מנעולן מוסמך במזכרת בתיה

מחפשים מנעולן מוסמך במזכרת בתיה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן מוסמך עכשיו:

אורן המנעולן
אורן קרויזמן

אורן המנעולן

נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.97
1038
חוות דעת
התמחויות: פריצת כל סוגי הדלתות , החלפת מנעולים , תיקון דלתות , התקנת צילנדרים מכל החברות , אחריות על כל עבודה , ייעוץ מקצועי ואישי , עמידה בלוחות זמנים
המנעולן הגיבור 24/7
נועם בן דוד

המנעולן הגיבור 24/7

נבדק לאחרונה 25.03.2024
4.96
683
חוות דעת
התמחויות: פריצת מנעולים , פריצת רכבים , החלפת מנעולים , תיקון מנעולים , פריצת כספות , פריצת בתים , פריצת דלתות , מקצועי ומהיר , 100% הצלחה , אינו עושה קודנים לרכב
חיים המנעולן
חיים דבי

חיים המנעולן

נבדק לאחרונה 17.03.2024
5
51
חוות דעת
התמחויות: פריצת כל סוגי הדלתות , החלפת צילינדר , החלפת מנגנונים , כיווני דלתות חוץ ופנים , התקנות עינית דיגיטלית , נותן שירות לדלתות מולטי לוק , אחריות על כל עבודה , שירות אמינות ומקצועיות , לא מעניק שרותי רכב!!! , מחירים הוגנים
גל המנעולן
גל חסון

גל המנעולן

נבדק לאחרונה 25.03.2024
4.94
66
חוות דעת
התמחויות: פריצת בתים , פריצת רכבים , החלפות צילינדרים , התקנה והחלפה של מנעול כספת , התקנת סגר עליון , עמידה בזמנים , מחירים הוגנים , שירות אדיב , מתמחה בציפוי דלתות
דור שירותי חילוץ פריצה ומיגון
עידן יצחק

דור שירותי חילוץ פריצה ומיגון

נבדק לאחרונה 11.03.2024
4.99
170
חוות דעת
התמחויות: פריצת כל סוגי הדלתות כולל פריצת רכב , פריצת כספות , התקנת כל אביזירי הנעילה לבית , תיקון דלתות בלבד , לא מנעול רכב , עמידה בלוחות זמנים , מחירים הוגנים
יניב המנעולן
יניב ביזאווי

יניב המנעולן

נבדק לאחרונה 20.03.2024
4.94
33
חוות דעת
התמחויות: מומחה בפריצת דלתות בתים ומשרדים - לא רכב ולא כספת , התקנת קודנים - לא רכב , החלפת צילינדר וידיות , החלפת פרזול לדלתות , שרות אמין ומהיר , עמידה בלוח זמנים , מחירים הוגנים
המנעולן החייכן
דוד יוסף

המנעולן החייכן

נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.87
55
חוות דעת
התמחויות: המנעולן החייכן מגיע תוך 20 דקות - 24/7 , פריצת דלתות ומנעולים כולל דלתות ממ"ד והוספת בריח , פריצת דלת טרוקה , מומחה בהחלפת מנגנונים דלתות חוץ ופנים - דלת פלדלת ודלת פנים , התקנה והחלפת מנעול כספת לדלת פלדת , החלפת עניות דיגיטליות, ידיות , סגר עליון בדלת , פריצת תיבת דואר ועוד.. , שרות אמין, אישי, מקצועי ומהיר , מחירים הוגנים ויחס אישי

☑️ מנעולן מוסמך במזכרת בתיה – אמין, מהיר, מקצועי ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי.

☑️ מתמחים במגוון רחב של שירותי מנעולנות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

נתקעתם מחוץ לבית, המפתחות ננעלו בתוך הרכב והילד נמצא בפנים, הקסדה נתקעה בתא האחסון של הקטנוע, הסוויץ' של המשאית תקוע ואי אפשר להתניע אותה, המפתח נשבר בתוך המנעול, הכספת לא נפתחת כי איבדתם את הקוד ואתם היחידים שיודעים אותו? לכל זה יש מזור – מנעולן מוסמך במזכרת בתיה הוא הפתרון עבורכם.

