מה תפקידו של המנעולן?

רבים מאיתנו מצאו את עצמם יותר מפעם אחת נעולים מחוץ לרכב, לבית או אפילו נזקקים לשירות תיקון של מנעול הדלת בעקבות פריצה. בדיוק עבור כך יש מנעולן וניתן להיעזר בו במקרה הצורה. כאן ריכזנו עבורכם את השירותים הניתנים על ידי מרבית המנעולנים בישראל. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

מנעולן פורץ דלתות

כדי לפרוץ דלת של בית, משרד או אפילו רכב, יש צורך בהסמכה של מנעולן. אחרת, הפריצה תיהפך לעוון פלילי. אין סיבה להסתבך בפלילים ולכן בבחירת מנעולן חשוב לברר עם יש לו את כל ההסמכות הנדרשות לכך. חשוב לדעת כי שימוש בשירותי מנעולן לא מורשה, לפריצת דלתות, נחשבת גם היא לעוון פלילי, כך שחשוב להיזהר בנושא.

לשירותי פריצת דלתות נזקקים במקררים בהם המפתח אבד או נתקע בדלת. יש מקרים בהם נזקקים לשירותי פריצת דלתות בשל תקלה במנעול או אפיול פריצה של גנבים. כך או כך, במקרים כאלו כדאי שתכירו את המומחים בתחום, igl-lock.

 

מנעולן מתקן דלתות

בכל בית יש דלת… ולא רק אחת. לדלתות תפקיד חשוב בעזרה על שמירת הפרטיות שלנו. כאשר דלת נשברת ולא ניתן לנעול אותה יותר, איכות החיים יורדת. לצד השמירה על הפרטיות, הדלתות ברחבי הבית מבודדות רעשים ולכן, קיימת חשיבות רבה בתקינות הדלתות.

כאשר הדלת תקולה, לא נסגרת או לא מבודדת מספיק, יש צורך להחליף אותה. אך לא תמיד החלה נדרשת. מנעולנים רבים מציעים שירותי תיקון דלתות. הם בוחנים את הבעיה ויודעים להציע עבורה פתרון ישים או לקבוע כי אין מנוס מרכישת דלת חדשה מותאמת לחלל הבית.

 

מנעולן לרכב

גם דלתות הרכב עלולות לגרום לנו להזעיק שירותי מנעולן. זה יכול להיות אובדן של מפתח הרכב, תקלה במנגנון הנעילה ברכב ועוד. כדי להיות מנעולן רכב יש צורך בהסמכה מיוחדת. לא כל מנעולן הוא גם מנעולן רכב. מנעולן רכב ידע לאבחן את הבעיה שגרמה לתקלה, ולפתור אותה בצורה שלא תביא לנזק למנגנון הנעילה של הרכב.

יש מנעולנים לא מקצועיים מספיק אשר גורמים נזק לנראות הרכב כאשר הם מטפלים במנגנון נעילה של רכב ולכן חשוב במיוחד לחפש אחר מקצוען אמיתי כמו מנעולן igl-lock. אל תתפשרו אל פחות.

 

מנעולן בכל שעות היממה

לכל איש מקצוע יש שעות בהם הוא נותן שירות ושעות בהם הוא פחות זמין. אך כאשר מדובר במנעולן, הזמינות שלו צריכה להיות גבוהה יותר. מפתח יכול להיאבד גם בשעת ליל מאוחרת ומשפחה שלמה עלולה למצוא את עצמה מחוץ לביתה… מסיבה כזו מנעולנים מציעים גם שירותי מנעולן 24 שעות ביממה.

 

לסיכום

תפקידו של מנעולן הוא לתקן מנעולים, לפרוץ דלתות, לתקן דלתות ויש מנעולנים המציעים גם שירותי מנעולנות רכב. חשוב לדעת כי בכל הזמנת מנעולן חשוב לוודא כי יש לו אישור לעבודה זו מטעם משטרת ישראל. בהצלחה.

פורץ מנעולים

פורץ מנעולים
מה היה לנו עד עכשיו?