מנעולן מוסמך בטלמון

מחפשים מנעולן מוסמך בטלמון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן מוסמך עכשיו:

לא נמצאו בעלי מקצוע באזור זה

☑️ מנעולן מוסמך בטלמון – אמין, מהיר, מקצועי ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי.

☑️ מתמחים במגוון רחב של שירותי מנעולנות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

נתקעתם מחוץ לבית, המפתחות ננעלו בתוך הרכב והילד נמצא בפנים, הקסדה נתקעה בתא האחסון של הקטנוע, הסוויץ' של המשאית תקוע ואי אפשר להתניע אותה, המפתח נשבר בתוך המנעול, הכספת לא נפתחת כי איבדתם את הקוד ואתם היחידים שיודעים אותו? לכל זה יש מזור – מנעולן מוסמך בטלמון הוא הפתרון עבורכם.

אם אתם רוצים להזמין מנעולן מוסמך בטלמון כדאי שתתחילו בלהבין את פועלם של מנעולנים מוסמכים מאחר ולא כל אחד שיודע לפרוץ יכול לקרוא לעצמו מנעולן. נתחיל קודם כל בלהבין מה מנעולן עושה, מהם כליו, מה הופך פורץ פשוט למנעולן מוסמך בטלמון ואיך מוצאים את המנעולן המוסמך הטוב ביותר – בואו נתחיל.

 

מה עושה מנעולן מוסמך בטלמון

מנעולנים מוסמכים לרוב ידעו לבצע את כל סוגי הפריצות, החלפות המנעולים ותיקוני המנעולים שאתם יכולים להעלות על דעתכם. מנעולן מוסמך בטלמון לרוב יסווג את הפריצות שלו לארבע – רכבים, דו גלגליים, כספות ודלתות – כאשר לכל אחד יש את סוג הפריצה הייחודי ואזורי הפריצה הייחודיים לו.

מה עושה מנעולן מוסמך בטלמון

 

רכבים

לרכבים יש שני סוגים של פריצה – פריצה קלאסית ופריצת חיווט. פריצה קלאסית מבוצעת על ידי כרית ניפוח ומוט משיכה (עליהם נרחיב בהמשך) – כרית הניפוח מוחדרת אל הרווח שבין הדלת למשקוף הרכב, מנופחת ומאפשרת כניסה של מוט המשיכה על מנת למשוך את כפתור הנעילה ולשחרר אותה.

פריצת חיווט בעצם מבוצעת למטרה זמנית כדי להתניע את הרכב עד להגעה למוסך ולתיקון הסוויץ' – פותחים את מכסה ההגה וחושפים את הנתיכים של מנגנון ההתנעה, משנים את הנתיכים וסוגרים מעגל חשמלי עד להתנעה של הרכב ובכך עוקפים את הסוויץ'.

רכבים

 

דלתות

דלתות פורצים בעיקר בפריצת דגדוג. פריצת דגדוג היא בעצם פריצה כירורגית אל תוך חור המנעול שבעזרת כלי דגדוג מיועדים המדמים את פעולת המפתח ומדגדגת את הפינים מנעולן מוסמך בטלמון מסוגל לסובב את הצילינדר ולשחרר את הנעילה. לדלתות ישנה גם פריצה שמבצעים דרך פירוק הצירים של הדלת.

דלתות

 

דו גלגליים

בדו גלגליים משתמשים גם כן בפריצת דגדוג. פריצת דגדוג בדו גלגליים מבוצעת על תא האחסון, תא המושב וכמובן סוויץ' ההתנעה. פריצת דגדוג בדו גלגליים היא פשוטה יותר מפריצת דגדוג בדלתות מאחר והצילינדרים אינם מורכבים כמו מנעולים מסוימים בדלתות מסוימות (כגון רב בריח, ושריונית חוסם).

דו גלגליים

 

כספות

מאחר ולכספות יש שני סוגי התקנה יש גם שני סוגי פריצה – פריצת ריתוך ופריצת עקומה. כספת המותקנת ומבוטנת במובלעת בקיר תיאלץ להיפרץ בעזרת פריצת ריתוך – פריצה במבצעים חיתוך של הדלת באיזור שאינו פוגם במנגנון הנעילה ושחרורו של המנגנון בצורה ידנית כאשר לאחר מכן יבצע המנעולן את התיקון של דלת הכספת.