אם אתם רוצים להזמין מנעולן מוסמך במזכרת בתיה כדאי שתתחילו בלהבין את פועלם של מנעולנים מוסמכים מאחר ולא כל אחד שיודע לפרוץ יכול לקרוא לעצמו מנעולן. נתחיל קודם כל בלהבין מה מנעולן עושה, מהם כליו, מה הופך פורץ פשוט למנעולן מוסמך במזכרת בתיה ואיך מוצאים את המנעולן המוסמך הטוב ביותר – בואו נתחיל.

 

מה עושה מנעולן מוסמך במזכרת בתיה

מנעולנים מוסמכים לרוב ידעו לבצע את כל סוגי הפריצות, החלפות המנעולים ותיקוני המנעולים שאתם יכולים להעלות על דעתכם. מנעולן מוסמך במזכרת בתיה לרוב יסווג את הפריצות שלו לארבע – רכבים, דו גלגליים, כספות ודלתות – כאשר לכל אחד יש את סוג הפריצה הייחודי ואזורי הפריצה הייחודיים לו.

 

רכבים

לרכבים יש שני סוגים של פריצה – פריצה קלאסית ופריצת חיווט. פריצה קלאסית מבוצעת על ידי כרית ניפוח ומוט משיכה (עליהם נרחיב בהמשך) – כרית הניפוח מוחדרת אל הרווח שבין הדלת למשקוף הרכב, מנופחת ומאפשרת כניסה של מוט המשיכה על מנת למשוך את כפתור הנעילה ולשחרר אותה.

פריצת חיווט בעצם מבוצעת למטרה זמנית כדי להתניע את הרכב עד להגעה למוסך ולתיקון הסוויץ' – פותחים את מכסה ההגה וחושפים את הנתיכים של מנגנון ההתנעה, משנים את הנתיכים וסוגרים מעגל חשמלי עד להתנעה של הרכב ובכך עוקפים את הסוויץ'.

 

דלתות

דלתות פורצים בעיקר בפריצת דגדוג. פריצת דגדוג היא בעצם פריצה כירורגית אל תוך חור המנעול שבעזרת כלי דגדוג מיועדים המדמים את פעולת המפתח ומדגדגת את הפינים מנעולן מוסמך במזכרת בתיה מסוגל לסובב את הצילינדר ולשחרר את הנעילה. לדלתות ישנה גם פריצה שמבצעים דרך פירוק הצירים של הדלת.

 

דו גלגליים

בדו גלגליים משתמשים גם כן בפריצת דגדוג. פריצת דגדוג בדו גלגליים מבוצעת על תא האחסון, תא המושב וכמובן סוויץ' ההתנעה. פריצת דגדוג בדו גלגליים היא פשוטה יותר מפריצת דגדוג בדלתות מאחר והצילינדרים אינם מורכבים כמו מנעולים מסוימים בדלתות מסוימות (כגון רב בריח, ושריונית חוסם).

 

כספות

מאחר ולכספות יש שני סוגי התקנה יש גם שני סוגי פריצה – פריצת ריתוך ופריצת עקומה. כספת המותקנת ומבוטנת במובלעת בקיר תיאלץ להיפרץ בעזרת פריצת ריתוך – פריצה במבצעים חיתוך של הדלת באיזור שאינו פוגם במנגנון הנעילה ושחרורו של המנגנון בצורה ידנית כאשר לאחר מכן יבצע המנעולן את התיקון של דלת הכספת.

כאשר הכספת מותקנת בצורה חיצונית מבצעים פריצת עקומה – פריצה בה נעזרים בלום ובכלים נוספים כדי להכריח את דלת הכספת להיפתח, פריצה זו עלולה להביא לנזק קל אך מנעולן ידע לתקן זאת בקלות.

