2 סימנים שהמבנה של הנכס נחשב למבנה מסוכן

בימים האחרונים אנו שומעים על מבנים רבים שמוגדרים כמסוכנים. עובדה זו גורמת לרבים מאתנו לתהות – איך הם יוכלו לדעת אם המבנה שלהם או זה שנמצא בקרבת מקום נחשב למסוכן? העניין הטריד גם אותנו לא מעט, לכן, יצאנו לבדוק מהם הסימנים שהמבנה של הנכס נחשב למסוכן וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו תחילה את המומחים שעזרו לנו להגיע אל 2 הסימנים

רגע לפני שנציג בפניכם את 2 הסימנים שיאפשרו לכם לדעת אם המבנה של הכנס נחשב למסוכן, עליכם לדעת כי יצאנו לבדוק את הפרטים עם מי שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר באנשים, כמונו, כמוכם, שמצאו את עצמם ביום בהיר אחד מפונים מהבית שלהם בגלל שנודע להם שהוא מוגדר כמסוכן. אתם וודאי תוהים איך הגענו אל אותם אנשים, אז נציין בפניכם כי פרסמנו סקר בנושא ובו ביקשנו לקבל מידע אודות הסימנים המדוברים מצד מי שראו אותם מקרוב. קיבלנו מעל ל – 1000 תגובות שגרמו לנו להבין כי יש 2 סימנים נפוצים שאתם צריכים להכיר.

 

רוצים לדעת אם המבנה של הנכס נחשב למבנה מסוכן? תכירו את הסימן ה – 1

חשוב מאוד שתדעו תחילה אם אתם רוצים לדעת אם המבנה שלכם נחשב למסוכן, אתם תמיד יכולים לפנות אל נציג מטעם החברה למבנים מסוכנים שיאפשר לכם לדעת אם מדובר במבנה מסוכן או לא. בכל אופן, הסימן ה – 1 הוא סדק גדול מאוד בקירות הבית שלכם או של השכנים. במידה וסדק כזה מופיע – חשוב לפנות אל גורם מקצועי שיבדוק את העניין.

 

רוצים לדעת אם המבנה של הנכס נחשב למבנה מסוכן? תכירו את הסימן ה – 2

המבנה שלכם יכול להיחשב למסוכן במידה והוא עומד על עמודים שיש בהם סדקים גדולים וחריצים. מדובר בסדקים שמאפשרים ממש לראות שהעמוד נמצא בסכנת קריסה. אם זה המצב אצלכם – חשוב מאוד לפנות לחברה שעוסקת בשיקום מבנים מסוכנים בהקדם האפשרי.

 

טיפ לבחירת חברה מומלצת

חשוב לציין בפניכם כי יש כמה חברות שעוסקות בהליך שיקום של מבנים מסוכנים (ובמקרים מסוימים אף מביאות להריסה של הבניין, במידה ואין יכולת לטפל בו). אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם פונים אל חברה מומלצת, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולשאול גולשים שנתקלו במצב זהה – באיזו חברה הם הסתייעו? ההמלצה של אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך היא לפנות אל גולשים באמצעות הפלטפורמות הבאות:

  • קבוצות פייסבוק שעוסקות בתחום הבנייה
  • פורומים שעוסקים בנושא זהה
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את 2 הסימנים שיגרמו לכם לדעת אם המבנה שלכם נחשב למסוכן. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק לבדוק את הנושא.

בית הפוך

 

מבנה מבוטח
מה היה לנו עד עכשיו?