מפנקים את הגיל השלישי –  4טיפים לבחירת קלנועית

בשלבים מסוימים בחיים אין ספק שקלנועית היא דרך ההתניידות הראויה והקלה ביותר. קניית קלנועית משפרת את איכות החיים של רבים ועוזרת להם להישאר עצמאיים וחיוניים לעוד כמה שנים טובות. מעוניינים לרכוש קלנועית חדשה לעצמכם או לבן משפחה? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לרכוש את הקלנועית המתאימה!

 

באילו מקרים אתם חייבים לקנות קלנועית?

היתרונות בשימוש בקלנועית הם רבים, מדובר בכלי שמאפשר התניידות גבוה גם באזורים מאוד צפופים. מדובר ברכב חסכוני מאוד מבחינה אנרגטית שלא מצריך הוצאות רבות. הקלנועית תתאים כמו כפפה ליד למקרים או לאנשים הבאים:

  • אנשים מבוגרים ועצמאיים שאוהבים התנייד בכוחות עצמם ומפאת גילם לא מצליחים להתנייד בתחבורה ציבורית\ ללכת ברגל או להגיע למקומות רחוקים.
  • אנשים מבוגרים שנעזרים במטפל\ת שמסוגלים לנהוג בקלנועית עבורם, ביחד או באופן עצמאי לגמרי.
  • אנשים בעלי נכות שלא מאפשרת להם או מגבילה את התנועה הרגלית שלהם.
  • מבוגרים ובעלי נכות שמרבים לצאת מהבית ולעשות סידורים בכוחות עצמם, אוהבים לבלות במקומות ציבוריים ומתגעגעים לעצמאות.

באתר של רכבי אמירים תוכלו למצוא מגוון של דגם וסוגי קלנועיות שיענו על כל אחד מהצרכים שהעלנו מעלה.

 

באילו מקרים לא כדאי לרכוש קלנועית?

חשוב לנו לא רק לתת לכם את המקרים שכן כדאי לרכוש קלנועית, על אף זה באמת יכול להקל על החיים. יש מקרים שהוצאה מסוג זה היא לאו דווקא הפתרון הנכון והנה כמה דוגמאות:

  • לא כדאי לקנות קלנועית כאשר האדם שאליו היא נועדה לא נהג מימיו וקלנועית תהיה ההתנסות הראשונית שלו עם רכב מונע.
  • כאשר יש צורך להגיע למקומות רחוקים שלא בטווח הנסיעה של קלנועית. אם יש צורך בנסיעות ארוכות טווח על כבישים מהירים. במקרים כמו אלו ניתן לרכוש רכב חשמלי קטן.
  • לא שווה לכם לרכוש קלנועית אם מדובר באדם שלא מרבה לצאת מהבית.

 

התאמה לסדר היום שלכם

בבחירת קלנועית אתם צריכים לחשוב על סדר היום של העתיד להשתמש בקלנועית. איפה הוא הכי מבלה? לאן הוא יוצא בבוקר? מה המרחק של הפארק האהוב עליו ממקום מגוריו? כל השאלות האלה יכוונו אתכם לדגם הנכון ולקלנועית השימושית ביותר עבורו.

 

סוג ודגם הקלנועית

עם התקדמות הטכנולוגיה ישנם מגוון רחב של סוגים ודגמים של קלנועיות. בשביל לדעת מה הקלנועית שהכי מתאימה לכם או לבן משפחתכם אתם צריכים לדעת ולקרוא על כל הסוגים: קלנועיות מתקפלות, יחיד, בינוניות, כאלו שמתאימות לזוג ואלו שמאפשרות טווח נסיעה גדול. כל זאת צריך להישקל מתוך מחשבה על הסעיף הקודם: התאמה לסדר היום של המשתמש.

 

לסיכום

פרסנו בפניכם את כל השיקולים: האם לקנות קלנועית? באילו מקרים לא? מה כדאי לבדוק לפני, אילו דגמים קיימים היום בשוק וכו'. אנחנו מקווים ששילוב כל אלו יביא אתכם להחלטה מושלמת והמותאמת ביותר שתעשה לאדם שעתיד להשתמש בקלנועית טוב וקל יותר. 

בחירת קטנוע

בחירת קטנוע
מה היה לנו עד עכשיו?