מה חשוב לזכור לפני שפונים לחברת הדברות?

פנייה לחברת הדברות זה עניין שמצריך היכרות עם התחום. מקרה שאירע לפני כמה ימים, גרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את הדברים שחשוב לזכור רגע לפני שפונים לנציג מטעם חברה שכזו. הישארו אתנו ותגלו מה הם הדברים שאתם צריכים לזכור ולבדוק, כדי שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו שירות מקצועי ובטוח.

 

מתכננים לפנות לחברת הדברה? כדאי שתזכרו את הדבר ה – 1: עליכם לבקש תעודת הסמכה

מי מכם שמתכננים לפנות אל חברת הדברה צריכים לדעת שבשלב הראשון יש לבקש תעודת הסמכה. לצערנו, יש לא מעט חברות שעוסקות בתחום למרות שאין להן הסמכה לכך. התוצאה מובילה לא פעם לפגיעות בנפש ולא רק של חיות פרוקות רגליים, אלא של בני אדם ולעיתים אף בעלי החיים שנמצאים ברשותם.

רק לאחרונה שמענו על מקרים שבהם נפגעו כלבים וחתולים בעקבות רשלנות של חברה שהציגה את עצמה כמוסמכת, אך התגלתה כמי שאין בידיה את המידע המקצועי המתאים.

תעודה

מתכננים לפנות לחברת הדברה? כדאי שתזכרו את הדבר ה – 2: עליכם לערוך בירור אודות המלצות

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון, עליכם לערוך בירור מעמיק אודות חברת הדברות מקצועית. ההמלצה שלנו היא להיכנס אל פלטפורמות שונות ברשת ולקרוא את דעתם של הגולשים. כך תוכלו לגלות אם חברה שתכננתם להזמין אליכם היא מקצועית, מוסמכת ואמינה. אם אינכם יודעים מאיפה להתחיל, כדאי שתדעו שהפלטפורמות הללו יעניקו לכם את המידע החיוני:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

מתכננים לפנות לחברת הדברה? כדאי שתזכרו את הדבר ה – 3: עליכם לבדוק את סוג ההדברה

חשוב מאוד לפנות אל נציג מטעם החברה הנבחרת ולברר מה סוג ההדברה שמתבצעת על ידם. שכן, יש כל מיני סוגים של הדברות. בירור אודות ההדברה שתתבצע תאפשר לכם לדעת אם זו מתאימה עבורכם או שמא, אתם מעדיפים לפנות אל חברה אחרת (למשל, חברה שתבצע הדברה ירוקה ולא רגילה).

צור קשר עם מזיק

מתכננים לפנות לחברת הדברה? כדאי שתזכרו את הדבר ה – 4: עליכם לברר אם ישנם הנחיות מיוחדות

שימו לב שאתם בודקים אם יש הנחיות מיוחדות שעליכם ליישם. למשל, יש לבדוק אם אתם צריכים לצאת מהבית בזמן ההדברה ואם כן – לכמה זמן? אם יש בבית בעלי חיים, צריך לבדוק אם יש להם רגישות לחומר ההדברה, כדי למנוע התפתחות של תופעות לוואי לא רצויות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהכיר לכם את כל הדברים שחשוב לזכור וליישם רגע לפני שפונים אל חברת הדברות. בשלב זה יש בידיכם את המידע, כך שנותר לכם רק לבדוק את כל הפרטים שהוצגו לעיל ולהיות בטוחים בכך שאתם פונים אל חברת הדברות מוסמכת, מומלצת ואמינה. נאחל לכם בחירה טובה ובהצלחה!

חברת הדברה

חברת הדברה
מה היה לנו עד עכשיו?