עוברים דירה? כך תוכלו לעבור בראש נקי

איזה כיף זה לעבור דירה! אתם בטח רוצים להרוג אותנו, אבל אנחנו מדמיינים איך זה להיכנס לדירה נקייה שמריחה טוב, לפרוק את הדברים בנוחות ובקלות ואנחנו פשוט מאושרים. בין אם אתם מכורים לניקיון כמונו או שאתם מזועזעים מעצם המחשבה על מטאטא, רצוי לנצל את הזמן שהדירה ריקה מאדם ומרהיטים לפני המעבר ולנקות אותה בצורה יסודית.

באילו אזורים בדירה יש הכי הרבה הצטברות של חיידקים? מה אפשר לנקות לבד? באילו חומרים לא מומלץ להשתמש בניקיון דירה? בואו נתחיל!

 

באילו מקרים כדאי להיעזר בחברת ניקיון לפני שנכנסים לדירה חדשה?

בכל מקרה שעוברים לדירה שהיא אינה יד ראשונה מומלץ להשכיר את שירותיהם של חברת ניקיון. הסיבה היא שאנחנו מקבלים את הדירה ביחד עם החיידקים ולכלוך שהצטברו במהלך השנים. ובואו נודה רגע, כולם יודעים שבדירה שכורה אנשים מזלזלים הרבה יותר בניקיון שלה, כי היא לא שלהם. יום המעבר הוא גם ככה קשה ומתיש, אם אתם רואים שהמצב בדירה לא משהו או שאתם רוצים להקל על יום המעבר בלי קשר, תיעזרו בחברת ניקיון. רצוי אפילו מהמלצה שלנו: טופ יהלום חברת ניקיון. מקצועיים, מהירים ומעולים.

 

באילו אזורים הכי כדאי לשים לב?

התשובות שלנו לא הולכות להמם אתכם, ובטח שלא להשאיר אתכם פעורי פה. האזורים שיש בהם את ההצטברות הכי גדולה של חיידקים הם הכיורים והאסלות.
איפה עוד? מקומות קצת פחות צפויים? ידיות, מתגים, רצפת האמבטיה, השירותים והמטבח. אם המקומות האלה מלוכלכים באופן חריג רצוי מאוד להיעזר בחברת ניקיון שיודעת להשתמש בחומרים פעילים שיסירו את הנוכחות של החיידקים ביעילות וביסודיות.

 

מה כולל ניקיון של חברת ניקיון, לפני כניסה לדירה חדשה?

אם בחרתם ניקיון דירה מלא, השירות יכלול ניקיון של החלונות (תריסים, מסגרות, רשתות, מסילות) דלתות, פנאלים, משקופים, ארונות, חדרי אמבטיות, שירותים, מראות, רצפה.

ניקיון חדרי אמבטיה ושירותים: צריך לכלול בתוכו חיטוי, הסרת עובש ואבנית וניקוי שומנים.

ניקיון המטבח: צריך לכלול התמקדות על הארונות. הם בדרך כלל המקומות הכי מלוכלכים בכל הבתים והם צוברים שכבות של שומן (מהטיגונים והבישול שקורה במטבח) והשומן מושך לתוכו עוד חיידקים ולכלוך.

ניקיון רצפה: חברת ניקיון טובה תגיע עם מכונת פוליפ מקצועית. היא תסייע להוציא את הלכלוך שבין החריצים ובלכלוך שהתקבע בנקבוביות הרצפה. גם לרצפה יש נקבוביות לא להיות מופתעים! במקרה של פרקט חברת הניקיון מתאימה את החומרים שלה והמכשירים שלה (כולל שואב תעשייתי מיוחד לפרקטים) ותגיע לתוצאה וניקיון מעולים.

ניקיון חלונות: יכלול בתוכו ניקיון של כל החלון כולל המסילה, המסגרת, התריסים והחלון עצמו כמובן. חברת הניקיון תפרק את כל החלונות ממקומם ותרכיבם מחדש לאחר הניקוי.

 

לעבור דירה כשנקי, ניסיתם פעם?

אתם לא מאמינים עד כמה הפרמטר הזה משנה את כל החוויה של מעבר הדירה. באמת. תבדקו אותנו!

טופ יהלום חברת ניקיון.

 

 

טופ יהלום חברת ניקיון.
מה היה לנו עד עכשיו?