מנעולן מוסמך

כליו של מנעולן

הכלים העיקריים של מנעולן מוסמך במזכרת בתיה הם אלו שמאפשרים לו את כל סוגי הפריצות. כל מנעולן יישא איתו לכל מקום את הכלים האלו שכן עליו להיות מוכן לכל סוג של פריצה בכל עת. לכל סוג פריצה יש את הכלים שלה, אנו נסביר על חמישה כלים משמעותיים שיש לכל מנעולן.

  1. כלי כרסום – כלי כרסום הם ראשי מברגה מחוספסים שבעצם נועדו כדי לכרסם את חור המנעול ולהגיע אל מנגנון הנעילה ובצורה ידנית לשחרר אותו כדי לפרוץ או לבצע החלפה של מנגנון הנעילה בלי צורך להשתמש במפתח (שאולי אבד, או נשכח בתוך הבית / רכב). כלי כרסום הם האופציה האחרונה של כל מנעולן מוסמך במזכרת בתיה.
  2. כלי דגדוג – כלי דגדוג הם כלי בעלי זיזים ועיקולים שנועדו "לדגדג" את הפינים והקפיצים של הצילינדר ולאפשר סיבוב שלו כאילו יש מפתח בתוך המנעול. כלי דגדוג מגיעים בכל מיני תצורות וגדלים כגון מפתחות, מברגות, מחטים ופינצטות והם כולם עובדים על אותו עיקרון פחות או יותר. כלי דגדוג יכולים להיות משומשים על כל מנעול צילינדר קיים.
  3. כרית ניפוח – כרית ניפוח היא בעצם כרית פלסטיק גמישה שבעת ניפוחה על ידי משאבה המנעולן המוסמך מסוגל ליצור פתח בין דלת המכונית למשקוף שלה לעבור לשלב השני בפריצה הקלאסית.
  4. מוט משיכה – מוט משיכה הוא השלב השני בפריצה קלאסית. מוט המשיכה עשוי מתכת גמישה ומסוגל להתעקל בצורה כזו שמאפשרת למנעולן להגיע איתו אל כפתור הנעילה. בסופו של כל מוט משיכה ישנו וו או לולאה בהתאם לסוג הכפתור שיש לשחרר.
  5. חולצי מפתחות שבורים – חולצי מפתחות שבורים משומשים על ידי מנעולן מוסמך במזכרת בתיה כאשר מפתח שבור נתקע בתוך חור המנעול ואין יכולת לתפוס אותו באצבעות. חולצי מפתחות שבורים הם בעצם מחטים דקים מאוד שמסוגלים להכנס אל חור המנעול לצד המפתח השבור, ליצור עימו חיכוך ובעת משיכה הקלה שבקלות להוציא אות החוצה בשליפה אחת. חולצי מפתחות שבורים הם כלים מאוד מתוחכמים.

 

איפה מוצאים מנעולן מוסמך במזכרת בתיה

מנעולן מוסמך במזכרת בתיה הוא בעצם מי שיש לו תעודת מנעולן מטעם קורס המנעולים בו הוכשר ותעודת יושר מהמשטרה שמעידה על כך שהמנעולן אינו בעל עבר פלילי. ניתן למצוא מנעולן באינטרנט באתרים המאגדים את המנעולים הטובים ביותר.

לסיכום, הגיע הזמן להתקשר למנעולן המוסמך שלכם, וזכרו, אתם תמיד יכולים לבקש הצעת מחיר, לבצע סקר שוק וכמובן להגיד לא אם לא מתאים לכם, פריצה היא עניין של אמון, ואתם רשאים למצוא את זה שעליו תוכלו לסמוך.

 

מחירון מנעולן מוסמך במזכרת בתיה כללי

מנעולן דלתות מחיר מ-100₪
מנעולן רכב מחיר מ-150₪
מנעולן חירום מחיר מ-150₪

מנעולן מוסמך

מה היה לנו עד עכשיו?