אילו מחברות מתאימות לבעלי מקצוע אש

בעלי מקצוע טובים באמת יודעים, מעבר לניהול העסק שלהם בצורה טובה, מקצועית וכלכלית, גם לשווק את עצמם בצורות מגוונות. אחת מצורות השיווק הנחשבות ביותר כיום (מעבר לרשתות החברתיות) היא מחברות ממותגות. עם זאת, קניית המחברות לא מסתכמת בתשלום עליהן – על בעל העסק לעצב אותן כך שישקפו בצורה הטובה ביותר את החזון, האווירה והמטרה של העסק.

איך עושים זאת ואילו מחברות מתאימות לבעלי מקצוע אש? כל הפרטים במאמר.

 

מחברות ממותגות – לבעלי עסק שטובים במה שהם עושים

כאמור, אחת המיומנויות המועילות לבעלי מקצוע היא היכולת לשווק את עצמם, לעתים גם בצורה פאסיבית. לקוחות חוזרים ולקוחות חדשים מביאים הכנסה שבעל מקצוע זקוק לה. מחברות ממותגות הן הפתרון המושלם לבעלי המקצוע – הרושם שהן מותירות על הלקוחות גורם להם לחזור בשנית, ולקוחות פוטנציאליים נוספים שנחשפים למחברת מגיעים גם הם.

כדי להשיג מטרה זו, חשוב להבין אילו מחברות מתאימות לבעל מקצוע, ואיך בוחרים אותן.

 

מחברות ספירלה

מחברות מעוצבות עם ספירלה טובות לבעלי מקצוע המעבירים קורסים, הרצאות או שיעורים מקצועיים. המחברות יכולות להיות עם כריכה קשה או כריכה רכה (לפי צורך), וממותגות ומעוצבות לפי רצון בעל העסק. חשוב לבחור את מאפייני המחברת לפי הצורך. למשל, מחברת שורות תתאים לקורסים עיוניים, בעוד לשרטוטים תתאים מחברת משבצות.

 

מחברות A3

מחברות אלו גדולות מהרגיל (הרגילות נחשבות מחברות A4). מחברות אלו יכולות להגיע בחיבור ספירלה או בשידוך, ועם כל עיצוב שתרצו על הכריכה. הן טובות במיוחד לבעלי מקצוע שהלקוחות שלהם צריכים לשרטט, לאייר או לרשום כחלק מהשירות הניתן, ומחברות גדולות יקלו עליהם.

 

מחברות מעוצבות אישית

לאחר בחירת סוג המחברת לפי הצורך והנוחות (תוך מחשבה על הלקוחות הקיימים או הפוטנציאליים), חשוב לבחור בצורה נכונה את המחברות המתאימות ביותר לבעל העסק מבחינת עיצובן:

 

 עיצוב הכריכה

לכריכה יש אמירה רבה על העסק. הצבעים, מיקום הסמל והגודל ואף משפט שרשום מסמל את החזון של בעל המקצוע והאמירה של העסק. סמל העסק בעל משמעות רבה לרושם שנוצר על הלקוח. לפי הסמל, הלקוח (ובמיוחד לקוח פוטנציאלי שנחשף למחברת) יכול להבין את העסק ומה חשוב מבחינתו.

הצבעים על הכריכה בעלי משמעות גם הם, ויכולים לייצג התחדשות, נחישות, השראה, רוגע, צמיחה – או כל מה שתרצו שהעסק שלכם יעורר באנשים.

 

הדפים בתוך המחברת

את בחירת הדפים במחברת יש לבצע תוך מחשבה על נוחות הלקוח. אם מדובר בעסק בו יש צורך לשרטט או לחשב, מחברת משבצות תהיה נוחה יותר. לעומת זאת, אם בעסק ניתן מידע תיאורטי ונדרשת מחברת שתעורר רצון לכתיבה, מחברת שורות זו האחת. כך או כך, ניתן לבחור להוסיף את לוגו העסק גם על דפי המחברת, או משפט שיעורר בלקוח מוטיבציה והשראה.

אילו מחברות מתאימות לבעלי מקצוע אש

אילו מחברות מתאימות לבעלי מקצוע אש
מה היה לנו עד עכשיו?