ניתוק קודן לרכב בכוכב יאיר

☑️ ניתוק קודן לרכב בכוכב יאיר באופן מקצועי ובטיחותי.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ שירות עד בית הלקוח.

☑️ מתמחים בכל סוגי הרכבים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

רצית לשמור על הרכב מפני גניבה או פריצה אז התקנת קודן. כאשר נוסעים ברכב והקודן מתחיל לצפצף זו דוגמא אחת לכך שהוא כבר לא תקין וצריך לנתק אותו, על מנת שתוכל ליהנות מנסיעה שקטה ובטוחה ברכב שלך המנעולנים שלנו עובדים בכל רחבי העיר ויגיעו עד אליך על מנת לבצע ניתוק קודן לרכב בכוכב יאיר.

 

מה זה קודן?

קודן רכב זה אותו לוח מקשים שעליו חייב להקיש קוד אבטחה על מנת שיהיה אפשר להניע את הרכב. תפקידו העיקרי של קודן הרכב זה לספק אבטחה והגנה על הרכב מפני פריצה או גנבה.

 

קודן אלחוטי לרכב

פעילות הקודן לרכב מתחילה כאשר מכניסים את המפתח לסוויץ'. הקודן שבנוי מלוח המקשים מחובר למערכת החשמל שברכב או למערכת הדלק על מנת שרק כאשר הוזן הקוד הנכון כל המערכת תתעורר והרכב יניע.

ברוב המקרים התקנה של קודן תגיע עם התקנה של עלוקה להגברת האבטחה והשמירה על כלי הרכב. את לוח המקשים של הקודן מתקינים באחד מצדדיו של ההגה ולפעמים הוא יותקן מחוץ לרכב מה שמאפשר לפתוח את דלת הרכב ולשחרר את הקודן בו זמנית.

ניתוק קודן לרכב

ניתוק קודן לרכב בכוכב יאיר

הקשת את הקוד הנכון והקודן עדיין לא מאפשר הנעה של הרכב? לחצת על לוח המקשים של הקודן ולא נשמע צליל או תגובה? אם ענית כן לאחד מהתרחישים ייתכן שהקודן אצלך ברכב כבר לא תקין וצריך לנתק אותו. המנעולן שלנו יבצע ניתוק קודן לרכב בזמן מהיר וללא פגיעה בחלקי הרכב או הקודן עצמו, הכל במהירות על מנת לאפשר לך להמשיך בנסיעה.

 

מה ניתן לעשות במקרה שצריך לבצע ניתוק קודן לרכב בכוכב יאיר

כאשר רוצים להניע את הרכב והוא לא מתניע כדאי לבדוק את מצב הקודן. כאשר הקודן לא תקין אין אפשרות להניע את הרכב, בכל דרך שתנסו זה לא יתאפשר.

חשוב לדעת: אחרי מספר ניסיונות של הקשת קוד שגוי הקודן 'ינעל' ולא יתאפר להמשיך לנסות להזין את הקוד, זה קורה על מנת להקשות על גנבה של הרכב, כך גנבים לא יצליחו לנחש את הקוד ויאלצו להפסיק לנסות אחרי מספר ניסיונות כושלים.

כאשר רוצים לנתק את הקודן של הרכב אפשר פשוט להתקשר למנעולן שלנו והוא יגיע עד אליך לבצע ניתוק קודן לרכב בכוכב יאיר.

 

מאילו סיבות קודן לרכב עלול להיהרס ויהיה צורך בניתוק קודן לרכב בכוכב יאיר?

קודן הרכב יכול להיתקל ממגוון סיבות, את השכיחות ביותר המנעולן שלנו סיכם כאן במיוחד בשבילך.

  1. חדירת מים למערכת לוח המקשים של הקודן
  2. קצר חשמלי שנוצר בקודן
  3. שחיקה של הקודן בעקבות שימוש מוגבר
  4. בלאי טבעי מופיע לרוב לאחר 3 שנים לפחות
  5. קודן המורכב מחלקים מזויפים או איכות חומר ירודה

 

האם אפשר לבצע ניתוק קודן לרכב בכוכב יאיר באופן עצמאי?

הקודן מחובר למערכת החשמל של הרכב וכל פעולה לא נכונה שעושים על מנת לנתק אותה עלולה לגרום לתקלה במערכת החשמל ולנזק. גם אם יש לך ידע וניסיון ברכבים או שביצעת עבודת חשמל בבית, ללא היכרות וידע בתחום ניתוק הקודן לרכב בכוכב יאיר כדאי שלא לבצע את הניתוק לבד ולחכות למנעולן רכבים מוסמך.

במקרה וכן תבצע את העבודה לבד חשוב לשים לב שלא יגרם קצר חשמלי במערכת החשמל של הרכב, ייתכן גם שהבעיה לא בקודן הרכב אלא בחלק אחר וההסרה של הקודן לא תפתור אותה.

 

מי כן יכול לבצע ניתוק קודן לרכב בכוכב יאיר?

אם הרכב לא מניע וגם הקודן כבר לא מגיב הדבר הראשון שצריך לעשות זה להזמין את אחד מהמנעולנים שלנו על מנת שיאבחן את מקור הבעיה. אחרי שהמנעולן בדק שהתקלה לא בגלל חוסר דלק או מצבר תקול (בודקים על ידי צפירה או הדלקת האורות) השלב הבא יהיה לבדוק את קודן הרכב ולאפס אותו.

במידה ואיפוס הקודן לא פתר את הבעיה והמנעולן יחליט שהבעיה אכן בקודן הרכב וצריך לנתק אותו, אין לך מה לדאוג המנעולן שלנו יבצע ניתוק קודן לרכב בכוכב יאיר במהירות וללא פגיעה במערכת החשמל או חלקים אחרים ברכב ויהיה אפשר להניע אותו תוך כמה דקות.

 

מה כן אפשר לעשות לפני שמזמינים מנעולן?

יש פעולה אחת שגם מי שחסר ניסון בתחום יוכל לעשות רגע אחד לפני שמזמינים מנעולן לניתוק הקודן לרכב בכוכב יאיר, והיא מתרחשת בשלושה שלבים פשוטים.

שלב ראשון – פרק את הקודן בזהירות.

שלב שני – נקה את המגעים מתחת לכיסוי הפלסטיק בעזרת מטלית יבשה.

שלב שלישי – לאחר הניקוי החזר את הקודן ותבדוק שוב את תקינותו.

במידה והפעולה לא עזרה כנראה שזו תקלה חמורה יותר וכדאי להזמין מנעולן מוסמך.

להתעורר מאזעקת שווא של קודן הרכב באמצע הלילה זה לא נעים (כן, זה יכול לקרות כאשר הקודן תקול) אבל לא חייב להמשיך לחכות לאזעקה שתפסיק. ניתוק של קודן רכב בכוכב יאיר זו פעולה פשוטה ומהירה כאשר איש מקצוע מוסמך כמו המנעולן שלנו מבצע אותה.

אז לפני שכל השכונה תתעורר בגלל קודן אחד הרם את הטלפון והזמן את המנעולן הסופר מקצועי שלנו עוד היום, ולא לא צריך לנסוע עם רכב ואזעקה דולקת הוא יגיע עד אליך.

ניתוק קודן לרכב

מחירון ניתוק קודן לרכב בכוכב יאיר כללי

ניתוק קודן לרכב בכוכב יאיר מחיר מ-700₪
התקנת קודן לדלת מחיר מ-110₪
שחזור מפתחות לרכב מחיר מ-100₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?