כאשר הכספת מותקנת בצורה חיצונית מבצעים פריצת עקומה – פריצה בה נעזרים בלום ובכלים נוספים כדי להכריח את דלת הכספת להיפתח, פריצה זו עלולה להביא לנזק קל אך מנעולן ידע לתקן זאת בקלות.

מנעולן מוסמך

כליו של מנעולן

הכלים העיקריים של מנעולן מוסמך בטלמון הם אלו שמאפשרים לו את כל סוגי הפריצות. כל מנעולן יישא איתו לכל מקום את הכלים האלו שכן עליו להיות מוכן לכל סוג של פריצה בכל עת. לכל סוג פריצה יש את הכלים שלה, אנו נסביר על חמישה כלים משמעותיים שיש לכל מנעולן.

  1. כלי כרסום – כלי כרסום הם ראשי מברגה מחוספסים שבעצם נועדו כדי לכרסם את חור המנעול ולהגיע אל מנגנון הנעילה ובצורה ידנית לשחרר אותו כדי לפרוץ או לבצע החלפה של מנגנון הנעילה בלי צורך להשתמש במפתח (שאולי אבד, או נשכח בתוך הבית / רכב). כלי כרסום הם האופציה האחרונה של כל מנעולן מוסמך בטלמון.
  2. כלי דגדוג – כלי דגדוג הם כלי בעלי זיזים ועיקולים שנועדו "לדגדג" את הפינים והקפיצים של הצילינדר ולאפשר סיבוב שלו כאילו יש מפתח בתוך המנעול. כלי דגדוג מגיעים בכל מיני תצורות וגדלים כגון מפתחות, מברגות, מחטים ופינצטות והם כולם עובדים על אותו עיקרון פחות או יותר. כלי דגדוג יכולים להיות משומשים על כל מנעול צילינדר קיים.
  3. כרית ניפוח – כרית ניפוח היא בעצם כרית פלסטיק גמישה שבעת ניפוחה על ידי משאבה המנעולן המוסמך מסוגל ליצור פתח בין דלת המכונית למשקוף שלה לעבור לשלב השני בפריצה הקלאסית.
  4. מוט משיכה – מוט משיכה הוא השלב השני בפריצה קלאסית. מוט המשיכה עשוי מתכת גמישה ומסוגל להתעקל בצורה כזו שמאפשרת למנעולן להגיע איתו אל כפתור הנעילה. בסופו של כל מוט משיכה ישנו וו או לולאה בהתאם לסוג הכפתור שיש לשחרר.
  5. חולצי מפתחות שבורים – חולצי מפתחות שבורים משומשים על ידי מנעולן מוסמך בטלמון כאשר מפתח שבור נתקע בתוך חור המנעול ואין יכולת לתפוס אותו באצבעות. חולצי מפתחות שבורים הם בעצם מחטים דקים מאוד שמסוגלים להכנס אל חור המנעול לצד המפתח השבור, ליצור עימו חיכוך ובעת משיכה הקלה שבקלות להוציא אות החוצה בשליפה אחת. חולצי מפתחות שבורים הם כלים מאוד מתוחכמים.

כליו של מנעולן

 

איפה מוצאים מנעולן מוסמך בטלמון

מנעולן מוסמך בטלמון הוא בעצם מי שיש לו תעודת מנעולן מטעם קורס המנעולים בו הוכשר ותעודת יושר מהמשטרה שמעידה על כך שהמנעולן אינו בעל עבר פלילי. ניתן למצוא מנעולן באינטרנט באתרים המאגדים את המנעולים הטובים ביותר.

לסיכום, הגיע הזמן להתקשר למנעולן המוסמך שלכם, וזכרו, אתם תמיד יכולים לבקש הצעת מחיר, לבצע סקר שוק וכמובן להגיד לא אם לא מתאים לכם, פריצה היא עניין של אמון, ואתם רשאים למצוא את זה שעליו תוכלו לסמוך.

איפה מוצאים מנעולן מוסמך בטלמון

 

מחירון מנעולן מוסמך בטלמון כללי

מנעולן דלתות מחיר מ-100₪
מנעולן רכב מחיר מ-150₪
מנעולן חירום מחיר מ-150₪

מנעולן מוסמך

מה היה לנו עד עכשיו?