3 דברים שחשוב לעשות לפני שעוברים לדירת קרקע

מעבר לבית צמוד קרקע מצריך היכרות עם דברים בסיסיים שצריך ליישם טרם ביצוע ההובלה. מדריך זה יציג בפניכם את 3 הדברים שאסור לכם לפספס, כדי שתוכלו להגיע לבית החדש כשהכול מסביב מוכן ומסודר עבורכם. הישארו כאן ותהיו בטוחים שיהיה לכם מעבר קל ושהות נעימה.

 

הדבר ה – 1: בדק בית

אי אפשר לכתוב על מעבר לבית חדש, מבלי להציג בפניכם את הבדיקה הנפוצה שתצטרכו לבצע טרם המעבר. מדובר בבדיקה מקיפה שמתבצעת על ידי מהנדס מוסמך. הוא יגיע למקום בתיאום מראש ויבדוק את כל הבית באופן מקיף. כאשר הבדיקות הנפוצות ביותר שמתבצעות במקום הן:

  • בדיקת קווי מים וצנרת
  • בדיקת מרצפות
  • בדיקת ארון חשמל ועוד

יישום בדיקה זו תאפשר לכם להיכנס לבית החלומות שלכם, בידיעה שהוא בטוח מכל בחינה אפשרית. נסביר שבדיקה זו עשויה לגלות שיש בעיה שמצריכה טיפול מידי, טרם האכלוס.

בדק בית

הדבר ה – 2: טיפול בקווי הביוב

מעטים הם האנשים שמכירים בבדיקה החשובה שצפויה לחסוך עוגמת נפש והתמודדות עם מי שופכין בבית. מדובר בטיפול מקיף בקווי הביוב. תהליך זה מתבצע על ידי גורם מוסמך שבודק את קווי הביוב שנמצאים בקרבת הבית. נסביר שקורה לא פעם שמתגלים שורשי עצים בתוך צנרת הביוב שגורמים להצפה שראוי להימנע ממנה. טיפול מקדים יאפשר הסרת שורשים בביוב ויפחית את הסיכויים להצפות עם ריח רע.

 

הדבר ה – 3: הדברה מלאה

תעשו לעצמכם טובה ותצרו קשר עם מדביר מוסמך שיבצע הדברה ירוקה כנגד מזיקים שונים (שימו לב, הדברה ירוקה אינה מכילה חומרים כימיים שעשויים להזיק לנשימה שלכם). שכן, המגורים בקרבת האדמה עשויים להוביל להגעתם של חיות שמתגוררות בקרבת מקום. מדובר לצורך הדוגמא בבעלי החיים הבאים:

  • נמלים
  • יתושים
  • עכברים וחולדות
  • פשפשים ועוד

 

חוששים מההליך? יש לנו טיפ שיקנה לכם ביטחון

בשלב זה אתם יודעים שעליכם לפנות לבעלי מקצוע שונים שיצטרכו לבצע את עבודתם נאמנה. אנחנו כאן כדי לסייע בהליך זה ולציין בפניכם את טיפ הזהב שיאפשר לבחור נכון. זו העת לציין שתצטרכו לקרוא חוות דעת שנכתבו אודות בעל המקצוע הנבחר ברחבי הרשת. אלה יגלו בפניכם אם מדובר בגורם מוסמך ומומלץ או בנוכל שעדיף להימנע מקבלת שירותיו. דעו שתוכלו לקבל את המידע הרלוונטי באמצעות כתיבת הודעה בקבוצת הווואצאפ השכונתית או תוך גלישה ללשונית הביקורות של גוגל שמרכזת את הפרטים הרלוונטיים שיעשו לכם סדר.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן 3 הדברים שאתם חייבים לעשות רגע לפני שתעברו לגור בבית קרקע. זו העת לפנות לבעלי מקצוע מוסמכים ומומלצים שיבצעו את עבודתם נאמנה בביתכם ומחוצה לו. נזמין אתכם להעביר את המידע הלאה, כדי שאחרים יוכלו ליהנות ממנו ולהיכנס לביתם החדש במינימום מאמץ.

הדברה

לבדוק את כל הבית בצורה מקיפה
מה היה לנו עד עכשיו?