מתי עושים בדק בית למבנה וכמה זה עולה

בדק בית למבנה הוא אחד הדברים שאותם הכי חשוב לעשות, רגע לפני שאתם מעבירים את כל הארגזים והמזוודות ומתחילים להתגורר בו.

אם אתם נכנסים לדירה חדשה מהניילונים, כדאי שתדעו שבדק בית למבנה הוא חובה עבורכם, כדי לשמור על הביטחון שלכם לטווח הארוך בתוך ארבעת הקירות החדשים.

יצאנו לבדוק מתי עושים בדק בית למבנה וכמה זה עולה, וחזרנו עם התשובות שיכולות לעשות לכם קצת יותר סדר בראש.

 

בדק בית למבנה – אחרי טופס 4, לפני הכניסה לבית

העיקרון של ביצוע בדק בית למבנה עובד בצורה מאוד פשוטה. מדובר כאן על בדיקה שתתבצע אחרי קבלת טופס 4, אישור הכניסה הרשמי של הדיירים לבית, שחותם באופן סופי את בניית המבנה. לעומת זאת, בדק בית למבנה לא ייעשה אחרי כניסת הדיירים לבית, אלא לפניה. למה? פשוט מאוד – המטרה של להזמין לתוך מבנים בדק בית היא לוודא שהם תקינים, לחשוף מפגעים שקשורים בבנייה, ולאשר בהתאם את תקינות המבנה למגוריהם של הדיירים החדשים.

 

החשיבות של בדק בית למבנה – חשיבות עליונה

דמיינו שהייתם פשוט נכנסים לדירה החדשה שלכם, מבלי שאף אחד בדק אותה קודם. אחרי תקופה מסוימת, יתגלה איזשהו מפגע או ליקוי בבנייה, ואתם תחשבו עם עצמכם מה אתם יכולים לעשות עכשיו. ובכן, אם לא תבצעו בדק בית למבנה לא יהיה לכם למי לבוא בתלונות, משום שאתם לקחתם על אחריותכם מגורים בבית מבלי שאף גורם מקצועי בדק אותו. כמובן שמדובר על דרך מאוד לא אידיאלית להתחיל את החיים החדשים שלכם בבית, ולכן מומלץ בחום לא לפסוח על השלב הזה בדרך.

 

כמה עולה בדק בית למבנה? המספרים והעלויות

בדק בית למבנה הוא עניין חשוב שלא כדאי לוותר עליו כמו שכבר ראינו קודם לכן, ועכשיו הגיע הרגע לדבר גם על המחירים שהוא מביא איתו. אם כן, הטווח הממוצע וההוגן עבור בדק בית למבנה עומד על בין 2,000 ש"ח ל-3,000 ש"ח. כמובן שייתכנו גם טווחי מחירים גבוהים יותר, בהתאם לגודל המבנה, החברה שבה תבחרו לביצוע בדק בית למבנה ועוד, אך זהו התקציב שאליו כדאי להתכונן.

 

איך בוחרים איש מקצוע לביצוע בדק בית למבנה?

קיימים לא מעט אנשי מקצוע שיציעו לכם שירות של בדק בית למבנה, אולם החכמה האמיתית היא לבחור מביניהם בצורה הטובה ביותר. בחרו את איש המקצוע על פי קריטריונים של חוות דעת קודמות והמלצות, מקצועיות, וותק וניסיון בתחום וכמובן שירות טוב וזמינות גבוהה. כל אלו יוכלו להבטיח שאתם פוסעים בדרך המלך אל עבר עבודה מקצועית, שתותיר אתכם בראש שקט בכניסה לבית.

 

הכירו את חברת מבנים – החברה שתעשה לכם בדק בית מקצועי

חברת מבנים היא חברה שמספקת שירותי בדק בית וייעוץ הנדסי, ותשמח לעמוד גם לרשותכם עם בדיקת הבנייה בבית החדש שלכם. צרו קשר עם החברה ושיהיה בהצלחה!

 

אנשי תחזוקה
מה היה לנו עד עכשיו?
קבלן מקצועי
בעלי מקצוע
4 טיפים לבחירת קבלן מקצועי

לכולנו חשוב לדאוג לכך שהדירה שלנו תהיה נעימה וראויה למגורים. בהתאם לכך, אנחנו מבצעים מידי פעם שיפוצים כאלה ואחרים בדירתנו. בין אם מדובר בהליך שיפוץ

קרא עוד »