פורץ רכבים בחספין

☑️ פורץ רכבים בחספין – מקצועי ומנוסה.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בפריצות לכל סוגי הרכבים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

לכל אחד זה קרה או יקרה לפחות פעם אחת בחיים שהרכב ננעל בפנים. סיימתם פגישה אחרי יום עבודה ארוך, הכנסתם את הקניות לבגאז' וסגרתם את המכסה כשהמפתחות בפנים או שחס וחלילה נעלתם את הילד או הכלב בפנים ואין לכם מפתח רזרבי לפתוח את הרכב כדין, אתם ככל הנראה תיאלצו להזמין פורץ רכבים בחספין מוסמך כדי שיפתח לכם את הרכב.

אז איך מתבצעת פריצת רכב, מי יכול לבצע פריצת רכב, האם אפשר לסמוך עליו, כמה זה עולה והאם ישנה אפשרות לעשות זאת באופן עצמאי? כל זאת ועוד נציג לכם פה ונענה על כל התשובות לכל השאלות.

 

איך מתבצעת פריצת רכב על ידי פורץ רכבים בחספין

ישנם שני סוגי פריצות עבור סוגים שונים של רכבים. הסוג הפשוט יותר מתבצע על ידי שני כלים פשוטים והוא דורש חדירה כפויה אל תוך הרכב ומשיכת כפתור הנעילה והסוג המסובך יותר דורש פריצה אל תוך המנעול בצורה ידנית. וכמובן שעל מנת להרגיע את רוחכם ששום נזק לא יגרם לרכבכם ניתן פה הסבר מעט מפורט יותר על כל אחת מסוגי הפריצות וכל אחד מהכלים המשומשים בכל אחת מהן.

פריצה קלאסית

פריצה קלאסית ע"י פורץ רכבים בחספין, נעשית בעזרת שני כלים ועיקר פעולתה היא לחדור אל תוך הרכב ולשחרר את המנעול מבפנים. הפריצה הקלאסית נעשית ברכבים שיש להם נעילה אחת – משמע אין להם נעילת וואקום. המכשירים שבהם ישתמש פורץ הרכבים בחספין בפריצה קלאסית הם כדלקמן:

כרית ניפוח – על ידי החדרתה ברווח העליון שבין המשקוף לדלת הנהג או בין הדלתות השמאליות וניפוח שלה על ידי משאבה, פורץ רכבים בחספין יפתח חריץ קטן בדלת שדרכו יוכל להחדיר את הכלי לפתיחת המנעול. לא לדאוג, כרית הניפוח אינה מעקמת את הדלת אלא מתנפחת דיה בשביל להחדיר את המוט הדק אל תוך פנים הרכב.

מוט משיכה – מוט עשוי ברזל שמיוצר בזווית כזו המאפשרת הגעה מיידית אל כפתור המנעול בדחיפה קלה אל תוך הרכב. את המוט משחילים דרך הפתח שנוצר מכרית הניפוח, תופסים את כפתור הנעילה ומשחררים אותו. הפעולה הזו אורכת בין עשר דקות לרבע שעה והיא אינה גורמת לכל נזק למנעול ו/או לדלת.

פריצת "דגדוג"

כן, שם מעט מצחיק בהתחשב שחיבור המילים האלו מעורר התנגדות לוגית והרבה אירוניה. פריצת דגדוג נעשית על מכוניות שבהם ישנה נעילה נוספת אשר נקראת נעילת וואקום, נעילה זו מצריכה מפורץ הרכבים בחספין לבצע פריצה דרך חור המנעול שבדלת הרכב. נעילת ואקום יש לשחרר אך ורק על ידי הכלים המיועדים לכך ובשום פנים ואופן לא לנסות לפרוץ את הדלת בעזרת כלים לפריצה קלאסית, והכלים הם כדלקמן:

כלי דגדוג ואקום – ממש כמו בסרטים, מדובר בכלי קטן דמוי סקאלפל שבקצהו ישנה מחט קנה שנועדה לגשש ("לדגדג") את הבריחים הנכונים המותאמים לנעילה הספציפית של מנעול הרכב שלכם. כאשר כל הבריחים פינו מקום לכלי הדגדוג מתאפשרת בסיבוב פשוט ,המדמה את סיבוב המפתח, פתיחה חלקה של הרכב ללא פגיעה או קלקול של אחד מהמנגנונים של נעילת הרכב.

