3 מקרים בהם מומלץ להביא חברת ניקיון מקצועית

רובנו מנקים את הבית בעצמנו או נעזרים במנקה שמגיעה לכמה שעות אחת לשבוע או שבועיים.

אך לפעמים, ישנם מקרים בהם מומלץ להזמין חברת ניקיון מקצועית שעושה ניקיון יסודי ברמה אחרת שלא נתקלתם בה.

אמנם זה לא יותר זול מהעסקת מנקה אך במקרים הבאים אין ברירה ורק שירותי ניקיון מקצועיים יוכלו להשתלט על כמות הלכלוך והאבק.

 

מקרה ראשון- ניקיון בסיום שיפוץ

כאשר משפצים את הבית, נערמת כמות לכלוך בלתי רגילה: אבק, חול ושאריות של גבס או בטון. מדובר על כמות לכלוך גדולה שמנקה לבד לא יכולה להשתלט עליה ובנוסף, האבק מתפזר גם למקומות בבית שלא בהכרח רואים בעין ויש צורך להזיז את כל הריהוט, להוציא את החלונות ובאמת להפוך את הבית כדי שיחזור להיות נקי. זהו מקרה קלאסי להזמין חברת ניקיון מספר 1 בישראל. חברת ניקיון מקצועית תשלח לביתכם מספר מנקים עם כל ציוד הניקוי ואתם לא תצטרכו לדאוג לכלום.

 

מקרה שני- מעבר לבית חדש וניקיון לפני כניסה

שמקבלים בית חדש מקבלן, במרבית המקרים זה מאד דומה לבית אחרי שיפוץ ויש הרבה לכלוך שלא רואים. גם שקונים בית יד שנייה ממישהו אחר אי אפשר לדעת מהי רמת הניקיון של הדיירים הקודמים ולכן לפני שנכנסים לבית חדש מומלץ להזמין גם חברת ניקיון. במעבר לבית מקבלן היתרון הוא משמעותי שכן הבית ריק מרהיטים ומכשירי חשמל וחברת הניקיון יכולה לעבוד בצורה יותר יסודית ככה שתכניסו את כל הדברים שלכם לבית נקי ומצוחצח. אם מדובר בבית יד שנייה שיש בו כבר ריהוט, חברת הניקיון תדאג להזיז הכל כך שתקבלו את הבית מבריק.

 

מקרה שלישי- החלפה של דיירים

אם ברשותכם דירה להשקעה שאתם שוכרים על בסיס חודשי או אפילו Airbnb כדירת נופש, בין ההחלפה של הדיירים זאת הזדמנות מצויינת להזמין חברת ניקיון שכן מדובר בניקיון יסודי וסדר מחדש מכיוון שאינכם יכולים לדעת באיזה מצב הדיירים ישאירו לכם את הדירה ויש מקרים שהם משאירים לכלוך רב. אתם יכולים לסגור חוזה עם חברת ניקיון אחת שהם יבואו לבד כל פעם שיש החלפת דיירים ואתם לא תצטרכו לדאוג לכלום.

 

לסיכום

שירותי ניקיון של חברה מקצועית זה פתרון מצויין למקרים שהוזכרו לעיל: ניקיון בסיום שיפוץ, מעבר לבית חדש וניקיון לפני כניסה והחלפה של דיירים בנכס שאתם משכירים לדיירים או לנופש. חברת ניקיון מקצועית מזיזה את כל הריהוט ונמקה כל נקודה בבית מבלי לפספס כלום. החברה דואגת להביא מספר עובדים כתלות בגודל הבית והם מביאים את כל ציוד הניקיון. אמנם מדובר בשירותי ניקיון יקרים יותר מאשר להעסיק מנקה פעם בשבוע או שבועיים אך בהחלט מדובר בניקיון יסודי ומקצועי שמנקה רגילה לא יכולה לעשות באותו פרק זמן.

מנקה

 

שואב
מה היה לנו עד עכשיו?