מה עדיף הדברה ירוקה או רגילה בבית

אחת ההתלבטויות הנפוצות ביותר שנוגעות להדברה מתמקדות במרבית המקרים בבחירה שבין הדברה ירוקה לבין הדברה רגילה. את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שמצאנו את עצמנו מתלבטים גם כן בנושא זה.

להחלטה המיוחלת הגענו לאחר שהתייעצנו עם כמה גורמים שבקיאים בתחום והם גרמו לנו להגיע למסקנה בנושא. כדי שגם אתם תדעו מה עדיף מבין השתיים, ריכזנו בפניכם את כל המידע שאספנו בזמנו.

 

תודות לאנשים שמאחורי המילים

כדי שהמדריך הנוכחי יראה אור, היינו צריכים לפגוש ולשוחח עם גורמים שיש להם יד בדבר, להלן רשימה חלקית של הגורמים שסייעו לנו:

  • אנשים שהזמינו בעל מקצוע עבור הליך של הדברה ירוקה בביתם
  • אנשים שהזמינו בעל מקצוע עבור הליך של הדברה רגילה
  • אנשים שהזמינו שני אנשי מקצוע בפעמים שונות. פעם אחת להדברה רגילה ובפעם אחרת לירוקה

שאלנו אותם את כל השאלות החשובות וביקשנו מהם לציין בפנינו אל כל היתרונות והחסרונות הנוגעים להדברות אלו, כדי שנוכל להגיע למסקנה בנושא.

 

בואו נכיר רגע את ההדברה הירוקה והרגילה

כדי שנוכל להגיע אל המסקנה בהדרגה, אנחנו צריכים לציין בפניכם תחילה את ההגדרה של כל הדברה. הגורמים שעמם נפגשנו ציינו בפנינו כי הדברה ירוקה  היא הדברה שמתבצעת תוך שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה. כאלו שעשויים להזיק למזיקים, אך לנו, בני האדם, הם לא מזיקים.

בעוד ההדברה הרגילה היא כזו שכוללת חומרי הדברה שאינם ידידותיים לסביבה והם עשויים להביא לנזק במידה ונחשפים אליהם בכמות גדולה ו\או לזמן ממושך. אלו שני ההבדלים העיקריים בין השניים לפי מה שנאמר לנו.

 

אז מה עדיף מבין השתיים?

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו מה כל אחד מהם מעדיף. התברר לנו שכולם ציינו שהם מעדיפים את אחת ההדברות בהרבה על השנייה. במיוחד אלו שציינו בפניכם שהם קודם ביצעו הדברה X ואחר כך עברו להדברה השנייה, הדברה Y. אפשר לשבור את המתח ולספר לכם שהזוכה מבין השתיין היא ללא ספק ההדברה הירוקה.

 

למה ההדברה הירוקה עדיפה?

לא יכולנו לסיים את הפגישה עם הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך מבלי לשאול אותם למה הם מעדיפים דווקא את ההדברה הירוקה. הם ציינו בפנינו כמה סיבות, כאשר העיקרית הייתה שמדובר בהדברה ירוקה, טבעית. כזו שכוללת פחות חומרים כימיים מסוכנים שעשויים לפגוע בבני הבית.

שכן, במרבית הפעמים, מתבצעת הדברה במקום שבו בני אדם צפויים לגור בו או לשהות בו למשך שעות ארוכות. שימוש בהדברה ירוקה מרגיע את מרבית האנשים וגורם להם להרגיש שהם יכולים להיות בטוחים בבחירה שלהם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שגרם לנו להבין שהדברה ירוקה עדיפה בהרבה על הדברה רגילה. אנו מתארים לעצמנו שגם אתם הגעתם למסקנה זהה ורוצים לאחל לכם, שלא משנה באיזו הדברה תבחרו – שהמזיקים שבביתכם ייעלמו במהירות כלא היו.

חומר הדברה

טַרדָן
מה היה לנו עד עכשיו?