איזה מידע זמין ברשת לגבי החברות השונות?

אם אתם רוצים לאסוף מידע על חברה כלשהי, אבל לא ממש ברור לכם איזה מידע זמין ואיפה בכלל ניתן למצוא אותו, הגעתם בדיוק למקום הנכון. הכנו כאן במיוחד בשבילכם מדריך קצר וברור שבו תוכלו למצוא את כל הפרטים הרלוונטיים: מה המידע שניתן למצוא, איפה הוא מרוכז, ואיך להגיע אליו בדרך הכי פשוטה וקלה. מוכנים? בואו נתחיל.

 

איזה מידע אנו מחפשים?

כדי לדעת איפה אנחנו צריכים לחפש, הדבר החשוב ביותר הוא קודם כל להבין איזה מידע אנו מחפשים. מה בעצם מעניין אותנו? מה אנחנו רוצים לדעת על החברה? האם חשוב לנו לדעת כמה עובדים יש בה? האם מעניין אותנו מהו בדיוק המחזור הכלכלי של החברה בשנה? האם אנו רוצים לדעת מהו הסטטוס המשפטי המדויק של החברה? כל פרט מידע כזה נמצא במקום אחר, ולכן לפני שאתם מתחילים לחפש תגדירו לעצמכם מה אתם מחפשים.

איזה מידע זמין ברשת לגבי החברות השונות?

אתר האינטרנט של החברה

בשלב הראשון אנו ממליצים לכם ללכת על הדבר הכי פשוט – להיכנס לדף האינטרנט של החברה שמעניינית אתכם. כמעט כל החברות מחזיקות כיום באתרי אינטרנט מושקעים ונוחים לגלישה. באתר אינטרנט של חברה תוכלו למצוא עליה לא מעט פרטים. מן הסתם תוכלו לקרוא באתר האינטרנט של החברה על צוות הניהול הבכיר, על כמות העובדים בחברה, על המטרות והעקרונות, על המוצרים והשירותים של החברה, וגם להציץ בדף ה'דרושים'.

 

אתרי חדשות

דרך נוספת לשאוב מידע על חברות היא לחפש אזכורים שלהן באתרי חדשות. כמובן שבאתר האינטרנט של חברה מסוימת לא יפנו אתכם לאזכורים פחות מחמיאים או כאלו שהתפרסמו בנסיבות שליליות על החברה. דבר נוסף שכדאי לדעת הוא שלעתים חברות משלמות כסף על מנת לדחוק תוצאות לא מחמיאות למקומות נמוכים בדירוג תוצאות החיפוש של גוגל, ולכן כדאי לעבור לא רק על דף התוצאות הראשון.

חפשו ידיעות חדשותיות שקשורות לחברה וכך תוכלו לקבל רושם נוסף על התחומים והאירועים שבהם היא היתה מעורבת. אם מדובר על חברה גדולה או על חברה שנסחרת בבורסה כדאי לשים דגש על אתרים כלכליים.

איזה מידע זמין ברשת לגבי החברות השונות?

אתרים ממשלתיים

פרטים נוספים תוכלו למצוא באתרים ממשלתיים. באתרים אלו יהיו לרוב הפרטים ה'יבשים' והמשפטיים על החברה כמו: מה בדיוק הסטטוס המשפטי שלה, האם היא חברה בפשיטת רגל, האם היא בהליכי מיזוג בחברה אחרת, האם מדובר על חברה ציבורית או פרטית, ועוד.

הבעיה העיקרית היא שהמידע החשוב הזה מפוזר בין אתרים שונים ולא תמיד קל למצוא אותו. זוהי בדיוק הסיבה שאנו ממליצים לכם בחום על אתר החברות הישראלי. באתר תוכלו להכניס את שם החברה או את הח.פ. שלה ופשוט למצוא במקום אחד את כל המידע החשוב והרלוונטי מבחינתכם.

 

סיכום

יש ברשת מידע רב שזמין לכולם, החכמה היא לדעת מאיפה הכי נוח להגיע אליו. בהצלחה!

איזה מידע זמין ברשת לגבי החברות השונות?

איזה מידע זמין ברשת לגבי החברות השונות?
מה היה לנו עד עכשיו?