מי יכול לבצע פריצה ברכב?

אז בעיקרון כל מנעולן שהוסמך ולמד וקיבל תעודת מנעולן מורשה יכול להיות פורץ רכבים בחספין ולבצע פריצה לרכבכם. כל מנעולן מחויב בתעודת יושר ממשטרת ישראל מאחר וזהו מקצוע שמגבש כלים לפעולה שעשויה באותה המידה להוות עבירה פלילית ופלישה למרחב אישי.

אל תיפלו בפח לכל מיני הצהרות של תעודת הרשאה והסמכה לפריצה לרכב של משטרת ישראל, תעודת יושר היא כל מה שמנעולן מוסמך מקבל מהמשטרה. וזכרו, פריצה לרכבכם אינה אמורה ליצור בעיות או תקלות ברכב אם מדובר במנעולן מוסמך שיודע מה הוא עושה.

כמה עולה פריצה לרכב עם פורץ רכבים בחספין?

פריצה לרכבכם כאשר מדובר בפריצה קלאסית יכולה לעלות בין 150 ל-300 שקלים חדשים. פריצה לרכבכם כאשר מדובר בנעילת ואקום ושימוש בכלי דגדוג יכולה לעלות גם עד 800 שקלים חדשים. כאשר מדובר בפריצה כזו או אחרת בשעות לילה מאוחרות או בימי חג ושבת למיניהם הפריצה של המנעולן יכולה לעלות בעד 50 אחוזים מהמחיר ההתחלתי הממוצע.

האם אפשר לפרוץ את הרכב עצמאית?

בעיקרון –כן, האם זה מומלץ – לא. פריצה לרכב כאשר אינכם מכירים את סוג הנעילה או אינכם יודעים באיזה מיקום למקם את הכלים הנדרשים לפריצת הרכב יכולה להוות בעיה וסכנה של תיקול רכיבים חשובים במערכת הנעילה ואף פגימה בדלתות ובמנעולים שלאחר מכן יגרמו לנזק כספי גדול יותר מאשר לקרוא למנעולן מוסמך.

אך אם אתם נועלים את עצמכם מחוץ לרכב מידי יום בשבועו ואתם מכירים את עצמכם כננעלי רכב סדרתיים אתם יכולים כמובן לקרוא את חוברת היצרן, להבין באיזו נעילה מדובר בסוג הרכב שלכם ולקנות את הכלים הדרושים לכך.

זכרו שאת הכלים לפריצה יש לאחסן במקום שאינו הרכב אלא במקום נגיש וזמין לכם. וכמובן, לפני שאתם מבצעים פריצה או קוראים לפורץ רכבים בחספין, ודאו שאכן כל הדלתות נעולות (כולל הבגאז' שבעזרת כמה פעולות פשוטות יכול גם הוא לפתח מבפנים) ואין לכם שום גישה חופשית למפתחות הרכב בפנים, כך, תמנעו פדיחה מיותרת מול המנעולן.

לסיכום

אחרי שהבנתם את כל התרחישים, הכלים, והפעולות שמבצע פורץ רכבים בחספין מוסמך הגיע הזמן להתקשר ולבקש עזרה דחוף. ואם מדובר בילד או כל יצור חי שננעל ברכבכם, נשמו עמוק ואל תהססו או תחשפו דרכים לפרוץ את הרכב לבדכם, חסכו מעצמכם דאגות מיותרות וקראו באופן מיידי למנעולן מורשה ומוסמך שיפתח את דלת הרכב שלכם ותוכלו לנסוע הביתה נטולי דאגות ורגשות אשם מיותרים. לכל אחד זה קרה או יקרה לפחות פעם בחיים ואין שום סיבה להתבייש בכך – זכרו שלכל דבר יש פתרון.

מחירון פורץ רכבים בחספין כללי

פורץ רכבים בחספין מחיר מ-200₪
פורץ רכבי יוקרה מחיר מ-200₪
פורץ אופנועים מחיר מ-120₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?