סוגים של מצלמות אבטחה בשביל העסק שלכם

העסק שלכם הוא בדרך כלל כמו בית שני, אם לא יותר מכך, החשיבות של לשמור עליו מכל משמר ככל יכולתכם היא אדירה, והיא מתחילה בפרטים האלו. מצלמות אבטחה מגיעות במגוון עצום, ולכם יש את האופציה לבחור ולהתאים על מה שאתם זקוקים לו, הצעד הראשון, בואו ותכירו את השוק.

 

למה צריך את זה?

מדובר במוצר הכרחי בעולם של היום, הרי אנחנו שומעים בלי הפסקה על בתי עסק שפרצו אליהם, משטרה שהגיעה למקום לאסוף נתונים, ולא תמיד מצליחים לתפוס את מי שעשה את זה. רבות הפעמים שזה הורס לאנשים עסקים עד היסוד, ומצלמות אבטחה שתוכלו למצאו לדוגמא בתוך אתר ג'י אס מערכות ואחרים, הן אחד הדברים שיוכלו למנוע את התופעה.

 

סוגי מצלמות

  • מצלמת נסתרת – מדובר במצלמה שאינה גלויה לעין והמצולם לא יודע על קיומה, ניתן להתקינה כמעט בכל מקום ולרוב היא תהיה חבויה בעצמים דומים שנמצאים בשטח. לדוגמא ניתן למקם את המצלמות האלו בשעון על הקיר או על שולחן בכדי לתעד פגישות, במרחב הציבורי בעיקר יש הרבה מקומות שונים שמאפשרים מיקום דיסקרטי ומיטבי.
  • מצלמת גוף – מצלמת גוף זו מצלמה שבדרך כלל מגיעה ללא עדשה וצריך להתאים לה עדשה על פי צורכי ותנאי המקום. יש צורך לצילום איכותי במצלמות כאלו ולצילום ממרחקים מה שמצריך עדשות מיוחדות שיתאימו לתנאי חוץ, גשם, אבק ומצבים שונים. חשוב להבין שזה לא לכל אחד, ולמרות שזה נחשב מיגון טוב, זו מצלמת אבטחה רק לאלו שבטוחים שזה מתאים להם.
  • מצלמת כיפה – מצלמות אלו בדרך כלל מותקנות במשרדים, חנויות, קניונים ועוד, מצלמות מהסוג הזה צריך לדעת לאיפה להפנות באופן מחושב. מצלמות כיפה מגיעות בכמה סוגים, עם ארבע עדשות לכיסוי זווית צילום רחבה.
  • מצלמת אינפרה אדום – מצלמות אינפרה אדום משלבות צילום לילה ואור יום, הן מצלמות גם פנימיות וגם חיצוניות והן מגיעות במחירים שונים בהתאמה לאיכות וסוג הטכנולוגיה שבשימוש. בדרך כלל השימוש בסוג מצלמות אלו לאבטחת לילה יהיו הסוג היקר יותר מכיוון שזה מצריך טכנולוגיה מתקדמת יותר ואיכותית יותר.
  • מצלמת IP – מצלמה דו מאפשרת צילום והקלטה יחד עם צפייה בזמן אמת, מדובר במצלמות מתוחכמות וברמת טכנולוגיה מתקדמת. ניתן לחבר אותן למוקד מבצעי, וכשתתקבל אזעקה המוקדנים יתחברו למצלמות מרחוק ויצפו במתרחש, במקרה הצורך יוכלו גם לשלוח סייר למקום.
  • מצלמה ממונעת – מצלמות אלו מחוברות למנועים וניתנות לשליטה מרחוק, ניתן במצלמות אלו גם לשלוט על הפוקוס ועל הזום. השליטה נעשית מתוכנת מחשב או מקלדת נפרדת. יש להיזהר מזיופים ולוודא שמצלמות אלו נרכשות ממקורות טובים ועומדות בתקן הישראלי.

 

חשוב לדעת

לעסק שלכם מגיע כמובן את כל האבטחה שתוכלו לספק, מצלמות זה מאבני הבסיס של התחום, ויאפשרו את הביטחון שהעסק שלכם צריך. נכון שיש אפשרויות רבות, אך זכרו שלכל עסק יכולים להיות תנאים וצרכים שונים, התייעצו עם אנשים שמבינים בתחום ותקבלו את ההכוונה שתצטרכו לבחירת מצלמות האבטחה שיתאימו לעסק שלכם.

מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה
מה היה לנו עד עכשיו?