא מציע למכירה
  • את הסטודיו או מרחב העבודה שלו

גולשים שלא מכירים אתכם רוצים לדעת מי אתם, איך נראות העבודות שביצעתם עד היום ואיך נראה המרחב שבו אתם עובדים. כל אלו מאפשרים להם לבנות תמונה כללית אודותיכם ולהבין מה הם מרגישים כלפיכם. האם אם מרגישים תחושת אמון או ביטחון וכו'.

 

הדבר השלישי שחשוב להוסיף באתר של בעלי מקצוע במהלך הבנייה – דף ליצירת קשר

במהלך הבנייה של האתר, חשוב גם להוסיף דף ליצירת קשר ולשים לב שמופיעות בו כל מיני אפשרויות ליצירת קשר עמכם. ככל שיהיו יותר אפשרויות, כך תוכלו לפנות לקהל רחב יותר. שכן, יש מי שמעדיפים לפנות אליכם דרך הוואצאפ, יש מי שיעדיפו דרך המייל או הטלפון וכו'. בחירה במספר רב של אפשרויות תגדיל את הסיכוי שלכם לשמר את הלקוח ולקבל ממנו את הפנייה המיוחלת.

 

לסיום

עד כאן כל הדברים שחשוב להוסיף באתר של בעלי מקצוע במהלך הליך הבנייה. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתבנו את האתר הטוב ביותר, בהצלחה!

מחשב

 

מסך
מה היה לנו עד עכשיו?