מתי תצטרכו את שירותיו של פורץ כספות מקצועי

כספות. הקופסה הסודית בה אנו שומרים את היקר לנו מכל, בין אם מדובר בכסף, בשווה כסף או בחפצים עם ערך סנטימנטלי גבוה.

לעיתים, משלל סיבות שהן, אנו נזקקים לפרוץ לכספת.

להלן נכיר את המצבים בהם מתעורר צורך בשירותיו של פורץ מקצועי, ומהן מתודות הפריצה הנפוצות.

 

ירושות

פעמים רבות אנו נדרשים לשירותיו של פורץ כספות, בזמן קבלת ירושה. המוריש מנוחתו עדן הותיר כספת, בבית או בכל מקום אחר, ובה סכומים נאים מבלי שהספיק למסור ליורשיו את הקוד לכספת. במקרה זה, הכסף שבכספת מגיע לכם, היורשים, אך אין ביכולתכם לגשת אליו. כדי לפתור את הסיטואציה הבעייתית שנוצרה, עליכם לפנות לפורץ המקצועי שיאפשר לכם לגשת אל הירושה שלכם.

כמובן שפורץ אמין ידרוש מכם הוכחת בעלות מספקת לפני פריצת הכספת. זאת, כדי למנוע מצב בו אדם יטען שהוא יורש חוקי מבלי שהוא כזה. ייתכן שישנם פורצים שלא יתעניינו בשאלת הבעלות על הכספת כל עוד יש לכם גישה אליה, אך מומלץ לבחור בפורץ ישר לב שלא יסייע למי שאינו הבעלים החוקי של הכספת.

 

שכירויות לטווח קצר

סיטואציה נוספת בה רבים זקוקים לשירותי פורץ היא כאשר הכספת משמשת למספר ימים בודדים בלבד, דוגמת שוכרים בדירת Airbnb ודומותיה. השוכר לטווח קצר מכניס את כספו וחפציו היקרים לכספת, מזין קוד ולצערו הרב הקוד פורח מזיכרונו. בעלי בתים רבים רוצים לשדר אמינות גבוהה במיוחד ולכן אינם מחזיקים אמצעי פתיחה נוספים לכספת, כך שאין לאל ידם לעזור לאותו שוכר.

לחלופין, ייתכן שבעל הבית אכן מחזיק מפתח או קוד מאסטר לכספת, אך הוא מצוי במקום מרוחק מהדירה והלקוח זקוק לפתיחת הכספת בדחיפות. חשבו, למשל, על שוכר שהותיר את הדרכון שלו בכספת, שכח את קוד הנעילה והטיסה שלו יוצאת בעוד שעות ספורות. הוא לא יוכל להמתין לבעל הבית שיגיע לפתוח את הכספת, אלא ייאלץ, באישור בעל הבית כמובן, להשתמש בשירותיו של פורץ מקצועי.

 

מנעול שבור

מקרה נוסף בו תיזקקו לפורץ מקצועי, הוא מקרה בו המנעול של הכספת נשבר. הדבר יכול להגירם עקב ניסיון פתיחה של הכספת עם מפתח לא מתאים, מה שהוביל לשבירת המפתח בתוך הצילינדר, או עקב ניסיון פריצה שלא צלח. במקרים אלו, לא תוכלו לפתוח את הכספת אף אם הקוד או המפתח ברשותכם ולא תיוותר ברירה אלא לפרוץ את הכספת.

 

אופן הפריצה

ככלל, ישנן שתי מתודות פריצה נפוצות. האחת היא פריצה שקטה והשנייה היא פריצה באמצעות קידוח. בשני המקרים הראשונים, ככל הנראה חברת הפריצה תוכל להשתמש בכלים שברשותה כדי להתגבר על הקוד החסר או המפתח שאבד ולפתוח את הכספת מבלי לפגוע במנגנון הנעילה שלה.

במקרים מהסוג השלישי, בהם הצילינדר עצמו נפגם, ייתכן שלא יהיה מנוס מפריצת הכספת בעזרת קידוח. פריצה מסוג זה תאפשר לכם לגשת לתכולת הכספת, אך תוציא אותה מכלל שימוש. מכיוון שכך, זהו מוצא פריצה אחרון ומתודה זו תינקט רק כאשר פריצה שקטה הינה בלתי אפשרי.

 

לסיכום

ישנן שתי קטגוריות על של מקרים בהם תיזקקו לשירותיו של פורץ מקצועי. האחת – אובדן של המפתח או הקוד. השנייה – פגיעה במנגנון הנעילה. במקרים אלו, הזמינו את הפורץ והוא יאפשר לכם לגשת אל הכספת שלכם במהירות, במקצועיות ובאמינות. בהצלחה!

כספת נעולה

 

מפתח
מה היה לנו עד עכשיו?