עוברים דירה – כל מה שתצטרכו לדעת לפני המעבר

אין הרבה דברים יותר מרגשים מאשר לעבור לדירה חדשה. בין אם אתם חותמים על חוזה שכירות או סוגרים על רכישה, המעבר למשטח חדש נותן לכם את החופש לקשט ולעצב בית שמייצג אתכם במלואו. עם זאת, לפני שאתם אורזים את החפצים שלכם, שימו לב שמעבר לדירה ראשונה כרוך באחריות רבה. 

 

טיפים שימושיים לפני המעבר

כפי שכל מי שעבר דירה יכול לומר לכם, תכנון מראש יכול להקל בהרבה על התהליך. עם זאת בחשבון, יש לנו רשימה של הפריצות והטיפים השימושיים ביותר להובלה לשימוש בפעם הבאה שאתם עוברים לדירה חדשה.

עוברים דירה

צביעת הדירה

לפעמים בעת הצורך את תזדקקו לצבוע את הדירה שאתם עוזבים או את הדירה החדשה שאליה אתם עוברים. צביעת דירה עלולה להיות יקרה ולכן מומלץ לבדוק מספר נותני שירו, ולבחור במחירון צביעת דירה שעונה לצרכים שלכם.

 

מצאו קופסאות הובלה בחינם

מעבר דירה יכול לכלול הרבה עלויות בלתי צפויות, חלקן מיותרות לחלוטין. אחת מהן היא קניית ארגזי הובלה. חנויות בגדים ומכולת, כמו גם קבוצות שונות בפייסבוק, הם מקומות טובים למצוא קופסאות טובות לחלוטין ללא עלות.

 

סנכרנו שירותים חיוניים

במקרים של מעבר דירה שונים, תצטרכו להתקשר לכל ספקי השירותים כמה שבועות לפני המעבר כדי לתזמן תאריכים ושעות התקנה לאחר המעבר. השירותים כוללים כבלים ואינטרנט, מים וביוב , גז, חשמל, לווין, מערכת אבטחה, אשפה וטלפון. בעוד ששירותי שירות מסוימים יכולים להמתין עד שבוע או שבועיים לאחר המעבר (כבלים ואינטרנט), אחרים יצטרכו להיות מוגדרים ביום המעבר או אפילו יום קודם (מים, חשמל וגז).

עוברים דירה

רכשו חומרי ניקיון

תנו לדירה החדשה שלכם ניקיון טוב לפני העברת רהיטים פנימה. הקפידו לשאוב ולנקות את כל הרצפות, משטחי האבק, ולנקות היטב את חדרי האמבטיה. אל תשכחו לקחת גם מגבונים וריסוס חומרי חיטוי, כמו גם שקיות ואקום וסבון בעת ​​רכישת ציוד.

 

רכשו ארגז כלים

אם עדיין לא עשיתם זאת, קדימה לרכוש ארגז כלים להביא איתכם לדירה החדשה. אפילו קטן ונייד עדיף מכלום. ארגזי כלים צריכים להגיע עם כל הברגים, הפטישים והמברגים הדרושים לתליית עיצוב קיר, להרכיב רהיטים ולתקן תקלות בבית. כמובן, עבור התיקונים הקשים יותר, אנו מציעים להתקשר לשיפוצניק מוסמך. עם זאת, אתם וארגז הכלים השימושי שלכם אמורים להיות מסוגלים להתמודד עם שינויים בסיסיים.

 

ימי איסוף האשפה

מאחר וימי איסוף האשפה והמחזור משתנים מעיר לעיר, הקפידו לבקש מהשכנים, או הבעלים של הדירה החדשה, אודות ימי איסוף האשפה. אתם יכולים גם להתקשר למחלקת התברואה של העיר לקבלת מידע נוסף.

 

לסיכום

לפני מעבר דירה יש הרבה אחריות על הכתפיים שלכם, על כן חשוב לפנות לאנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם עם הגורמים היותר מורכבים. במעבר לדירה חדשה.

עוברים דירה

עוברים דירה
מה היה לנו עד עכשיו?